Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
@biedra2014
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 206
0
0
|
Wysłany: 2016-09-22, 13:44
|
|
|
Witam kupilam kaamerke samochodowa na wyprzedazy I nie dziala. Jesli oddam jak na gwarancje I przyjdzie info ze nie moga jej naprawic to czy moge chcec od producenta zamiast kasy nowa taka kamere? |
|
|
|
|
patryk3
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2016-09-30, 17:48
|
|
|
Witam czy towar zakupiony w jednej biedronce można zwrócić w innej? |
|
|
|
|
@madzia123
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Lis 2014 Posty: 129
0
0
|
Wysłany: 2016-09-30, 18:10
|
|
|
Jeśli był zakupiony na paragon to można zwrócić na innej biedronce |
|
|
|
|
justynas04
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2016-09-30, 21:52
|
|
|
Haaaa już nie będzie takich prostych zwrotów towarów pełnowartościowych :D
|
|
|
|
|
Gordian
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-09-30, 23:10
|
|
|
biedra2014 napisał/a: | Witam kupilam kaamerke samochodowa na wyprzedazy I nie dziala. Jesli oddam jak na gwarancje I przyjdzie info ze nie moga jej naprawic to czy moge chcec od producenta zamiast kasy nowa taka kamere? |
Nie ma takiej opcji z poziomu sklepu. W odpowiedzi możesz dostać jedynie: naprawę towaru, naprawę odpłatną, naprawę niemożliwą z powodu winy klienta lub zwrot gotówki. Co innego gdybyś reklamował to sam przez kartę gwarancyjną bezpośrednio u producenta. |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-10-01, 09:43
|
|
|
Ale będzie dym...klienci nauczeni, że wszystko można oddać nawet śmietanę doznają szoku To ile się nasłuchamy obelg pod naszym tytułem zanim się do tego przyzwyczają to chyba mury Biedronek jeszcze nie słyszały.... Zniesiem to , a co...nie takie rzeczy się znosiło, ale chwała że wreszcie ktos poszedł po rozum do głowy |
|
|
|
|
Gordian
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-10-01, 12:10
|
|
|
Lwica napisał/a: | Ale będzie dym...klienci nauczeni, że wszystko można oddać nawet śmietanę doznają szoku To ile się nasłuchamy obelg pod naszym tytułem zanim się do tego przyzwyczają to chyba mury Biedronek jeszcze nie słyszały.... Zniesiem to , a co...nie takie rzeczy się znosiło, ale chwała że wreszcie ktos poszedł po rozum do głowy |
A to są jakieś wielkie zmiany? Bo miałem odsiadkę w związku z końcem kwartału i nie jestem zbytnio w temacie. |
|
|
|
|
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2016-10-01, 15:45
|
|
|
Od dzis weszło to iż nie ma zwrotów na elektronikę , rzeczy osobiste (czytaj majtki skarpetki :D )
i zywność
Będa jaja jak berety |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-10-01, 15:45
|
|
|
Noooo od dzisiaj zakaz zwrotu czegokolwiek z foodu(tylko w razie złej jakości), non food tylko odzież max. 14 dni, cała elektronika tylko reklamacje, zakaz zwrotu bielizny. Cały non food tylko do reklamacji... o yeahhhh |
|
|
|
|
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2016-10-01, 15:47
|
|
|
Lwica napisał/a: | Noooo od dzisiaj zakaz zwrotu czegokolwiek z foodu(tylko w razie złej jakości), non food tylko odzież max. 14 dni, cała elektronika tylko reklamacje, zakaz zwrotu bielizny. Cały non food tylko do reklamacji... o yeahhhh |
blahahahah już widzę miny naszych stałych klientów :D :D :D |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
2
0
|
Wysłany: 2016-10-01, 15:48
|
|
|
Już widzę te uśmiechy kasjerów pod nosem i satysfakcję kierowników prowadzących zmianę kiedy z czystą rozkoszą a le w grzeczny sposób powie takiemu klientowi bujaj się pan >:D >:D >:D >:D >:D |
|
|
|
|
@kachen
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Mar 2012 Posty: 393
0
0
|
Wysłany: 2016-10-02, 10:27
|
|
|
Nio spoko..ale jak kasjer nabije cos z foodu podwójnie..to zwrot i tak musisz zrobic |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2016-10-02, 10:51
|
|
|
Można jeszcze dzisiaj wyrażać niezadowolenie z kawy ?
Ten bon za kawę jest nabijany na kartę czy drukowany ? |
|
|
|
|
patryk3
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2016-10-02, 21:51
|
|
|
Z tego co czytam w internecie to kasjerki niby mają wielki problem i wątpliwości moralne z tą akcją-satysfakcja gwarantowana i darmowa kawa natomiast jak się dowiadują o takiej akcji to począwszy od kierowniczki do niższych pracowników wraz z ochroniarzem chętnie wydoją tyle kawy ile mogą :D |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-10-04, 09:10
|
|
|
Skoro firma pozwala na legalne okradanie firmy to chyba wszystkim, a nie wybranym? |
|
|
|
|
|