Nasze pomysły... |
Autor |
Wiadomość |
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 11:23
|
|
|
_PREDATOR_ napisał/a: | Taaa, w pracy się nie dudla :D |
Dobre |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
@_PREDATOR_
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 131
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 11:30
|
|
|
Bo to forum przyjazne
---
1. A tak na marginesie, w regulaminie ochrony jst powiedziane, że podlega nam teren przyległy do Biedronki, jak parking, czy KS może nam odmówić jego sprawdzenia i jak często winniśmy to wykonywać podczas jednej zmiany?
2. Czy osoba parkująca w miejscu dla inwalidów winna nam okazywać upoważnienie wydane przez wydział komunikacji i czy winna być akceptowana również książeczka inwalidy, czy mają obowiązek prawny takie zezwolenie musowo zamieszczać za szybą/ przednia półka samochodu? Co zrobić jeżeli w sposób arogancki odmawia okazania takiego dokumentu? |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 11:47
|
|
|
Tak jak nie masz prawa zaglądać klientom w rzeczy osobiste tak samo nie masz prawa żądać okazania jakichkolwiek dokumentów uprawniających do parkowania w danym miejscu. Owszem prawo nakłada na kierowcę inwalidę umieszczanie w widocznym miejscu karty uprawniającej do parkowania ale ochrona nie ma prawa jej egzekwowania. Jedno co możesz zrobić to wezwać straż miejską lub policje.
Książeczka inwalidy to nie to samo co karta upoważniająca do parkowania na kopercie. |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 11:58
|
|
|
_PREDATOR_ napisał/a: |
1. A tak na marginesie, w regulaminie ochrony jst powiedziane, że podlega nam teren przyległy do Biedronki, jak parking, czy KS może nam odmówić jego sprawdzenia i jak często winniśmy to wykonywać podczas jednej zmiany? |
A ty nie przeginasz ?? Nie rób się z siebie Boga, bo na każdego można coś znaleźc. A takie wścipstwo się mści |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@_PREDATOR_
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 131
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 12:02
|
|
|
Nie zgodzę się z Twoją opinią, czyżby takie pytanie było wścipstwem!!!
PS. Forum dla ludzi wolnych! ;] -> ?
DarkSide napisał/a: | A ty nie przeginasz ?? |
Zwracając się do kogoś zwracamy się z jakiej litery?
No to dostanę blok? ;( |
Ostatnio zmieniony przez _PREDATOR_ 2012-07-27, 12:21, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-07-27, 12:02
|
|
|
jagodak napisał/a: | Ja wczoraj tak oszczedzalam światło, że wpadłam w ciemności na otwarte drzwi i mam siniaka na pół twarzy i skrzywione okulary |
Co za poświęcenie... |
|
|
|
|
@_PREDATOR_
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 131
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 18:26
|
|
|
A u nas Dni Olesna, będzie dudlanko |
|
|
|
|
~stasiu2211
Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 29
0
0
|
Wysłany: 2012-07-27, 18:36
|
|
|
program oszczędnościowy:
wprowadzenie informacji o jakosci dostępnych w danym dniu owoców i warzyw. Centrum dzieli to np. na trzy kategorie wysyłając do sklepów informacje co dzien rano. Rano otwieraszz poczte i widzisz banan 1 , pomidor 1, ogórek 2, kiwi 1, kalafior 3 itd, po co mam zamawiac 10 kartonow kalafiora skoro przyjdzie taka zgnilizna ze sprzedam tylko karton, gdybym wiedział ze jaest złej jakosci zamówił bym np. tylko dwa. ktos powie ze to minimalizuje straty tylko na poziomie sklepów bo towwar juz jestw centrum wiec dla firmy to nic nie zmienia, a jednak : po pierwsze logistyka nie zamówie 5 palet o/w tylko 4, lub odwrotnie przy dobrej jakosci, po drugie zmniejszenie kosztów utylizacji tych smieci w sklepach, po trzecie zlikwiduje to nieuczciwe odbijanie do boba poniewaz o jakiej reklamacji mowa skoro wiesz ze zamawiasz złą jakość, po czwarte wzrost sprzedazy poniewaz widzac pomidor 1, nie mam obaw ze przyjedzie byle jaki i zamawiam odważnie, kolejny argument to możliwość weryfikacji działu kontroli jakości który ustalał by przy przyjęciu kategorie i można z dostawcą negocjowac, jesli towar w centrum jest różnej jakości można sklepy podzielic tak ze czec dostaje jakosc kat 2 a czesc 1, wzaleznosci od % sprzedazy o/w lub sezonowości,to taka lużna myśl ludzie którzy sie na tym znają z łatwościa znajdą wiecej plusów takiego rozwiązania, tylko że nikt tego nie przeczyta |
_________________ patrz komu ufasz |
|
|
|
|
sufka
Dołączył: 27 Lut 2012 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2012-08-02, 18:38
|
|
|
oczywiście koleś w DC składający towar będzie zapewne zwracał uwagę na to co Ci ładuje... sklepy z przymusową "dwójka" będą zachwycone - już widzę wzrost PL, że nie wspomnę o tych z "trójką"... nikt nad tym nie panuje, a Ty wymagasz dzielenia towaru na kategorie :D dobre... uśmiałem się |
_________________ Orson - Bo, do you think it will rain?
Bo - Do I have to?
Orson - That was a question
Bo - I know! What's your answer?
Orson - Never mind... |
|
|
|
|
~stasiu2211
Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 29
0
0
|
Wysłany: 2012-08-03, 15:07
|
|
|
fakt. śmietnik to oni mają |
_________________ patrz komu ufasz |
|
|
|
|
Cieslanin
Stanowisko: klient
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 18 Skąd: Mazowsze
0
0
|
Wysłany: 2012-12-03, 20:21
|
|
|
Wrócę jeszcze do cen. Co za myśliciel wymyślił aby pisać cenę produktu za 100 gram zamiast za 1 kg. Klient widzi cukierki za 1,69 i od razu myśli, że to za kilogram. Pakuje więc kilka kilo w torbę i gdy podchodzi do kasy dziwi się, że takie drogie są te cukierki. A potem się oburza się, że tam była cena 1,69 a on musi zapłacić tyle za te cukierki. Inteligentni są Ci klienci z Biedronki, co nie? |
|
|
|
|
~victorr
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 57
0
0
|
Wysłany: 2012-12-06, 21:35
|
|
|
A mnie przydały by się nowe funkcje w kolektorze, np aktualna godzina lub czas pozostały do wysłania zamówienia, kolejne to nie tylko sprzedaż z ostatnich 2 tygodni, ale jakie były w danym dniu ceny (istotne przy świeżych), automatyczne aktualizowanie bieżącej sprzedaży np co 10min (u mnie sklep na wsi i dużo firm się zaopatruje, więc znika czasem to czego byś się nie spodziewał, np wczoraj znikł cały zapas cheetosów jak kończyłem zamówienie).
ZMIANA LAYOUTU 2 RAZY W ROKU (LETNI I ZIMOWY) A NIE CO 5 TYG!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-06, 21:53
|
|
|
victorr napisał/a: | ZMIANA LAYOUTU 2 RAZY W ROKU (LETNI I ZIMOWY) A NIE CO 5 TYG!!!!!!!!! |
Może niekoniecznie 2 razy do roku ale raz na kwartał to byłoby super |
|
|
|
|
biedronkaxl
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2013-01-10, 22:52
|
|
|
Obniżka cen na mięsa przy końcu daty.rabat na o/w po 20.i płatny parking od 21 do 7.zamawianie tyle palet ile potrzeba. |
|
|
|
|
Bartosz
Administrator
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 683
0
0
|
Wysłany: 2013-01-10, 23:37
|
|
|
biedronkaxl, z obniżką cen się zgadzam. W Niemczech jest to praktyka często stosowana przy większej ilości zamówienia, która nie zeszła według planu. Rabaty na o/w byś musiał bardziej rozpisać co konkretnie masz na myśli. Płatny parking to samobój, a zamawianie palet na styk to ciężki temat. ;] |
_________________
Historia forum i wizja organizacji pracowników.
if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid
|
|
|
|
|
|