Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmowa kwalfikacyjna na zastępce kierownika sklepu
Autor Wiadomość
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
Wysłany: 2012-06-01, 19:50   Rozmowa kwalfikacyjna na zastępce kierownika sklepu

Witam wszyskich:)
Dzisiaj dzwonili do mnie z Biedronki i zaprosili mnie na rozmowe kwalfikacyjna na zastepce kierownika sklepu i w zwiazku z tym mam pytanie. Jak wyglada taka rozmowa, o co pytaja i ogolnie wszystko co wiecie. Jak wygladaly Wasze rozmowy? Jak cos wiecie to piszcie.
 
     
charliep

Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-01, 22:00   

Najpierw jest rozmowa z kierownikiem rejonu. Pyta się ogolnie o doswiadczenie i edukacje. Rozmowa jest w miare luzna. Potem sa pytania odnosnie sklepu. W co inwestuje biedronka naprzyklad. Jakie stoiska sie wyróżniają. Oglnie zastepca kierownika sklepu i to jeszcze z zewnatrz to raczej ciezki kawalek chleba, wiec KR bedzie chcial wyczuc czy jestes mocny psychicznie i kumaty bo jest tego sporo na poczatek. Jezeli masz doswiadczenie w pracy w handlu i do tego pokazesz sie jako osoba bardzo zdeterminowana aby pracowac to masz duza szanse na przyjecie. Drugi etap to rozmowa z kierownikiem okregu.

Ogolnie rzecz biorac to nie polecam ci tej roboty, chyba ze nie masz nic innego, pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-06-01, 22:02 ]
acha i jeszcze beda takie pytania odnosnie co bys zrobil jakby przyjechala dostawa, rozbil sie dzem na sklepie i kient mialby reklamacje towaru, jaka kolejnosc dzialan bys przyja. Różne tego typu pytanka moga byc.
 
     
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 07:11   

I co powinnam odpowiedziec najlepiej?
 
     
wp3dstudio 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 08:51   

wtedy najlepiej odpowiedz... usiądę i zacznę płakac :P a jeszcze niech ci zadzwonią w międzyczasie z wężem na 20 punktów to już wogóle:)
 
     
aniołek? 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 12 Gru 2011
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 09:08   

wp3dstudio napisał/a:
wtedy najlepiej odpowiedz... usiądę i zacznę płakac :P a jeszcze niech ci zadzwonią w międzyczasie z wężem na 20 punktów to już wogóle:)


dobre :lol: :lol: :lol:
 
     
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 09:17   

Widze, ze nie moge liczyc na Wasza pomoc.
 
     
@Biedronek On 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 339
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 10:08   

charliep napisał/a:
acha i jeszcze beda takie pytania odnosnie co bys zrobil jakby przyjechala dostawa, rozbil sie dzem na sklepie i kient mialby reklamacje towaru, jaka kolejnosc dzialan bys przyja. Różne tego typu pytanka moga byc.


Oczywiście załóżmy Skarbus , że jesteś sama na sklepie wszyscy Sprzedawcy- Kasjerzy obsługują kasy. Podchodzisz do klienta przepraszasz, iż za chwilę rozpatrzysz reklamację, ale chwilę temu rozbił się dżem, którego musisz Ty posprzątać( bo wszyscy kasjerzy są na kasach) a on stanowi niebezpieczeństwo dla klientów. Po dżemie udajesz się do klienta do reklamacji i najlepiej jeszcze raz przeproś,że musiałaś to wykonać na już, by nie narazić na niebezpieczeństwo klientów. Po reklamacji udajesz się do dostawy.

Najważniejszy klient, nie może odczuć, że Go olewasz. Miałem podobną sytuację, i klient był wyrozumiały. Oczywiście dostawa jest ważna, bo każde opóźnienie w ściągnięciu dostawy (masz ograniczony czas na zdjęcie dostawy), zrobi opóźnienie w centrum, ale na opieprz od KR masz wytłumaczenie kasjerzy na kasach, a Ty miałaś nie standardowe sytuacje na sklepie z naciskiem na Klienta!!
  Ocena JMP: 6/10
     
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 10:30   

O wlasnie o takie porady mi chodzilo. Dziekuje:) Jak ktos jeszcze moze cos napisac o co pytaja to bardzo prosze. A np jakby klient zrzucil np telewizor to jakie jest wtedy postepowanie?
 
     
#agi 555 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 07 Lut 2011
Posty: 95
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 11:03   

Takie jak zawsze - klient nie płaci za nic, co uszkodzi na sklepie. Pytania o sytuacje niestandardowe są rożne. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna , która ma pierwszeństwo (zewnętrzna) , kradzież na sklepie przez pracownika,ZKS,KS,KR co zrobisz w takiej sytuacji. Co zrobisz jak nie przyjdzie kasjer na ranna zmiane a Ty sama nie możesz otworzyć sklepu.Jak zachowasz sie w sytuacji gdy klient zacznie obrażać pracowników.Jak zmotywujesz leniwego pracownika, co zrobisz z nieefektywnym pracownikiem.Pytania są przeróżne, trzeba byc sobą i tyle.
_________________
facet to skarb ... więc zakop go w ogródku
  Ocena JMP: 5/10
     
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 12:54   

o matko ale to sa trudne sytuacje ;(
 
     
@Biedronek On 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 339
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 17:52   

Taki już los biedronek, że tego typu sytuacje się nagle zdarzają
  Ocena JMP: 6/10
     
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-02, 23:20   

agi 555 napisał/a:
Takie jak zawsze - klient nie płaci za nic, co uszkodzi na sklepie. Pytania o sytuacje niestandardowe są rożne. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna , która ma pierwszeństwo (zewnętrzna) , kradzież na sklepie przez pracownika,ZKS,KS,KR co zrobisz w takiej sytuacji. Co zrobisz jak nie przyjdzie kasjer na ranna zmiane a Ty sama nie możesz otworzyć sklepu.Jak zachowasz sie w sytuacji gdy klient zacznie obrażać pracowników.Jak zmotywujesz leniwego pracownika, co zrobisz z nieefektywnym pracownikiem.Pytania są przeróżne, trzeba byc sobą i tyle.

A mozecie rowniez napisac co najlepiej w takich sytuacjach robic?
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-03, 10:07   

Skarbus napisał/a:
A mozecie rowniez napisac co najlepiej w takich sytuacjach robic?

Myslec, a nie czekac na gotowe odpowiedzi :)
 
     
~Skarbus

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 56
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-06-03, 10:30   

Larrikol napisał/a:
Skarbus napisał/a:
A mozecie rowniez napisac co najlepiej w takich sytuacjach robic?

Myslec, a nie czekac na gotowe odpowiedzi :)

Chce po prostu wypasc jak najlepiej bo bardzo mi zalezy na tej pracy.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-03, 10:38   

Jesli sie nadajesz na stanowisko, to wypadniesz dobrze nawet bez tych gotowych odpowiedzi. Potem mozesz dostac inne pytania i siądziesz jak wryta, bo nikt Ci nie powiedzial, co masz odpowiedziec.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo