Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe uprawnienia kasjerów
Autor Wiadomość
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 16:55   

u nas nie ma.... jest tylko plastikowa atrapa guziczka pelniaca funkcje zaslepki :) stare kasy mamy....
 
     
~Mirabe 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 09 Gru 2014
Posty: 34
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 17:06   

brodacz1989 napisał/a:
prosta rada, sprawdzajcie cene a nie nabijacie, klientowi sie cena nie podobajak nabijecie i potem wycofujecie


U mnie na sklepie np nie działaja zupełnie czytniki cen, i CZĘSTO klienci są zniesmaczeni ceną faktyczną co okazuje się dopiero po nabiciu. Niestety, nie na wszystko jest rada dla zwykłego kasjera.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 17:06   

Wyciągnij zaślepkę powinno działać :)
 
     
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 17:23   

niezbyt dobrze sie wyrazilem ;) W miejscu gdzie wy macie "sprawdz cene" i nas jest tam niby guzik, ale jest on integralna czescia obudowy klawiatury :)

Co do czytnikow, mamy stare na sklepie i czesto nie dzialaja poprawnie, ale wtedy na kasie sprawdzamy... idziemy na kase i miedzy towarami klienta sie na szybkiego sprawdza i wycofaj ostatni...
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 17:53   

jakihno, te kasy to chyba przedwojenne jakieś macie, u nas też są stare i dało się zamontować guzik.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 17:55   

ten sklep byl kiedys plusem, moze stad sie to wzielo.... jutro jak bede mial chwile czasu przyjze sie uwaznie czy moze jednak da sie cos wymodzic...
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-26, 18:33   

Wystarczy wyjąć tą zaślepkę i zamontować klawisz, u nas zawsze się walały klawisze w szufladzie w biurze.
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 18:38   

albo klawisz może być ukryty pod innym, szerszym klawiszem.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 18:44   

juz se zapisalem n kartce zeby nie zapomniec;) aczkolwiek jak by to bylo takie proste to juz by chyba jktos to zrobil..ewentualnie dal ochroniazowi do zrobienia xD On za konserwatora robi ;D
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 21:28   

Tym większe będą Twoje zasługi. :P
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-26, 21:32   

To juz wogle kierowniczki nie beda nic robic tylko mnie chwalic xD hahahah
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-27, 07:23   

Mirabe napisał/a:
U mnie na sklepie np nie działaja zupełnie czytniki cen, i CZĘSTO klienci są zniesmaczeni ceną faktyczną co okazuje się dopiero po nabiciu. Niestety, nie na wszystko jest rada dla zwykłego kasjera

to zresetujcie czytniki, modem od nich znajduje się w biurze. i powiescie ceny jezeli brakuje;p
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@czarownica25 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 24 Kwi 2014
Posty: 560
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-27, 07:51   

brodacz1989 napisał/a:
zresetujcie czytniki
to tylko chwilowe rozwiązanie a i tak nie wszystkie ceny się załadują, czytnik zgłaszałam już kilka razy i zawsze słyszalam to samo: nasze czytniki maja już zapełnioną pamięć, firma już dawno powinna je wymienić ponieważ na sklepie jest za dużo produktów, i te nasze złomki są przepełnione.
  Ocena JMP: 8/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-27, 08:11   

masz rację Edyta nasze czytniki maja za małą pamięć , zresztą komputery też juz nie daja rady :)
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-03-27, 08:25   

i te słynne słowa "awaria serwis już jedzie" ;p
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo