Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Loteria Zdrapki
Autor Wiadomość
biedroneczka000

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 18
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-10, 18:47   

Tylko, że osoba z ulicy nie musi znać prawa (choć nieznajomość takich podstawowych informacji bardzo mnie szokuje), a jednak osoba pracująca w handlu powinna widzieć różnicę między zwrotem, a reklamacją..
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-10, 18:51   

Ktoś, kto tych zwrotów nie przyjmuje i nie rozpatruje nie musi znać różnic, a kolejna sprawa, nie od dziś wiadomo, że o swoją du*ę to trzeba dbać samemu, żeby później nie było takich głupich żali.
 
     
~kasia1980

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 49
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-10, 18:52   

https://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Biedronka-przeprasza-klientow-Chodzi-o-loterie-zdrapkowa,wid,16870501,wiadomosc.html?ticaid=1136c2&_ticrsn=3
 
     
hath

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 10
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-11, 12:49   

No to ja już nie rozumiem, w dniu w którym weszły zdrapki zostałam poinformowana,że zwrotów nie przyjmujemy.Klientka miała u mnie zakup za ponad 60zł otrzymała zdrapkę pod wieczór przychodzi i chce robić zwrot a przy tym ja dostaję opierdziel,że wydałam klientce zdrapkę ,to mogą czy nie mogą robić zwroty? Wczoraj informowałam klienta,że nie można dokonać zwrotu ale wymiana towaru tak a ten na mnie wyjechał ,że czytał w necie iż można robić zwroty. Taaa normalnie czeski film.
 
     
Faz 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 16
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-11, 13:02   

Klient w takiej sytuacji ma do wyboru, udział w loterii, bądź możliwość zwrotu towaru. Jest to zabezpieczenie przed osobami, które brałyby powiedzmy telewizor czy meble - zdrapek powiedzmy 14 czy 18, nie zdrapie nic, zwrot towaru, zakup w innym sklepie i tak w kółko. Wygrane na allegro, meble czy inny towar z powrotem na sklep.
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 674
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-11, 13:40   

Klient nie może zwrócić towaru jeśli wziął zdrapkę a towar jest nieuszkodzony ale gwarancja na towar jest wiec jeśli towar okaże się zepsuty to może złożyć reklamacje.
 
     
~kicior_ek 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 20 Sie 2013
Posty: 45
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-14, 23:02   

Powiedzcie szczerze, stosujecie się do zaleceń "namawiania na kupienie czegoś jeszcze", żeby kwota zakupów przekroczyła wielokrotność 50zł i klient dostał zdrapkę/ki?

Raz zdarzyła mi się sytuacja, że coś takiego zasugerowałam, klientka wzięła mentosy, miała zakupy powyżej 50zł (bez alkoholu i papierosów), a ten komunikat o zdrapce mi w ogóle nie wyskoczył i potem tłumaczenie, że nie wiadomo dlaczego itd, zks też nie wiedziała i ogólnie sytuacja delikatnie mówiąc "niekomfortowa". :bu:

Za drugim razem klientka miała zakupy za 148zł, też coś tam wzięła - ale okazało się, że zdrapki jednak dwie, a nie trzy, bo wśród zakupów było jedno piwo, czego nawet nie skojarzyłam w przypływie szybkiego kasowania i znów tłumaczenie się.

Od tego czasu przestałam z tym namawianiem bo nie mam zamiaru za każdym razem się tłumaczyć, albo liczyć za jaką kwotę był kupiony alkohol i ile jeszcze trzeba "dobrać", żeby mieć zdrapkę.
_________________
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego." Piotr I Wielki - idealne w odniesieniu do wymagań kierowników Biedronki...
  Ocena JMP: 3/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-15, 07:43   

nie jestem akwizytorem i agitatorem i nikogo nie namawiam....
 
     
lusia1234 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 04 Lip 2014
Posty: 18
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-15, 09:52   

Tez nie namawiam:-) :-)
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 674
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-15, 12:48   

Jak ktoś ma zakupy powyżej 47 zł albo około 98 to go informuję ile mu zabraknie żeby dostać Nie namawiam żeby coś dokupił>alkohol staram się skanować na końcu.

Ostatnio mnie klient opierniczył bo zapytałam czy chce wziąć udział w loterii. według niego miałam mu dać zdrapkę bo mu się należy a nie pytać ,bo w innych sklepach nie pytają tylko dają
 
     
~dzidzia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Sty 2014
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-15, 16:18   

ja tez informuje szkoda mi ludzi naciagac bo wiem ze nie maja pieniedzy bo mialam taka tez ystuacjie pan wezmie cos tam i ooo nie ma zdrapki bo bylo wino i co... czerwona strach ze zbura i co... a biora rzeczy nie zawsze podtrzebne by miec ta nastepna zdrapke
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-15, 16:43   

Ja proponuję, ale po pierwszej "wpadce", że klient dobrał, a nie dostał zdrapki alkohol i papierosy kasuję jako ostatnie aby mieć pewność że więcej się taka sytuacja nie powtórzy.
  Ocena JMP: 3/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-17, 14:57   

A powiedzcie na jakiej podstawie później odmówicie zwrotu towaru za który klient dostał zdrapkę? Przyglądałam się paragonowi i nie widziałam nigdzie informacji, że została dołączona zdrapka.
 
     
żabolek13 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-17, 15:27   

Wczoraj klientka zrobiła zakupy na 80 zł, zdrapkę wzięła i odeszła, po godzinie wraca ze na paragonie ma błędna cena bo powinno być 14,99, a wybiło 20,99. Kierowniczka poinformowała ja że nie może zrobić zwrotu bo dostała zdrapkę, , porąbane to bo Pani chciała tą rzecz ale w tej cenie co jest na plakacie, a nawet jeśli kierowniczka zrobiła by zwrot to i tak zdrapka się należała, bo kwota przekraczała 50 z ł
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-17, 15:36   

Chodziło mi o to, że na paragonie nie ma informacji o tym, że została wydana zdrapka, więc po czym to poznać, jeśli klient nie przyzna się, że otrzymał?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo