Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Porównanie BIEDRA -LIDL
Autor Wiadomość
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 20:07   

Larrikol napisał/a:
pewnie, nie można marnować żywności ;) no ale koniec offtopa ;-)


https://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/zjednoczona-prawica-chce-zakazac-hipermarketom-marnowania,2129588,4141

porównując Lidl_Biedronka ten pierwszy nie wychodzi z założenia ,że pracownicy to wrodzeni złodzieje i dlatego lepiej wyrzucić niż przecenić towar.No bo jak zaczniemy przeceniać to celowo będziemy więcej zamawiać by taniej kupować. A wiecie ,że odpis przed końcem terminu bez cech utraty przydatności , a więc odpis jako strata jest w pewnym sensie oszustwem skarbowym? Nie wiadomo ile wyrzuciłoby się na koniec terminu przydatności więc dwa dni wcześniej wrzucanie w straty brzydko pachnie......
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-08, 20:18   

Jeśli o to chodzi to w tesco się cuda działy :szczena:
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 20:56   

Myślę, że celowe działanie można łatwo zauważyć. Incydentalne przestrzelenie ilości może zdarzyć się każdemu, a regularne zamówienie na straty, bez porównania ze sprzedażą, widać od razu. Przynajmniej tak mi się wydaje.
 
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-09, 08:15   

Larrikol napisał/a:
Myślę, że celowe działanie można łatwo zauważyć. Incydentalne przestrzelenie ilości może zdarzyć się każdemu, a regularne zamówienie na straty, bez porównania ze sprzedażą, widać od razu. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Ja to wie, Ty to też wiesz..................ale wyrzucony towar w PL to odpis od dochodu.......po stronie kosztów........ 200 zł średnio dziennie na sklep 200złx2500 sklepów=50.000 zł x 30 dni=1500000 1 mln 500 tyś zł= obrót z miesiąca jednego sklepu idzie na straty......... nie licząc inwentur, ruchów 901/902 czy strat na DC
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
2 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-09, 20:43   

Moja biedra jest przez miedzę z lidlem. Jako że dopiero w czwartek mamy otwarcie kasy nieczynne i nie można nic kupić. Poszłyśmy więc po śniadanie do lidla w strojach służbowych. W lidlu jeden klient zapytał gdzie jest mąka, druga klientka kiedy stałyśmy w kolejce miała pretensje że nie odpowiadamy jej jak ona mówi o promo granata po 3zł.Za chwilę się zreflektowała: ojej a panie to z konkurencji są :szczena:
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
kolezanka606

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-16, 15:27   

Jakiś czas temu przeszłam z Biedronki do Lidla.
W Lidlu wszystko jest logiczne: nie myjemy całego sklepu wieczorem bo wiadomo, że rano przy ściąganiu dostawy podłoga się zabrudzi. Nie musimy wróżyć z kart przy promocjach, bo CD da nam przydziały wg. odsprzedaży, którą sami odbliczą. Mamy cykliczne szkolenia dwudniowe z noclegiem w hotelach 3 i 4 gwiazdkowych. Sami możemy zadzwonić na CD: odmówić lub domówić towar, zapytać o coś. Raz w miesiącu mamy zebrania na sklepie z KRS, który przekazuje wszystkie nowości.
Ale...
Pracuję na sklepie, który robi tygodniowo tyle co średioobrotowa Biedronka miesięcznie!. Na zmianie jest 4-5 osób. Wydajność w Biedrze przy takiej liczbie osób wynosiła 600 w Lidlu 3 razy tyle. Gdybym przy takim obrocie w Biedronce ( nierealne ) pracowała, na zmianie miała bym 12 osób.
Wyciągnijcie sobie wnioski...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-16, 17:58   

Moje mizerne wnioski : co jest nielogiczne w tym że myjemy sklep po całym dniu handlu , po zamknięciu wtedy gdy nie ma klientów ? Nie wiem w jakiej biedronce pracowałaś chodzi mi tu o obroty ,ale wiadomo żadna sztuka zrobić mega produktywność przy wysokich obrotach . Mamy tu różne opinie od osób które miały okazję pracować i tu i tu , jedni są zadowoleni z warunków w lidlu drudzy cieszą się że stamtąd odeszli . Wszystko zależy od oczekiwań , podejścia i załogi z jaką pracujesz :)
Ostatnio zmieniony przez 2015-06-17, 10:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-19, 12:13   

cuz, u nas na trudnym sklepie tez wystarczy kiero+3, ale wtedy mamy nocke co dostawe rozklada ;) Pozatym ciezko porownac dwie biedronki o podobnych obrotach a ty jeszcze lidla w to mieszasz ;) wielkosc sklepu, rodzaj klientow, rozlozenie ich w ciagu dnia, jest naprawde sporo czynnikow ktore powoduja ze suche cyferki traca diametralnie na znaczeniu;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo