Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nowa karta przedpłacowa dla pracowników
Autor Wiadomość
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 19:19   

A to się chwali :P ale czy to poprawne politycznie to już pewności nie mam. :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 297
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 19:31   

Pewnie nie ale co mi radzisz innego? Do domu nie chce mi się tego brać a czytać muszę bo niejednokrotnie zdarzyło mi się że kierownik zmiany albo nie przeczytał raportu w ogóle albo czegoś tam nie doczytał i potem nagle się okazuje że coś muszę robić na wczoraj itd więc to jest w moim własnym dobrze pojętym interesie :P
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 19:38   

No ciężko ogarnąć czasami więc wyrozumiałość potrzebna z obu stron. ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 297
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 19:53   

Toż ja nie mam do moich kierowników pretensji :aniol: też nie mają na nic czasu sms za smsem i non stop coś nowego w poczcie to kiedy jeszcze mają czytać raport od deski do deski :P
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 20:34   

Jak pracownik ma obowiązek zapoznać się z nowymi informacjami to w trakcie pracy nie na przerwie i również nie przed pracą a mina kierowników bezcenna
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 20:51   

Dlatego u mnie stosuje proste rozwiązanie, każdy wie o tym i ma obowiązek po wejściu do biura, niektórzy to robią przed zeskanowaniem, niektórzy po, zapoznać się z tym co znajduje się na specjalnej tablicy, tam ja i moi zastępcy zapisujemy naprawdę ważne rzeczy(polecenie ekspozycji, przeceny itd mnie/nas nie interesują) i wszyscy wszystko wiedzą.
  Ocena JMP: 6/10
     
@ondrasz

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 221
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-09, 22:54   

pytanie za 100 pkt - próbował ktoś wybrać tą kasę w bankomacie?
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-10, 02:52   

a widziałeś na tej karcie chipa?
bo ja chyba jestem na tyle ślepy ale na swojej nie mam go...
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
seraphin21777

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-10, 10:01   

Moi drodzy... Ja wszystko rozumiem tylko pragnę zaznaczyć, że to EWIDENTNIE NIE MOJA WINA tylko kierownika rejonu i sklepu, że nie przekazali mi takiego druku podczas przyjmowania mnie do pracy, a to właśnie wtedy powinienem otrzymać ów papierek do wypełnienia!
Nie tyle się nie zorientowałem tylko sądziłem, że za krótko pracuję bo w poprzednich firmach był minimalny okres stażu jaki był wymagany do dodatkowych świadczeń. Teraz mnie to ruszyło bo mi podpowiedzieli o tym koledzy i koleżanki KASJERZY ze sklepu a nie KIEROWNICTWO.
Ja potrafię się przyznać do błędu, ale tylko wtedy kiedy jestem faktycznie winny, nie tak jak teraz. BA! Śmieszy mnie fakt, ze w momencie poruszenia tematu na "forum publicznym" (czyt. Facebook), dostałem telefon od kierownictwa, że lepiej usunąć wpisany post. Nie uzasadniono dlaczego choć mogę się sam domyślać. Wniosek? Nie jestem jeleniem i jeśli ktoś spróbuje mnie zwolnić za nagłaśnianie prawdy to zrobimy WELCOME TO Sąd Pracy bo z korporacjami trzeba krótko i nie wolno dać sobie wejść na głowę.
(Teraz pewnie posypie się lawina hejtu ze strony kierowników i/lub z-ców stwierdzających, że jeden pracownik (zwolniony czy nie) nic nie zdziała. Dodam tylko, że ten który tak sądzi to na prawdę mało w życiu przeszedł, a ścieżkę swojej kariery podbudował na laurach, znajomościach i zwycięstwach dążenia po "trupach") :pa1:
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-12-10, 11:45   

A mnie zastanawia coś innego. Jest bardzo dużo przypadków, gdzie pracownicy nie otrzymali świadczeń, bo były kłopoty w sumie nie z ich strony. Ewidentnie wpływa to na sposób wydatkowania środków z ZFŚS i czy nie narusza w jakiś sposób ustawy? Ktoś sie tym w ogóle zainteresował?
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-10, 12:07   

Nie Larrikol bo każdy umywa ręce bo to ich nie dotyczy, bo oni dostali itd
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-10, 14:32   

seraphin21777 nic tylko teraz bym poszedł do ks i mu powiedział kilka ciepłych słów że nie potrafił kilkoma kliknięciami wydrukować sobie raportu kto ma wbite oświadczenia a kto musi. Ja bym go za jaja powiesił na palu bo to jego obowiązek dopilnować żeby pracownik wypełnił takie oświadczenie. Zresztą w raporcie nawet było żeby to sprawdzić jak nie ks to zawsze może to jakiś zks zrobić.
Cóż nic już nie wywojujesz bo kasa została wydana musisz wypełnić to oświadczenie i tyle i porozmawiać ze swoimi przełożonymi że nie dopilnowali tego.
Larrikol system działa ok tylko zazwyczaj jakiś kierownik nie dopilnuje swoich obowiązków i to na jego barkach powinna spoczywać odpowiedzialność i kara. Zazwyczaj chodzi o niedopilnowanie skanów oświadczeń. To idzie łatwo sprawdzić co i kiedy było skanowane. A czy jest to zgodne z ustawą hmmmm może ktoś taką wiedzę ma?
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-10, 19:31   

Kierownik, który nie dopilnował takich rzeczy powinien kasę wyłożyć z własnej kieszeni. Więcej takiego błędu by nie popełnił.
 
     
~jjzkbmpk 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Lis 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-11, 12:07   

Witam, co jeżeli sue zgubi pin do karty przedplaconej. Tutaj pisze poniewaz moja kolezanka z pracy nie moze go znalez . Mowila to kierowniczce ale ona nie wie co ma zrobic . Takze pytam co dalej ? Ile trzeba czekac na wyrobienie nowej i jak dalej postapic? . Zastrzec tamta czy,czekac na nowa zrobic przelew przez infolinie i ddopiero wtedy zastrzec ? . Chodzi o to zeby nie stracila pieniedzy .
  Ocena JMP: 9/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-11, 12:50   

jjzkbmpk, pierwsze co bym zrobiła w takiej sytuacji to zadzwoniłabym na infolinię openbenefit , kierowniczka nie musi wiedzieć co zrobić gdy ktoś zgubi pin , kartę lub nie wiem co tam jeszcze się może stać :) ale skoro koleżanka nie skorzystała z fachowej pomocy to Ty jesteś w dobrym temacie tylko nie na tej stronie :P , odsyłam na stronę 13 tam znajdziesz wszelkie wskazówki których udzielił seler
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo