Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków" |
Autor |
Wiadomość |
~robbert83
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 35
0
0
|
Wysłany: 2016-09-04, 22:10
|
|
|
Od 5 do 9 mają być zasilenia, więc niekoniecznie jutro wszyscy dostaną |
|
|
|
|
bilet_do_nieba
Stanowisko: klient
Dołączyła: 04 Wrz 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-09-04, 22:56
|
|
|
tadam napisał/a: | Tylko trzeba kupić produkty specjalne na kwotę 10 zł żeby mieć dodatkową naklejkę |
A gdzie znajdę taką informację? Już chyba od godziny przeglądam stronę internetową w poszukiwaniu czegoś o punktach za produkty i jest tylko "Jeśli kupisz specjalny produkt z naszej oferty, oznaczony znakiem Kup i zyskaj Extra punkty otrzymujesz kolejny punkt do każdych wydanych na zakupy 40 zł."
Szukałam też na ulotce do zbierania punktów, tam pisze tylko "ekstra punty przyznamy Ci również za zakup specjalnych produktów, które znajdą się w naszej ofercie."
W regulaminie karty też nic nie ma na ten temat.
Napisałam maila do nich, bo nie policzyło mi punktu za coś, pewnie właśnie za produkt, bo nie był powyżej 10 zł. W sklepie ani kasjerka ani kierownik nie wiedzieli czemu mam o jeden punkt mniej. W domu zaczęłam szukać jakichś informacji, czy coś przeoczyłam... i widzę, że to Biedronka zapomniała dodać informacji o tych 10 zł... |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-09-05, 10:04
|
|
|
bilet_do_nieba, biedronka nie przeoczyła , informacja jest też w bieżącej gazetce promocyjnej |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
bilet_do_nieba
Stanowisko: klient
Dołączyła: 04 Wrz 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-09-05, 15:09
|
|
|
Dziękuję za pomoc. Ja szukałam na stronie moja.biedronka.pl i tam było tylko to co cytowałam. |
|
|
|
|
pscolkamaja
Stanowisko: klient
Dołączył: 05 Wrz 2016 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2016-09-05, 16:12
|
|
|
Cześć Kochani! Pytanko. Jak sprawdzić ile ma się punktów na karcie (logując się na stronie jest informacja tylko o procentowym rozkładzie punktów między mną a kontem, z którego przekierowywane są punkty na moje konto) I co znaczy, że oczekuje na mnie 30 naklejek w sklepie (tak pisze mi na koncie z interneta). Mam sobie pójść do sklepu i poprosić kasjerkę o te naklejki tak po prostu? Pozdr! |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-09-05, 16:14
|
|
|
Już widzę te wielkie oczy kasjerki.... :D |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-09-05, 19:39
|
|
|
pscolkamaja, jak będziesz na kolejnych zakupach to system narzuci żeby Ci wydać zaległe naklejki i kasjer ma to zrobić |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
#agata991
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Paź 2012 Posty: 86 Skąd: śląskie
0
0
|
Wysłany: 2016-09-06, 08:43
|
|
|
Dokładnie. Tylko ze zaległe naklejki dostaniesz tylko wtedy jak zrobisz zakupy za 40 zł jeśli będzie mniejsza kwota to nie pojawi się informacja o zaległych naklejkach .. Przynajmniej ja tak miałam |
|
|
|
|
@babajaga2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2011 Posty: 128
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 08:11
|
|
|
Mam problem, zarejestrowałam kartę,dostałam sms że karta jest aktywna ale nie mogę się zalogować bo nr karty lub hasło jest niepoprawne . Po trzeciej próbie karta została zablokowana.Nie mogę się dodzwonić pod wskazany nr ,jest muzyczka i info że wszyscy konsultanci są zajęci. Mogę wziąć nową ale na tej już mam punkty.Może ktoś z Was miał podobny problem i udało się go rozwiązać. |
_________________ Czas na zmiany |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 09:01
|
|
|
babajaga2, dopisz starą kartę do obecnej i przejdą punkty i dzwoń na infolnie |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
Biedron2000
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 20 Skąd: Wlkp
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 09:29
|
|
|
Teraz najlepsze mam remont w domu i zgubiłem kartę może się po remoncie znajdzie ale jak nie to gdzie to zgłosić ?
[ Dodano: 2016-09-07, 09:31 ]
Kurcze chodziło mi o kartę przedpłacowa w złym temacie napisałem |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 09:39
|
|
|
babajaga2, zrób tak jak radzi DarkSide, a punkty to przecież nalepki więc zbierasz je nie na czerwonej tylko na zielonej karcie do kolekcjonowania więc przy wydaniu świeżaka ta jest najważniejsza
[ Dodano: 2016-09-07, 09:45 ]
Biedron2000, a no w złym :D , jeśli jest w domu to się znajdzie , środki na niej Ci nie przepadną ale dla spokojności na stronie openbenefit znajdziesz numer telefonu , dzwoń , powinni pomóc . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
#iksyomaz
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 78
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 13:20
|
|
|
Zrobiłem wczoraj zakupy z kartą za ponad 40zł (bez alkoholu, bez wyrobów tytoniowych), z warzywami i kartą i zero naklejek. Pani kasjerka powiedziała że się jej nie wyświetliła żadna informacja o wydaniu. Co robić? Miał ktoś tak? |
|
|
|
|
@babajaga2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2011 Posty: 128
0
0
|
Wysłany: 2016-09-07, 17:35
|
|
|
Dziękuję Wam za pomoc |
_________________ Czas na zmiany |
|
|
|
|
|