Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków" |
Autor |
Wiadomość |
katarzynka12
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 12 Lis 2013 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 17:59
|
|
|
iksyomaz, może miałeś mleko początkowe dla dzieci,też nie wliczają się do naklejek,bądź była awaria systemu sprawdź stan karty |
|
|
|
|
~Kot_kreskowy
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Sty 2016 Posty: 36 Skąd: 5 chmurka na niebie
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 23:30
|
|
|
Miał ktś sytuację, że klient chciał zwrócić towar, na który były wydane naklejki (znaczy że do tego paragonu) ja dziś dwa razy i odmówiłam łumacząc i powołując się na regulamin, ale co wrzaski i rzucanie towarem było to było. |
_________________ Kobieta musi mieć poukładane w głowie - na głowie nie koniecznie |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2016-09-08, 19:09
|
|
|
Kot_kreskowy napisał/a: | Miał ktś sytuację, że klient chciał zwrócić towar, na który były wydane naklejki (znaczy że do tego paragonu) ja dziś dwa razy i odmówiłam łumacząc i powołując się na regulamin, ale co wrzaski i rzucanie towarem było to było. |
W teorii ludzie którzy biorą naklejki i biorą udział w akcji są zapoznani z regulaminem konkursu/akcji, jak jest w praktyce wiadomo ;] Ale sumienie możecie mieć czyste. |
|
|
|
|
@stoneczka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 28 Lis 2011 Posty: 284
0
0
|
Wysłany: 2016-09-08, 20:51
|
|
|
Skiter1991 napisał/a: | Kot_kreskowy napisał/a: | Miał ktś sytuację, że klient chciał zwrócić towar, na który były wydane naklejki (znaczy że do tego paragonu) ja dziś dwa razy i odmówiłam łumacząc i powołując się na regulamin, ale co wrzaski i rzucanie towarem było to było. |
W teorii ludzie którzy biorą naklejki i biorą udział w akcji są zapoznani z regulaminem konkursu/akcji, jak jest w praktyce wiadomo ;] Ale sumienie możecie mieć czyste. | Skąd wiadomo że dostał naklejki???wyświetla się takie info podczas zwrotu???....można dokonać zwrotów jako towar niepełnowartościowy oczywiście jak wina leży po naszej stronie |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-09-08, 21:41
|
|
|
może się mylę ale do każdego paragonu uprawniającego do odbioru nalepek drukuje sie mały z informacją czy klient wziął czy odmówił i pewnie jest to widoczne w systemie bo inaczej zapis w regulaminie nie miałby sensu . U mnie na sklepie wszyscy pracownicy zostali zobowiązani do tego by informować klienta kupującego głównie nf o tym że jeśli weźmie nalepki to wtedy towar będzie mógł reklamować ale tylko zgodnie z obowiązującymi przepisami . Myślę że to jest uczciwe podejście ponieważ klient ma wybór a wiadomo jak jest , nie każdy w pogoni za świeżakiem doczytał regulamin do końca |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
plasticowa_bied
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-09-08, 23:03
|
|
|
hej a ja mam takie pytanie- czy jest gdzieś informacja zawarta czy kasjer może brać naklejki gdy klient nie chce? |
|
|
|
|
~Frugi
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Lis 2014 Posty: 27
0
0
|
Wysłany: 2016-09-09, 00:27
|
|
|
plasticowa_bied napisał/a: | hej a ja mam takie pytanie- czy jest gdzieś informacja zawarta czy kasjer może brać naklejki gdy klient nie chce? |
Tak, jest zawarta taka informacja w ostatniej aktualizacji do procedury tej akcji. Mianowicie naklejki są traktowane tak samo jak środek pieniężny i każdy kasjer jest z tego rozliczany. Klient, który odmówił przyjęcia naklejek, a kasjer sobie je przygarnął jest równoznaczne z kradzieżą i może mieć poważne konsekwencje. Mniej więcej tak brzmi treść tej informacji, także proponuję nie robić sobie problemów o jakieś naklejki. Wiem, że na moim rejonie już poleciały łebki mimo, że o pracownika u nas trudno. |
|
|
|
|
Emilio100
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 18:19
|
|
|
Witam mam pytanko dziś odebrałem 1 świeżaka za 30 naklejek. Pani przy kasie oddała mi album z naklejkami. Czy na ten sam album mogę wziąść kolejnego świeżaka. ?oczywiście za 20 zł |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 18:37
|
|
|
Emilio100, a skanowała kartę przy wydawaniu zwierzaka? |
|
|
|
|
Emilio100
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 18:47
|
|
|
Tak |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:26
|
|
|
Jeśli karta jest zeskanowana to już drugi raz nie można nic odebrać. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:28
|
|
|
Emilio100, skoro zeskanowała album to już nic na jego konto nie weźmiesz a kasjerka powinna go oddać do biura |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:28
|
|
|
A jak się nie ma wogóle karty a dostaje się naklejki? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:32
|
|
|
Same naklejki są nic warte |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:37
|
|
|
To jakim cudem cały czas rozdawane są naklejki a jak przyjadą karty to rozchodzą się na pniu. Mam naklejki a nie mam karty, bo ich po prostu nie ma |
|
|
|
|
|