Tajemniczy Klient - tajemniczy klient 
						
												 brodacz1989 - 2015-05-06, 12:15
  podstawa budowania sprzedaży: 
 
klient: czy ten ser jest dobry.
 
ja: proszę pana najlepszy jaki kiedykolwiek jadłem, i klient bierze trzys sztuki :D
												 adrianooo - 2015-05-07, 08:33
  hahah gdybym tak robił zawsze to w sumie półki były były puste , co przełożyło by się na wzrost sprzedaży    
 
Brodacz Dobry patent   
												 fibi - 2015-06-10, 19:07
  Witam. Studiuję w Warszawie- mieszkam w Bielsku.    
 
 
Zawsze się zaopatruję w Biedronce. Dla mnie to najlepszy sklep  
												 Hell - 2015-06-10, 19:23
  Witamy na najlepszym forum.  
												 Miawka - 2015-06-10, 19:59
  Taaa... studenci kochają biedronkę           
												 joanna1 - 2015-06-23, 08:54
  Robię podobnie, a zazwyczaj jeśli klient o coś pyta, to zawsze mogę mu polecić lepszy produkt w/g mnie  i tak robię, tzn. droższy, i mam satysfakcję, że kupują to co chcę    znam tych moich klientów już na tyle, że wiem co preferują, a są i tacy,co w  większości przypadków potrzebują rady i tak naprawdę decydowania za nich, bo przecież wiedzą, że badziewia im nie wcisnę....nawet nie wiesz jaką mam satysfakcję w  tym wszystkim, a jeszcze większą, gdy przychodzą z  powrotem i chwalą, że miałam rację i takie tam, to naprawdę miłe, fajnie mieć więź z  klientami      to napędza naprawdę niesamowicie pozytywnie  
												 Wiosenka - 2015-07-23, 08:02
  Witajcie.
 
Czy ktoś się orientuje czy można jakoś z dokładnością sprawdzić dzień w którym był TK. Pewne rzeczy z wizyty są dla Naszej ekipy nie jasne.  ;/
												 marta1 - 2015-07-23, 14:41
  KR ma taką możliwość 
 
 
[ Dodano: 2015-07-23, 16:51 ]
 
chociaż data wizyty i tak jest podana więc jeżeli zapis pozwala to sprawdźcie monitoring albo wystarczy sprawdzić kto był na zmianie to tez coś rozjaśni
												 kendzirko - 2015-07-24, 07:10
  Najlepsze są punkty w audycie:
 
 
1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
 
2) czy na sklepie brakowało ceny?
 
 
Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny.
												 tadam - 2015-07-24, 08:51
  Jak dobrze przeczytałam scenariusz to za spelnienie standardów akcji promocyjnej jest1 punkt a za niespełnienie nie ma punktów ujemnych .
 
Tylko o jakiej akcji mamy mu powiedzieć?   Urzadzamy mieśzkanie? Kup więcej za mniej? Wina nowego świata? Mega rabatach?
												 żuczek1 - 2015-07-24, 09:32
  Jak to nie ma ujemnych punktów nam właśnie za to odjęli ;(
												 tadam - 2015-07-24, 10:01
  Za ODP tak był 1 punkt
 
Za nie 0 punktów .  sprawdze dzisiaj  ,bo w końcu wydrukowali scenariusz i leży na socjalnym .
 
U nas naradzie nie ma wyników a TK zawsze bywał u nas między 9 a 11  i niestety zawsze  punkt za kolejki brak ceny  premi brak
												 fryndzel - 2015-07-24, 10:17
  W ostatnim raporcie jest wyjaśnione o co chodzi z ta akcją promocyjną. Za przykład podana jest kukurydza. klient pyta o kukurydze my go prowadzimy i mowimy np. zachecam do skorzystania  zoferty combo kupując 3 szt płaci pan jak za dwie. Masakra człowiek nie ma czasu na nim a bedzie opowiadal o wszystkim, a czasami nawet nie skojarzy sie ze to jest w jakiejs akcji.
												 Mariano - 2015-07-24, 11:34
  czyli robią wszystko, żeby premii nie było...
												 Wiosenka - 2015-07-24, 14:28
 
  	  | kendzirko napisał/a: | 	 		  Najlepsze są punkty w audycie:
 
 
1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
 
2) czy na sklepie brakowało ceny?
 
 
Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny. | 	  
 
 
U Nas to samo,jest coraz gorzej,nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ,ale odechciewa się pracować!Sprzedaż wzrosła Nam o 200% straty spadły a TK MASAKRA   
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |