tajemniczy klient |
Autor |
Wiadomość |
Hera05
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 18 Mar 2012 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2013-11-26, 10:54 DROGI tajemniczy .......
|
|
|
Ja wszystko zrozumiem i przełknę wiele słów krytyki , ale jak tk pisze "nieporządek przed sklepem " to mnie krew zalewa . Ten temat wraca jak bumerang rok w rok na jesień . Nasz sklep otoczony jest drzewami i chyba nie muszę tłumaczyc co się dzieje o tej porze roku? DROGI tajemniczy ... proszę przeczytaj uważnie scenariusz (tam jest napisane aby niezwracać uwagi na liście i brudną podłogę gdy pada ) albo wejdz do naszego sklepu z zamkniętymi oczami i otwórz je dopiero jak będziesz w środku. A. ....... piszę DROGI bo kosztowałeś mnie trochę kasy w ubiegłym miesiącu |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2013-11-26, 21:01
|
|
|
brit napisał/a: | U nas np piekarze biorą drożdże całymi kartonami więc .....
Co do TK to jest ściema - ostatnio w moim regionie TK sam się przyznał że napisał bzdury odnośnie jednego ze sklepów tylko dlatego że 'kumpluje się' z zastępcą kierownika z drugiego sklepu i ten prosił o napisanie że jest brudno, że brakuje towaru, itd.
Wg mnie wystarczyły by kontrole KR. |
Hahaha :D niezłe układy. |
|
|
|
|
sara653
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 05 Maj 2013 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2013-11-29, 23:15
|
|
|
teraz swoją wizytę TK ma ponoć nagrać,co prawda mamy w umowie zgodę na monitoring ale nie chciałabym ,żeby mojA "twarz" ktoś sobie nagrywał..... :nie: |
|
|
|
|
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2013-11-30, 01:03
|
|
|
Twoją twarz to można sfilmować.
Nagrać będzie dość ciężko...
Nie ma takiej firmy która by filmowała wizyty TK. Nagrania, w formacie mp3, są bardzo popularne, wręcz nieodzowne tam gdzie jest obsługa klienta.
Nie wiem czy w biedronce jest to wymagane - szczerze wątpię - bo cóż nagrywać? przechadzkę między alejkami? Rozmowy praktycznie nie ma poza 2-3 zdania z pracownikami kiedy prosi o wskazanie towaru no i przy kasie.... |
|
|
|
|
sara653
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 05 Maj 2013 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2013-11-30, 18:26
|
|
|
możliwe,że było wiele skarg ze sklepów w których był porządek a zostały źle ocenione,raczej pod tym kątem bym to rozpatrywała,z tego co wiem,właśnie tak mac być teraz, i nie czepiaj się słówek czy sfilmować czy nagrać przecież wiadomo o co chodzi.... |
|
|
|
|
@TajemniczyK
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2013-12-01, 23:01
|
|
|
ondrasz napisał/a: | Twoją twarz to można sfilmować.
Nagrać będzie dość ciężko...
Nie ma takiej firmy która by filmowała wizyty TK. Nagrania, w formacie mp3, są bardzo popularne, wręcz nieodzowne tam gdzie jest obsługa klienta.
Nie wiem czy w biedronce jest to wymagane - szczerze wątpię - bo cóż nagrywać? przechadzkę między alejkami? Rozmowy praktycznie nie ma poza 2-3 zdania z pracownikami kiedy prosi o wskazanie towaru no i przy kasie.... |
Co Ty za głupoty piszesz - "Nie ma takiej firmy która by filmowała wizyty TK"?
70% audytów salonów samochodowych, jubilerów, hoteli oraz RTV/AGD jest nagrywanych na mini kamerki w długopisach/guzikach itp.
A co u was wymyślili to najprostszy i najpopularniejszy sposób |
|
|
|
|
obserwator13
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 21
0
0
|
Wysłany: 2013-12-04, 20:38
|
|
|
TK jest po to aby pracownicy nie dostali premii. Tyle w tym temacie!Pozdrawiam |
|
|
|
|
~szajba34_18
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 27
0
0
|
Wysłany: 2013-12-04, 23:13
|
|
|
nawet jak tk jest na 100 procent to i tak tej premii nie ma..bo za wysokie pl-ki..u mnie na sklepie już nawet na to mało zwracamy uwagę..jak sie uda 100 to jest git..nawet często ja mamy..a już od ponad roku nic..!!:P |
|
|
|
|
BeKa
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 08:32
|
|
|
obserwator13 napisał/a: | TK jest po to aby pracownicy nie dostali premii. Tyle w tym temacie!Pozdrawiam |
dokładnie też tak uważam... u nas drugi miesiąc z rzędu skrewiliśmy tajemniczego, ale myślę, że ten TK jest nierzetelny, po prostu kazano mu się doczepić, bo święta idą i zamiast na premie pójdzie na paczki i bony.... chcą byśmy my pracownicy odegrali rolę TK i dadzą nam formularze, OK, udowodnię, że mogę się ZAWSZE przyczepić.
POZDRO |
_________________ Pozdrówki |
|
|
|
|
obserwator13
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 21
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 08:42
|
|
|
szajba34_18 napisał/a: | nawet jak tk jest na 100 procent to i tak tej premii nie ma..bo za wysokie pl-ki..u mnie na sklepie już nawet na to mało zwracamy uwagę..jak sie uda 100 to jest git..nawet często ja mamy..a już od ponad roku nic..!!:P |
U nas jest tak niskie Pl-ki dobre inwentury TK zle . I na odwrót. Więc można sie domyślić że ktos tu kombinuje. Zreszta mam kolege ktory pracuje jako TK i mowił jak to wygląda. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 08:59
|
|
|
a u nas już piąty miesiąc z rzędu TK 100% |
|
|
|
|
@ondrasz
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 221
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 10:14
|
|
|
obserwator13 napisał/a: | Zreszta mam kolege ktory pracuje jako TK i mowił jak to wygląda. |
No i cóż takiego mówił? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 16:44
|
|
|
U mnie 100%, wstrzymaliśmy oddech i czekamy. :D |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 17:34
|
|
|
My też 100%, ale strat w ch...j ;( |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-12-05, 17:40
|
|
|
No jak się chce mieć pełną dostępność i ekspozycje... :D |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
|