Praca w Biedronce - Nagroda na 25 lecie Biedronki. 
						
												 Włodarz - 2020-08-07, 19:28
  o tak jest ogromny problem z naprawami...
												 u8t3io3p - 2020-08-08, 21:06
  bylem dzis w biedronce pelno wody przy lodowkach, w jedenj lezay trzy! pelne reczniki, ktore i byly cale mokre XD
												 CVB83 - 2020-08-09, 07:57
  u mnie nie działa jedna kasa samoobsługowa a serwisu ani widu ani słychu. Coraz więcej mówi się też o zwolnieniach czekają tylko końca czasu urlopów.
												 Biurowa - 2020-08-09, 09:35
 
  	  | CVB83 napisał/a: | 	 		  | u mnie nie działa jedna kasa samoobsługowa a serwisu ani widu ani słychu. Coraz więcej mówi się też o zwolnieniach czekają tylko końca czasu urlopów. | 	  
 
 
Z tym zwolnieniami to chyba ploty, u nas na "już" szukają 4 osób na normalny etat.
 
 
A co do premii na 25-lecie w 2500 brutto nie wierzę, bardziej w tort i ewentualne doładowanie karty przedpłaconej 250 zł, o ile firma będzie łaskawa   
												 CVB83 - 2020-08-09, 09:50
  Biurowa, Ja też biorę pod uwagę te 250 PLN ale bardzo luźno. Co do zwolnień obyś miała racje. Pozdrawiam serdecznie
												 Anonymous - 2020-08-10, 11:33
  Na 25 lat działalności sieci Biedronka firma powie wszystkim: BÓG ZAPŁAĆ.
												 Patrycja. - 2020-08-10, 14:43
  Teraz nic nie dostaniemy bo karę Jeronimo dostało....
												 CVB83 - 2020-08-10, 16:15
  Givszoman, pewnie tak będzie   
												 Anonymous - 2020-08-13, 12:22
 
  	  | CVB83 napisał/a: | 	 		  Givszoman, pewnie tak będzie     | 	  
 
 
Bóg zapłać
												 mania1 - 2020-08-13, 14:34
  Żeby chociaż Bóg zapłać, bo przecież te wszystkie ostatnie niepowodzenia firmy to nasza wina!Podejrzewam ,że nie będzie żadnych bonusów przez następne 10lat!!!
												 Waffen77 - 2020-08-13, 14:47
  A czyją jest winą to że kierownik albo zastępca wychodzi na papierosa po 10 razy zamiast zrobić ceny? Nie mówię o sklepach gdzie ewidentnie brakuje etatów.
												 mania1 - 2020-08-13, 15:43
  Mi właśnie chodzi o ten notoryczny brak rąk do pracy nie wiem jak jest na innych sklepach i rejonach ale akurat u nas to jest wieczny bieg żeby chociaż ogarnąć te minimum...
												 Kacperos - 2020-08-13, 16:28
  ładnie cisną przez tego koronowirusa ;p obroty wzrosły 15% lfl - a ludzi do pracy 5 osób mniej niż rok temu... dodatkowo więcej pracy do ogarnięcia , obrót 3,2 mln w lipcu a etatów 18 i jeszcze niedobrze bo podczas audytu 2 cen brakowało...      sie dzieje!
												 Anonymous - 2020-08-14, 11:31
 
  	  | Waffen77 napisał/a: | 	 		  | A czyją jest winą to że kierownik albo zastępca wychodzi na papierosa po 10 razy zamiast zrobić ceny? Nie mówię o sklepach gdzie ewidentnie brakuje etatów. | 	  
 
 
Jak robiłem na innym sklepie z powodu remontu mojego macierzystego sklepu, to kierownik sklepu powiedział "albo 15 minut przerwy, albo wychodzisz sobie na papierosa". Było nawet zapisane to w pamiętniku. Ja tego nie zgodziłem się podpisać, bo NIE PALĘ PAPIEROSÓW.
												 hrhr - 2020-08-14, 12:11
  W wyraźnej większości to klienci popełniają błędy z cenami przez które my cierpimy.
 
 
Na cenówce na mięsie jest naliczony rabat na 4 kg z kartą. Karty nie mają i przyniosą 10 kg. Potem dzwonią na infolinię i mają pretensje.
 
 
Wczoraj chyba z dziesięć razy tłumaczyłem na kasie, że rabat jest na inne masło i tylko można zakupić trzy sztuki. Brali więcej.
 
 
Ja już z przyzwyczajenia sprawdzam, bo potem są awantury nieadekwatne do sytuacji.
 
 
Widniała cenowka - przy zakupie trzech piw jest promocja. Facet kupił dwie i darł się, że mu się nie naliczyło.
 
 
Ceny są, tylko trzeba umieć czytać, a to w naszym narodzie jest problem.
 
 
Potem właśnie tacy nas obsmarowują - ludzie nie znając szczegółów przyznają im rację, bo prawda nie jest ważna.
 
 
Tak samo jak z lodami - skończy się zapas promocyjnych, klient nie przeczyta cenówki że zrozumieniem, kupi inne, więc rabat mu nie wyjdzie.
 
 
Ta histeria z cenami w niektórych przypadkach bardziej by się nadawała do konsultacji z psychologiem, a nie w wysyłaniu skargi do UOKiK lub tego typu instytucji.
 
 
Z mojego doświadczenia wynika, że 90 procent to tego typu akcje. Reszta to błędy pracowników (zła data, źle powieszona cenówka) lub brak uaktualnionych cen.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |