Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków" |
Autor |
Wiadomość |
@żuczek1
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Maj 2015 Posty: 297
0
0
|
Wysłany: 2016-11-02, 11:35
|
|
|
U nas jak nie działał system nie wydawaliśmy naklejek i basta a klientów z pytaniami kierowaliśmy do BOK |
|
|
|
|
@robalna6
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 01 Paź 2014 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2016-11-02, 12:54
|
|
|
owadzik2 napisał/a: | robalna6 napisał/a: | MalaAsia napisał/a: | To działa też drugą str, gdy robiłam prywatnie zakupy nie działało połączenie z serwerem, koleżanka dała mi więc mniej więcej kilka naklejek, ja się nie burzyłam, że za mało, bo wiem jak to jest być w jej syt i nie będę robić rabanu o głupie naklejki, ale zwykły klient miałby podstawy, żeby się burzyć, bo kupuje coś wg gazetki, żeby dostać więcej naklejek a tu niemiła niespodzianka |
A to koleżanka nie umie dodawać? Myślałem, że jest, to elementarna część procesu kształcenia od pierwszych klas obowiązkowych, zakładając, że ktoś nie kwapił się pójść "troszeczkę" dalej :D |
A Ty pamietasz wszystkie produkty oznaczone dodatkowymi punktami? |
Podobnie jak zapamiętywanie do pięciu :D |
_________________ "Nadzieja- to komfort na , który mnie nie stać" |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2016-11-02, 15:52
|
|
|
robalna6, a co tu ma do rzeczy zapamiętywanie do pięciu ? -.- masz jakąś tajną metodę ? Podziel się swoją wiedzą "która poszła dalej" na forum :D |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@robalna6
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 01 Paź 2014 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2016-11-02, 18:07
|
|
|
marta1 napisał/a: | robalna6, a co tu ma do rzeczy zapamiętywanie do pięciu ? -.- masz jakąś tajną metodę ? Podziel się swoją wiedzą "która poszła dalej" na forum :D |
Napisz mi droga koleżanko w którym miejscu napisałem jakoby moja wiedza miała iść dalej?
Zarazem myślę, że jeśli owe produkty zmieniają się co tydzień, to nie jest jakimś strasznym trudem zapamiętanie ich w razie, problemów z wydawaniem naklejek, że nie wspomnę już o spojrzeniu na plakat wiszący nad kasami, jeśli ktoś takowe problemy miałby. |
_________________ "Nadzieja- to komfort na , który mnie nie stać" |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-02, 18:51
|
|
|
po Twoim wpisie o elementarnym kształceniu i zapamiętywaniu do pięciu (nadal nie wiem dlaczego do pięciu) uznałam że jesteś "troszeczkę" dalej niż my z wiedzą , bo przecież nie wystarczy zapamiętać jakie produkty dają dodatkowy punkt , jeśli jesteś w stanie policzyć i wydać prawidłową ilość naklejek do rachunku ...powiedzmy 120zł to szacun ale nie sądzę , więc Twój komentarz : "a to koleżanka nie umie dodawać"? jest chyba nie w porządku |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2016-11-03, 09:53
|
|
|
marta1 napisał/a: | jeśli jesteś w stanie policzyć i wydać prawidłową ilość naklejek do rachunku ...powiedzmy 120zł to szacun ale nie sądzę , więc Twój komentarz : "a to koleżanka nie umie dodawać"? jest chyba nie w porządku |
rachunek był wyższy niż 120 zł a nie wystarczy znać owe premiowane naklejką produkty, należałoby podliczyć czy było ich na 10 zł lub wielokrotność dychy uprawniające do dodatkowej naklejki, może ktoś ma w głowie taki kalkulator i może się czuć super mądrym nieomylnym jak robalna6, ja tego od koleżanki nie wymagałam, mimo, ze do pięciu z pewnością ona dodawać umie wolę okazywać ludziom wyrozumiałość i szacunek niż poniżać za liczenie i wydawanie jakichś głupich naklejek
swoim postem chciałam tylko zwrócić uwagę na to, że te zawiechy na kasach są kłopotliwe i dla kasjerów i dla klientów |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 11:51
|
|
|
21 listopada premiera nowej akcji;P zacznijcie przygotowywać się mentalnie szlifujcie matematyke;P nie szukajcie problemów tam gdzie ich nie ma. Od czegos w koncu ten bok jest i niech działa w tej kwestii jak i innych problemach. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 14:09
|
|
|
Zamiast się kłócić to trochę pomyślcie czy jest warto.... masz zakupy na 120 zł były jakieś tam warzywa i karta to daj 9 naklejek. Klient się kłóci ze 10? To daj 10. Przecież i tak przy zawieszeniu będziesz ileś tam naklejek w plecy, bo je wydasz a system tego nie od liczy... Także przestańcie się w końcu odrzucać g... bo z tematu robicie syf... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 18:22
|
|
|
brodacz1989, a to Ty nie wiesz jak się kończą telefony do BOKu ? na pewno nie rozwiązaniem problemu i pomocą dla pracowników
krzysieq, ależ to nie kłótnia ani syf jak to nazwałeś , nawet nie chodzi o ilość naklejek , przeczytaj od czego się zaczęło , tu chodzi o podejście |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
Ostatnio zmieniony przez marta1 2016-11-04, 18:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
@owadzik2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 04 Kwi 2012 Posty: 250 Skąd: Polska
1
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 18:28
|
|
|
marta1 napisał/a: | brodacz1989, a to Ty nie wiesz jak się kończą telefony do BOPu ? na pewno nie rozwiązaniem problemu i pomocą dla pracowników
|
Marto, ale telefony do BOKu już kończą się inaczej |
_________________ Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 18:51
|
|
|
tfu :D , już się poprawiłam , dzięki owadzik2,
ale tak prawdę mówiąc czy BOP czy BOK to i tak nam nie pomoże |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@owadzik2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 04 Kwi 2012 Posty: 250 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 18:56
|
|
|
Nam to już nic i nikt nie pomoże |
_________________ Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach |
|
|
|
|
eugenia1
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 27 Sty 2011 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2016-11-04, 21:28
|
|
|
Dziś znowu nie działał system klient zadzwonił przy mnie do bok a pan z drugiej strony powiedział że przeprasza za system bo się zepsuł a klientowi się nie należą naklejki i kasjerka nie jest niczemu winna ale pan miał minę a myślał że udupi moją kasjerkę |
|
|
|
|
~claudia76
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 09 Lis 2011 Posty: 38
0
0
|
|
|
|
|
@żuczek1
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Maj 2015 Posty: 297
0
0
|
Wysłany: 2016-11-06, 17:45
|
|
|
Ja bym tylko chciała żeby były jakieś jasne wytyczne jak mamy postępować w takich sytuacjach kiedy np. wiesza się system bo jak do tej pory panuje w tej kwestii totalny chaos jednego dnia każą nam nie wydawać naklejek kolejnym razem zmieniają zdanie i jednak mamy je wydawać no istny cyrk ;/ wszyscy totalnie zdezorientowani a obrywa się oczywiście od klientów Bogu ducha winnym kasjerom |
|
|
|
|
|