Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana procedury zwrotu
Autor Wiadomość
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-10-27, 23:16   

Baba była na poziomie ale powiedziała że nigdy już u nas nie kupi żadnego sprzętu. Już się cieszę na inne takie przypadki...
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
#beatqa 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 26 Sie 2012
Posty: 64
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-10-28, 10:08   

Robertty a powiedz mi jeszcze taką jedną rzecz bo nie daje mi spokoju. Kierowniczka sklepu na którym pracuje poinformował anas ostatnio, że nie może tak być, że zwracany NF uszkodzony (z paragonem oczywiście) nie jest przez nas zgłaszany do BOK. Nie przypominam sobie, żeby w nowej procedurze była informacja o konieczności zgłaszania każdego takiego zwrotu. Była informacja o konieczności sprawdzenie czy towar, który posiadamy na sklepie nie ma takiej samej wady i o tym, że wycofanie towaru może byc podyktowane poleceniem jakościowym. Jednak nie przypominam sobie podpunktu, który wymuszałby zgłoszenie każdego z uszkodzonych zwrotów. Być może coś źle zinterpretowałam jeśli tak wyprowadz mnie z błędu, albo czegoś niedoczytałam. Kierowniczę mamy nową zaraz po awansie i w tego typu sytuacjach niestety nie ma z nią dyskusji.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-28, 10:15   

Od kiedy pamiętam, zawsze zgłaszało sie uszkodzony NF do call center, żeby nie wrzucali tego w straty sklepu
 
     
~matiTRS 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 33
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-12, 17:44   

lenka* napisał/a:
kluq napisał/a:
Bo do reklamacji nie jest i wątpię aby kiedyś weszły takie przepisy ,że jest :)

W tym miesiącu odesłano nam sprzęt elektroniczny z adnotacją że reklamacja nieuznana z powodu braku paragonu!


I widzisz kolejny raz pojawia się słowo reklamacja. Gdyby kupujący był kumaty to by oddał tytułem niezgodności towaru z umową. I wtedy problem paragonu by nie wystąpił bo wg orzecznictwa sądów paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Takim dowodem może być też oświadczenie innej osoby że razem z panem X była przy zakupie sprzętu Y w sklepie Biedronka.
I wracając do gwarancji. Gwarancja to dobrowolny gest producenta. W warunkach wpisuje warunki które muszą być spełnione. I wystarczy że w warunkach jest napisane że musi być dowód zakupu i już po ptakach na gwarancji nie oddasz sprzętu.
 
     
#alexxx21 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Wrz 2013
Posty: 60
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-12, 17:54   

beatqa napisał/a:
Robertty a powiedz mi jeszcze taką jedną rzecz bo nie daje mi spokoju. Kierowniczka sklepu na którym pracuje poinformował anas ostatnio, że nie może tak być, że zwracany NF uszkodzony (z paragonem oczywiście) nie jest przez nas zgłaszany do BOK. Nie przypominam sobie, żeby w nowej procedurze była informacja o konieczności zgłaszania każdego takiego zwrotu. Była informacja o konieczności sprawdzenie czy towar, który posiadamy na sklepie nie ma takiej samej wady i o tym, że wycofanie towaru może byc podyktowane poleceniem jakościowym. Jednak nie przypominam sobie podpunktu, który wymuszałby zgłoszenie każdego z uszkodzonych zwrotów. Być może coś źle zinterpretowałam jeśli tak wyprowadz mnie z błędu, albo czegoś niedoczytałam. Kierowniczę mamy nową zaraz po awansie i w tego typu sytuacjach niestety nie ma z nią dyskusji.


Jest podpunkt w nowej procedurze zwrotów, który nakazuje uszkodzony towar zgłaszać do call center pod podany numer nie do BOK-u.
  Ocena JMP: 8/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo