nowa karta przedpłacowa dla pracowników |
Autor |
Wiadomość |
seler
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Gru 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-12-05, 23:23
|
|
|
Near napisał/a: | Włodarz a jak wyglądają takie paczki na Święta? Tak wgl to trzeba po nie przyjść do sklepu tak (i tu nie chodzi o pieniądze wysyłanie przelewem)?
Seler a powiesz mi jak się przelewa fundusze z jednej takiej karty na drugą? Zgubiłam pin i nie wiem gdzie mam złożyć wniosek o przelanie pieniążków. |
Zaloguj się na stronie dla nas w JM. Tam masz porady jak i co. Ja zgłosiłem na infolinii banku zagubienie i zastrzeglem kartę. Potem dostałem nowa od kierownika, a teraz trzeba ze strony jw. wydrukować wniosek o przeksiegowanie środków i wysłać osobiście do UP Bonus w Warszawie albo skanem ze sklepu. Tak to wygląda. Ponoć kodu PIN nie można odzyskać. Trzeba nowa wyrabiać.
Oczywiście to że zgubilas pin to twoja wina i świadczy to o braku odpowiedzialności z twojej strony. Tak twierdzą niektórzy z tego forum. Przekonałem się dzisiaj sam na własnej skórze. Oczywiście życzę powodzenia w szybkim załatwieniu sprawy.
[ Dodano: 2016-12-05, 23:31 ]
Włodarz napisał/a: | seler opłata to nie kara zgadza się ale teraz będziesz miał/miała większą uwagę na kartę. Cóż ktoś musi zaksięgować ten przelew z karty na kartę ktoś musi pokryć nową twoją kartę poniekąd masz płatny przelew ale nową kartę masz za free więc pewnie w tym przelewie jest pobrana opłata za nową kartę.
Powodzenia w walce z wiatrakami ;]
[sarkazm mode=on]
Przykro mi że nie będziesz mieć 2kg karpia (btw 6.50 za kg karpia? gdzie ty go kupujesz?!) na wigilijnym stole. Wszystkim wytłumaczysz że zgubiłaś kartę musiałaś przelać hajs z jednej na drugą i przelew kosztował 13 zł więc musicie mi wybaczyć za rok już będzie lepiej
13 zł to paczka fajek lub x-pak piwa lub zestaw bombek na choinkę lub kg fileta z kutaka lub jakiś żel pod prysznic lub ... może po prostu zrezygnuj z czegoś w grudniu i te 13zł przeznacz na rybkę ;] no w najgorszym wypadku podeślij numer konta to wyśle ci 13zł żebyś miała tradycyjne święta z rybką :*
[sarkazm mode=off] |
Te dwa kilo karpia to przykład. Poprostu to jest przegięcie z 13 zł. Ale ok. Ja się już nie odzywam. Bo przecież niektórzy mają kasy jak lodu. Wyszczekali się chyba na tych kasach tak... Żal... |
|
|
|
|
~Near
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2016-12-06, 00:25
|
|
|
Dobra słuchajcie, a może ktoś wkleić link do tej stronki, gdzie trzeba się zalogować? Tam gdzie trzeba wydrukować pismo (nie można mailowo?) żeby przeksięgowali pieniądze z jednej karty na drugą. Jutro chyba będę u siebie w Biedro, więc takie pytanko- będzie mi coś dodatkowo potrzebne, żeby się tam zalogować na tej stronce? Jakiś mój nr pracownika, czy coś? Ja naprawdę jestem zielona i nie umiem tego znaleźć Bardzo bym była wdzięczna za pomoc. |
|
|
|
|
seler
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Gru 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-12-06, 22:13
|
|
|
Near napisał/a: | Dobra słuchajcie, a może ktoś wkleić link do tej stronki, gdzie trzeba się zalogować? Tam gdzie trzeba wydrukować pismo (nie można mailowo?) żeby przeksięgowali pieniądze z jednej karty na drugą. Jutro chyba będę u siebie w Biedro, więc takie pytanko- będzie mi coś dodatkowo potrzebne, żeby się tam zalogować na tej stronce? Jakiś mój nr pracownika, czy coś? Ja naprawdę jestem zielona i nie umiem tego znaleźć Bardzo bym była wdzięczna za pomoc. |
Wchodzisz na https://dlanaswjm.pl/zaloguj logujesz się przy pomocy swojego numeru SAP (numer ten widnieje w grafiku obok twojego nazwiska). Jeśli nie masz tam konta to zarejestruj się. Następnie klikasz w zakładkę aktualności i tam klikasz w link "zgubiles kartę przedpłacona lub numer pin" (https://dlanaswjm.pl/aktualnosci/29,zgubiles-karte-przedplacona-lub-numer-pin). I tam na dole jest link do pobrania pt. "wniosek o przeniesienie środków na nową kartę przedpłacona" |
