Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@biedra2014

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 206
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-22, 13:44   

Witam kupilam kaamerke samochodowa na wyprzedazy I nie dziala. Jesli oddam jak na gwarancje I przyjdzie info ze nie moga jej naprawic to czy moge chcec od producenta zamiast kasy nowa taka kamere?
 
     
patryk3

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-30, 17:48   

Witam czy towar zakupiony w jednej biedronce można zwrócić w innej?
 
     
@madzia123 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Lis 2014
Posty: 129
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-30, 18:10   

Jeśli był zakupiony na paragon to można zwrócić na innej biedronce
 
     
justynas04

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 10
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-30, 21:52   

Haaaa już nie będzie takich prostych zwrotów towarów pełnowartościowych :D
:yeah:
 
     
Gordian

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-30, 23:10   

biedra2014 napisał/a:
Witam kupilam kaamerke samochodowa na wyprzedazy I nie dziala. Jesli oddam jak na gwarancje I przyjdzie info ze nie moga jej naprawic to czy moge chcec od producenta zamiast kasy nowa taka kamere?


Nie ma takiej opcji z poziomu sklepu. W odpowiedzi możesz dostać jedynie: naprawę towaru, naprawę odpłatną, naprawę niemożliwą z powodu winy klienta lub zwrot gotówki. Co innego gdybyś reklamował to sam przez kartę gwarancyjną bezpośrednio u producenta.
 
     
~Lwica 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-01, 09:43   

Ale będzie dym...klienci nauczeni, że wszystko można oddać nawet śmietanę doznają szoku :szczena: :szczena: To ile się nasłuchamy obelg pod naszym tytułem zanim się do tego przyzwyczają to chyba mury Biedronek jeszcze nie słyszały.... Zniesiem to , a co...nie takie rzeczy się znosiło, ale chwała że wreszcie ktos poszedł po rozum do głowy ;)
 
     
Gordian

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-01, 12:10   

Lwica napisał/a:
Ale będzie dym...klienci nauczeni, że wszystko można oddać nawet śmietanę doznają szoku :szczena: :szczena: To ile się nasłuchamy obelg pod naszym tytułem zanim się do tego przyzwyczają to chyba mury Biedronek jeszcze nie słyszały.... Zniesiem to , a co...nie takie rzeczy się znosiło, ale chwała że wreszcie ktos poszedł po rozum do głowy ;)


A to są jakieś wielkie zmiany? Bo miałem odsiadkę w związku z końcem kwartału i nie jestem zbytnio w temacie.
 
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-01, 15:45   

Od dzis weszło to iż nie ma zwrotów na elektronikę , rzeczy osobiste (czytaj majtki skarpetki :D )
i zywność

Będa jaja jak berety
  Ocena JMP: 8/10
     
~Lwica 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-01, 15:45   

Noooo od dzisiaj :) zakaz zwrotu czegokolwiek z foodu(tylko w razie złej jakości), non food tylko odzież max. 14 dni, cała elektronika tylko reklamacje, zakaz zwrotu bielizny. Cały non food tylko do reklamacji... o yeahhhh
 
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-01, 15:47   

Lwica napisał/a:
Noooo od dzisiaj :) zakaz zwrotu czegokolwiek z foodu(tylko w razie złej jakości), non food tylko odzież max. 14 dni, cała elektronika tylko reklamacje, zakaz zwrotu bielizny. Cały non food tylko do reklamacji... o yeahhhh


blahahahah już widzę miny naszych stałych klientów :D :D :D
  Ocena JMP: 8/10
     
~Lwica 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 42
2 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-01, 15:48   

Już widzę te uśmiechy kasjerów pod nosem i satysfakcję kierowników prowadzących zmianę kiedy z czystą rozkoszą a le w grzeczny sposób powie takiemu klientowi bujaj się pan >:D >:D >:D >:D >:D
 
     
@kachen 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Mar 2012
Posty: 393
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-02, 10:27   

Nio spoko..ale jak kasjer nabije cos z foodu podwójnie..to zwrot i tak musisz zrobic
  Ocena JMP: 10/10
     
@TajemniczyK 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-02, 10:51   

Można jeszcze dzisiaj wyrażać niezadowolenie z kawy :) ?
Ten bon za kawę jest nabijany na kartę czy drukowany ?
  Ocena JMP: 5/10
     
patryk3

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-02, 21:51   

Z tego co czytam w internecie to kasjerki niby mają wielki problem i wątpliwości moralne z tą akcją-satysfakcja gwarantowana i darmowa kawa natomiast jak się dowiadują o takiej akcji to począwszy od kierowniczki do niższych pracowników wraz z ochroniarzem chętnie wydoją tyle kawy ile mogą :D
 
     
~Lwica 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-04, 09:10   

Skoro firma pozwala na legalne okradanie firmy to chyba wszystkim, a nie wybranym? ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo