Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tajemniczy klient
Autor Wiadomość
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-27, 18:20   

No fakt, spontaniczność nas zaskoczyła. :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-27, 18:23   

Marianek chciał się nawet chińskiego uczyć :D ambitny :P
 
     
~inkaa 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 16 Wrz 2010
Posty: 54
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-07, 16:51   

Mam pytanie ile dni najdłużej czekaliscie na wynik tk? Bo u nas po 17 dniach po wizycie. Troche to podejrzane bo mielismy otrzymac premie z 3 filarow. A tu nagle po tylu dniach od wizyty przychodzi
z...ny wynik, ktory oczywiscie wszystko zepsuł. Nie wierze juz w te wizyty ;/
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-08, 00:12   

inkaa napisał/a:
Nie wierze juz w te wizyty

Jeśli ktoś w nie wierzy to powodzenia :D
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-09, 11:14   

Powinna być podana godzina wizyty żebyśmy mogli sprawdzić czy rzeczywiście było tak a nie inaczej podczas tej wizyty.
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Gudzia5

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-09, 14:49   

U nas ostatnio nawet daty nie ma
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-09, 15:15   

Jakiś wał to jest...
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-09, 17:28   

od zawsze to był jeden wielki wał... w końcu trzeba znaleźć w firmie oszczędności a na czym ich najlepiej szukać?
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
@david88 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 171
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-10, 09:26   

zgadza się to jest jeden wielki wał.u mnie na sklepie ostatnie dwie wizyty wypadły źle ale aż tak źle nie było.nigdy nie mieliśmy tak słabego wyniku
 
     
~majster93 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 43
Skąd: Pomorskie
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-08-10, 10:31   

u nas też coś ostatnio słabe wyniki mamy i prawie zawsze po 2 wizyty w miesiącu . :/
za każdym razem każdy sklep ma `sklep nie spełnił akcji promocyjnej`. o co z tym chodzi? bo już 3ci miesiąc to chyba mamy ;/
  Ocena JMP: 8/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-10, 10:35   

przeczytaj poprzednią stronę tematu , tam jest wszystko :)
 
     
@4ever 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 340
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-10, 15:18   

Tekst "sklep nie spełnił akcji promocyjnej". A to dobre! To po jakiego ciula te plakaty wiszą w każdej alejce? :szczena: No i po co te całe stosy gazetek azjatyckie smaki leży na kasach i podajnikach na ulotki + zapewne reklamy w TV :szczena: ... żeby każdy wiedział, że jest taka akcja. Śmieszne to jest... ale jak nie wiadomo o co chodzi to najpewniej o kase ;]
 
     
@żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 297
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-10, 17:58   

W scenariuszu pisze że mamy spontanicznie informować klientów o akcji :szczena: to znaczy co? Mamy ich zaczepiać na sklepie i informować że jest jakaś akcja?i która bo zazwyczaj jest kilka naraz >:D
 
     
Mariano

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 356
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-08-10, 21:12   

chodzi o to, że jak klient pyta, gdzie jest mąka, to prowadzisz go i mówisz "a teraz mamy taką super promocję, że jak kupi pan dziewięć opakowań, to dziesiąta gratis, naprawdę polecam, to oszczędność aż 4%"
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-10, 21:31   

Mariano, dokładnie o to chodzi. ale w praktyce nie widzę tego przy tak małych obsadach na sklepach...
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo