Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
sarna
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 13
0
0
|
Wysłany: 2016-10-12, 09:40
|
|
|
A fajki i alkochol jak sie klient pomylil mozna zwrócic ? |
|
|
|
|
~Joanna26
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 28 Paź 2014 Posty: 38
0
0
|
Wysłany: 2016-10-12, 12:35
|
|
|
Nie może. |
|
|
|
|
wmen
Stanowisko: klient
Dołączył: 24 Paź 2016 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 20:44
|
|
|
Witam wszystkich.
10.01.2015r. kupiłem w Biedronce przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Kielcach telefon myphone h-smart reklamowany jako wodoodporny. https://www.biedronka.pl/...er-tu-biedronka
Telefonu używałem na budowie, raczej w ciężkich warunkach. Często był brudzony klejem do płytek, zakurzany pyłem z cięcia i potem wycierany wilgotną szmatką bez moczenia go np. pod strumieniem wody czy rozbierania.
18.08.2016 telefon uległ awarii. Wyświetlał się tylko biały ekran, brak reakcji na przyciskanie. Zareklamowałem więc sprzęt w biedronce w której go kupiłem. Po miesiącu (16.09.2016) dostałem info że telefon wrócił. Nienaprawiony. Serwis reklamację odrzucił, ponieważ stwierdził ślady cieczy w telefonie. Wodoodpornym podobno.
Tego samego dnia odwołałem się od decyzji serwisu informując osobę pełniącą tego dnia obowiązki kierownika, że produkt jest niezgodny z umową, ponieważ jest reklamowany jako wodoodporny, a jednak w normalnym użytkowaniu daje się go zamoczyć. Pani telefon przyjęła ponownie i obiecała dzwonić jak tylko coś będzie wiedziała. Nie zadzwoniła. Ja po miesiącu (18.10.2016)przyszedłem żeby zapytać co się z nim dzieje. Okazało się że czeka od 29.09.2016 i nikt przez prawie 3 tygodnie nie poinformował mnie że telefon przyszedł. Znowu nienaprawiony. Serwis gwarancję anulował bo telefon zalany.
Dzisiaj, po rozmowie z rzecznikiem ochrony konsumentów przyszedłem do tej samej biedronki uzbrojony w pismo o odstąpieniu od zakupu z uwagi na niezgodność z umową i istotną wadę produktu. Trafiłem znów na tę samą Panią co ostatnio i chciałem zwrócić produkt wraz z rzeczonym pismem o odstąpieniu od umowy. Jednakże osoba pełniąca obowiązki kierownika rękami i nogami broniła się przed przyjęciem telefonu twierdząc że takie ma wytyczne od kierownika rejonu (obszaru?). Poprosiłem więc żeby na piśmie z odstąpieniem od umowy napisała że odmawia przyjęcia telefonu, ale również tego nie zrobiła.
Telefon zamierzam wysłać do sklepu paczką, a do żądania zwrotu pieniędzy za produkt dołączyć żądanie zwrotu kosztów wysyłki oraz zwrotu kosztów dwukrotnego dojazdu do sklepu od mojego miejsca zamieszkania i z powrotem liczonego z kilometrówki. Pierwszego dojazdu nie liczę bo był zasadny.
Jeśli kogoś moje żale interesują mogę podesłać skany protokołów serwisowych czy pism reklamacyjnych. |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 21:58
|
|
|
wmen, w takim przypadku dzwoń do BOKu Biuro Obsługi Klienta przedstaw jak sprawa wygląda. na 99% każą zwrócić pieniądze Tobie |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
wmen
Stanowisko: klient
Dołączył: 24 Paź 2016 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2016-10-25, 11:41
|
|
|
Na 99% masz rację. Ja wylądowałem w tym 1%. Poniżej cytuję odpowiedź uzyskaną wczoraj od BOK:
"Szanowny Panie
W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem
Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że decyzja serwisu w sprawie reklamacji
jest dla nas wiążąca i nie mamy na nią wpływu. Jeśli się Pan z nią nie zgadza,
prosimy o złożenie odwołania od decyzji serwisu poprzez bezpośredni kontakt z
serwisem w tej sprawie lub poprzez ponowne złożenie reklamacji w sklepie
Biedronka.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi
Klienta.
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta"
BOK nie zarejestrował że już się odwoływałem od decyzji serwisu.
Poza tym od grudnia 2014r zmieniły się przepisy o zakupie konsumenckim i serwis nie jest dla mnie stroną tylko sprzedawca.
Poza tym paczka z telefonem dziś rano została wysłana do siedziby biedronki wraz z odstąpieniem od umowy i żądaniami z pierwszego postu |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-10-25, 15:31
|
|
|
U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!
[ Dodano: 2016-10-25, 15:31 ]
U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się! |
|
|
|
|
wmen
Stanowisko: klient
Dołączył: 24 Paź 2016 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2016-10-25, 16:17
|
|
|
w moim przypadku serwis poinformował tylko o cieczy w telefonie i stwierdził że w związku z powyższym gwarancja zostaje anulowana.
Na szczęście jest jeszcze rękojmia i tak naprawdę mniej lub bardziej prokliencki pracownik serwisu mnie blokuje.
Inna sprawa, że Pani z biedronki nie przyjęła telefonu z informacją o niezgodności z umową i musiałem go odesłać do centrali
[ Dodano: 2016-10-25, 19:29 ]
ech... powinno być że pracownik serwisu mnie NIE blokuje. |
|
|
|
|
borzi
Stanowisko: klient
Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 14:12
|
|
|
Mam pytanie, kupiłam dzisiaj kubek termiczny, ale chciałabym go zwrócić, przyjmą go bez problemu czy nie? |
|
|
|
|
~gwiazda22
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2013 Posty: 38
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 14:22
|
|
|
przyjmą, łaski nie robią |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 14:23
|
|
|
gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/ |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
borzi
Stanowisko: klient
Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 14:35
|
|
|
Czyli przyjmą czy nie? Jest w ogóle sens iść? |
|
|
|
|
~gwiazda22
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2013 Posty: 38
1
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 14:41
|
|
|
przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure |
|
|
|
|
@ona1969
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Mar 2012 Posty: 195 Skąd: gdańsk
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 15:54
|
|
|
na zwrot zakupionego towaru jest 14 dni z oryginalnym opakowaniem |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 15:57
|
|
|
DarkSide napisał/a: | gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/ |
w ciągu 14 dni można zwrócić NF który nie jest bielizną lub elektroniką z możliwością zapisania na nich jakichś danych (np. telefon, tablet, karta pamięci, dysk twardy) pod warunkiem posiadania dowodu zakupu i nieuszkodzonego opakowania
gwiazda22 napisał/a: | przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure |
nie musi to być sklep na którym towar był kupowany, w tym zakresie nic się nie zmieniło |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-27, 15:58
|
|
|
Lewdaim, w przypadku płatności kartą musi byc to sklep na którym kupiono. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
|