|
|
|
|
Klikus
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 09:46
|
|
|
Mam pytanko gdzie dzwonić po jakiekolwiek informacje o braku przelewu na karte? |
|
|
|
|
Pela
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Gru 2016 Posty: 2
0
1
|
Wysłany: 2016-12-07, 11:05
|
|
|
Mam pytanie do kiedy będą pieniądze na karcie. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 11:24
|
|
|
Klikus, Pela, jesteście w dobrym temacie , tu znajdziecie odpowiedzi na Wasze pytania , wystarczy poczytać ale pewnie Wam się nie chce więc :
-zasilenia kart przedpłaconych już były
-można zapytać ks , można zadzwonić do kadr ale najpierw proponuję przeczytać kryteria korzystania z pakietu świątecznego |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Klikus
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 11:38
|
|
|
Wszystkie kryteria spełnione. Oświadczenie wypełnione, kartę odebrałam 15.11 i tak wiem że pieniądze były wysyłane ale czekałam z nadzieją że może w ostatni dzień jeszcze dojdą. Kierowniczka kazała dzwonić pod numer z karty ale to chyba nie będzie odpowiednie miejsce. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 11:47
|
|
|
Sprawdź stan konta , jeśli nadal zero dzwoń do kadr |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Klikus
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 11:48
|
|
|
Zero. A jakiś numer ? Jestem w tym zielona. Jak zadzwonię na infolinię to mi podadzą? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 11:53
|
|
|
Numery tel do kadr też są na forum , wpisz w wyszukiwarkę na forum ogólnym |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
~Near
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 12:53
|
|
|
seler napisał/a: | Near napisał/a: | Dobra słuchajcie, a może ktoś wkleić link do tej stronki, gdzie trzeba się zalogować? Tam gdzie trzeba wydrukować pismo (nie można mailowo?) żeby przeksięgowali pieniądze z jednej karty na drugą. Jutro chyba będę u siebie w Biedro, więc takie pytanko- będzie mi coś dodatkowo potrzebne, żeby się tam zalogować na tej stronce? Jakiś mój nr pracownika, czy coś? Ja naprawdę jestem zielona i nie umiem tego znaleźć Bardzo bym była wdzięczna za pomoc. |
Wchodzisz na https://dlanaswjm.pl/zaloguj logujesz się przy pomocy swojego numeru SAP (numer ten widnieje w grafiku obok twojego nazwiska). Jeśli nie masz tam konta to zarejestruj się. Następnie klikasz w zakładkę aktualności i tam klikasz w link "zgubiles kartę przedpłacona lub numer pin" (https://dlanaswjm.pl/aktualnosci/29,zgubiles-karte-przedplacona-lub-numer-pin). I tam na dole jest link do pobrania pt. "wniosek o przeniesienie środków na nową kartę przedpłacona" |
Super udało się, dzięki wielkie |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-12-07, 16:16
|
|
|
W ostatnim Raporcie też jest sporo na ten temat. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
pracowniklist
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 08 Gru 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-12-08, 20:53
|
|
|
A ja mam pytanie, czy jeśli zatrudniłam się na początku listopada, kartę dostałam dopiero teraz kilka dni temu. KS mówiła, że upominała się o karty, bo nie miała ich na sklepie, to czy jest możliwe, że te karty będą zasilone jakieś 24 48h od zarejestrowania, tak coś wspominali mi |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2016-12-09, 10:03
|
|
|
Jeżeli nie złożyłaś oświadczenia o dochodach do 16 listopada to nie dostaniesz nic. |
|
|
|
|
pracowniklist
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 08 Gru 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-12-09, 10:47
|
|
|
oświadczenie złożyłam. |
|
|
|
|
|