Przesunięty przez: Bartosz 2010-05-08, 23:26 |
pierwsza nasza premia |
Autor |
Wiadomość |
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-08-06, 06:54
|
|
|
agusia kiedys będzie ten pierwszy raz |
|
|
|
|
@pc
Stanowisko: klient
Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 204
0
0
|
Wysłany: 2014-08-06, 07:46
|
|
|
pierwszy raz pamięta się do końca życia...ciekawe,czy ostatni też |
|
|
|
|
~Tom21231
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 47
0
0
|
Wysłany: 2014-08-06, 11:01
|
|
|
Premia pic na wodę i fotomontaż kiedy ma być to wiecznie TK wychodzi żałosny mimo że sklep wygląda lepiej niż przy przyznanych 100% a kiedy to pl przekracza normę zawsze jest 100% przypadek ? nie sądzę firma robi wszystko abyśmy tej premii nie dostali wmawianie komuś śmiesznymi pisemkami że wyciągają nam z PL jakieś tam rzeczy żebyśmy mogli ją dostać to już jest szczyt chamstwa a niby kto te Alokację daje przez które takie PL się robi ? . |
|
|
|
|
agusia1994
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Sie 2014 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2014-08-06, 17:33
|
|
|
ach my biedni szarzy pracownicy ;,(
[ Dodano: 2014-08-06, 18:45 ]
coraz mniej czlowieka w czlowieku jest na tym swiecie, ach... tylko kombinowanie i utrudnianie oraz pretensje zamiast pomoc jakas zespolowa, przeciez jestesmy jednym wielkim zespolem jm albo przynajmniej powinnismy... |
|
|
|
|
@makota
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 222
0
0
|
Wysłany: 2014-08-06, 23:49
|
|
|
Flapjack napisał/a: | Towar był chowany przez pracowników, czekali aż się przeceni i kupowali.
Klient mógłby kupić za 100% wartości, a pracownik nie pozwalał na to i czekał aż się przeceni i wtedy kupował. |
bzdura. w Biedronce towar nigdy nie był przeceniany. |
_________________ klient w krawacie jest mniej awanturujący się |
|
|
|
|
#Helmut
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 70
0
0
|
Wysłany: 2014-08-07, 07:32
|
|
|
makota napisał/a: | bzdura. w Biedronce towar nigdy nie był przeceniany |
Był. Pewnie zbyt krótko pracujesz by to wiedzieć |
|
|
|
|
~Brigid
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 20 Maj 2013 Posty: 49
0
0
|
Wysłany: 2014-08-07, 14:28
|
|
|
Swego czasu mozna nawet byli kupic 2 w cenie1 |
|
|
|
|
agusia1994
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Sie 2014 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2014-08-08, 19:10
|
|
|
to szkoda ze nie jest przecieniany, tyle produktow sie marnuje, glownie warzywa i owoce. ''kawalek'' ciemnej plamki na bananie i trzeba wyrzucic. przeciez taki banan jest najpyszniejszy! a nie zielone nie dojrzale i twarde, ohyda. rejonowy nasz jest taki nie oszczedny ze kaze wszystko wyrzucac, warzywa i owoce maja lsnic zadnej plamki, jak prosto z krzaka. paranoja |
|
|
|
|
~Tom21231
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 47
0
0
|
Wysłany: 2014-08-09, 02:26
|
|
|
To właśnie przez zachłanność pracowników nie ma przecen towaru ;( głupie stwierdzenie ale jak prawdziwe kiedyś pracownik mógł kupić taniej rzeczy które miały uszkodzenie np karton porwany itp między innymi artykuły non-food ale przez pazerność i nagminne uszkadzanie przez personel sklepów towarów zarząd firmy wycofał się z tej inicjatywy i woli wyrzucić jak mieć co drugą rzecz bardziej wartościową specjalnie uszkadzaną. |
|
|
|
|
#vip
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 27 Mar 2012 Posty: 75
0
0
|
Wysłany: 2014-08-09, 17:16
|
|
|
Nie wiem jak długo jesteś KR i ogólnie pracownikiem JMP, ale non-food nigdy nie był przeceniany z powodów przez Ciebie wymienionych i nigdy nie był sprzedawany jako towar przeceniony w systemie 2 za 1.. Do przeceny 2za 1 "szły" owoce-warzywa, towary suche i świeże. Więc nie wypisuj bredni na temat zachłanności personelu, bo uszkodzenie towarów non-food przez ten jakże zachłanny personel- nic by nie dało! Towary non-food zawsze były zwyczajnie przeceniane, tak jak jest obecnie. W opisanej przez Ciebie sprawie chodziło o to,że pracownicy odkładali towary non-food i czekali do przeceny aby je kupić, a co do reszty towarów w opcji 2za1- zrezygnowano, gdyż "góra" doszła do wniosku,że klienci za bardzo polubili kupowanie za półdarmo i świeży towar nie sprzedawał się tak jak powinien.
Życzę powodzenia w kontynuacji szykanowania pracowników sklepów Panie Kierowniku! Jesteśmy dumni z takich zwierzchników! |
|
|
|
|
@Zed
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 219
0
0
|
Wysłany: 2014-08-09, 17:57
|
|
|
vip napisał/a: | Życzę powodzenia w kontynuacji szykanowania pracowników sklepów Panie Kierowniku! Jesteśmy dumni z takich zwierzchników! |
Myślisz że każdy wybiera stanowisko zgodnie z prawdą? :lol: |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-08-09, 19:12
|
|
|
vip może u kolegi obowiązywały jakieś wewnętrzne procedury dotyczące sprzedaży uszkodzonego non foodu.
A co do wybieranego stanowiska to uważam że każdy powinien ponosić konsekwencje swojego wyboru. :D |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
~Tom21231
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 47
0
0
|
Wysłany: 2014-08-09, 19:24
|
|
|
Hmm mam z ciebie niezłą bekę bo gdyby była taka możliwość to mógłbym sobie i DO ustawić =} a co do non-foodu wiem co pisze i wychodzi na to że to ty za krótko znasz naszą firmę i przykro mi z tego powodu ;/. I nie zamierzam się w jakiś sposób się z tobą kłócić.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
~siwek
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 52
0
0
|
Wysłany: 2014-08-11, 22:55
|
|
|
Pracuje juz ho ho i nigdy ale to nigdy non food nie byl przeceniany uszkodzony, chyba ze żeście Se wy tak robili |
|
|
|
|
@woles
Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 186 Skąd: GMW.cn
0
0
|
Wysłany: 2014-08-15, 21:04
|
|
|
Wiesz gdzie najlepsza premia jest nad morzem bylem trzy miechy i za każdym razem premia |
|
|
|
|
|