Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków" |
Autor |
Wiadomość |
Aga szydl
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Paź 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-10-06, 09:44
|
|
|
Witam. Wczoraj wyczytałam w socjalu, ze jak ktos zapomni karty to mozna wpisac jego nr tel. podany przy rejestracji. Wie ktos moze jak to zrobic? Wpisalam wczoraj taki numer ale nie wiem jak go zatwierdzic, na PLU nie wchodzi. |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-10-06, 10:18
|
|
|
Witam,
wpisujesz 48 i numer komórki podanej podczas rejestracji karty i plu. Działa na pewno. |
|
|
|
|
Aga szydl
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Paź 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-10-06, 10:50
|
|
|
Dzieki:) |
|
|
|
|
MarcinL
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Paź 2016 Posty: 9
0
0
|
Wysłany: 2016-10-06, 12:06
|
|
|
Już trzecia karta, każda brana w innym sklepie, przeskanowana w sklepie podczas zakupów i od kilku dni ciągle to samo, "Logowanie nie powiodło się, spróbuj ponownie za chwilę".
Przy próbie rejestracji przez telefon "Błędny PIN" (na każdej karcie).
"Oddzwonimy" (kiedyś... na Św. Nigdy ).
Próba połączenia z konsultatem - bez szans. Słuchałem muzyczki, Pan co chwila gadał by czekać na połączenie, ale w końcu mu się chyba znudziło, bo przestał gadać. :D
Muzyczce też się znudziło, bo po paru minutach przestała grać.
To jak to jest z tą rejestracją? |
|
|
|
|
mala1904
Dołączyła: 15 Gru 2009 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 09:56
|
|
|
Podobno przy odbiorze swiezaka daja dodatkowo 26 punktow prawda to? |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:01
|
|
|
Pierwsze słyszę.dostaje się jedną naklejkę za zakupy powyżej
40 zł (swiezak kosztuje 49)lub 2 jeśli ktoś kartę będzie mial |
|
|
|
|
@Maefistofeles25
Sir
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 27 Paź 2014 Posty: 182 Skąd: Niybylandia
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:01
|
|
|
Bzdura jakaś, możesz zrobić zakupy i na tym samym paragonie odebrać świeżaka to dodatkowe naklejki będą ale nie 26. |
|
|
|
|
MarcinL
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Paź 2016 Posty: 9
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:05
|
|
|
Prośba o info czy komuś lub znajomemu, lub znajomemu znajomego udało się zarejestrować kartę w ostatnich dniach.
Pytam, ponieważ wczoraj dostałem kolejne dwie karty i ten sam problem.
Dodatkowo jedna pochodzi z najnowszej dostawy (info od kasjerki: "dziś dostaliśmy, teraz na pewno zadziała, bo karty mają 14-dniowy okres ważności i te stare mogły nie działa").
Niestety po przeskanowaniu na kasie i powrocie do domu okazuje się że karta w ogóle nie wchodzi ("Nieprawidłowy numer karty lub hasło"). Przy próbie rejestracji przez telefon - nieprawidłowy numer PIN.
Kasjerzy robią wielkie oczy na info o problemach z rejestracją.
Czy to tylko ja jestem takim szczęśliwcem?
Próbowałem się rejestrować na różnych komputerach, na komórce nawet, wszędzie to samo.
Ogólnie to olałbym cały ten program i kupił po prostu maskotki, ale wiadomo - dzieciaki mają największą frajdę ze zbierania naklejek (tak, wiem, można je zbierać bez karty, ale to 1/3 naklejek mniej i może zabraknąć na koniec). |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 11:13
|
|
|
MarcinL, ile razy próbowałeś ? Jedna z moich klientek była tak uparta że w końcu jej się udało :D , gdy ją zapytałam za którym razem odpowiedziała że nie liczyła ale pół nocy przy komputerze i rejestracja się powiodła :D |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
MarcinL
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Paź 2016 Posty: 9
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 11:26
|
|
|
Trudno mi już nawet policzyć, ale duuużo tego było.
Mam ustawioną stronę w komórce i na kompie i w wolnej chwili sobie klikam.
Ale aż tak zdesperowany nie jestem by pół nocy siedzieć. :D
Co ciekawe, jak podam zły PIN, to na stronie jest info że numer karty lub PIN są nieprawidłowe.
Jak podam dobre, to "Logowanie nie powiodło się, spróbuj ponownie za chwilę". Czyli "nie, bo nie". |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 11:32
|
|
|
MarcinL, też nikogo nie posądzałabym o taką desperację a jednak :D , cóż Ci mogę podpowiedzieć ? Może ktoś wśród znajomych ma zarejestrowaną kartę i mógłby Ci kopsnąć małą tkz breloczek |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Wiolunia
Dołączyła: 23 Lis 2010 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 12:52
|
|
|
Wczoraj siedziałam na jedynce wpisujesz 48 a następnie numer telefonu próbowałam kilka razy bez problemu działa
[ Dodano: 2016-10-07, 12:53 ]
Wczoraj siedziałam na jedynce wpisujesz 48 a następnie numer telefonu próbowałam kilka razy bez problemu działa |
|
|
|
|
~Joanna26
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 28 Paź 2014 Posty: 38
0
0
|
Wysłany: 2016-10-07, 19:28
|
|
|
Dziś rejestrowałam kartę z pierwszego rzutu na biedronki poszło bez problemu ale moja karta nie była skanowana na kasie. |
|
|
|
|
DariamamaAntka
Stanowisko: klient
Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2016-10-08, 16:21
|
|
|
W mojej biedronce od kilkunastu dni nie są wydawane naklejki za zakup owocu lub warzywa w efekcie czego klient dostaje 2 zamiast 3 naklejek. Rozumiem awaria awarią ale bez przesady nie 3 tydzien. Gdzie to zglosic bo to juz irytujace sie robi. Wiem ze to wina kasjerek nie jest problem zgloszony ale klienci sie denerwuja bo rozwiazania problemu brak. |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2016-10-08, 17:05
|
|
|
Jak to nie są wydawane??? kasjerka normalnie powinna wydać tyle naklejek ile się należy. U mnie tez był ten problem i jak się upomniało to wydawały normalnie, ewentualnie zostawiały sobie paragon i na nim wpisywały ile naklejek wydano. |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
|