Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwrot towaru a naklejki
Autor Wiadomość
@nanna2222 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: warmińsko- mazurskie
Wysłany: 2017-09-01, 06:34   Zwrot towaru a naklejki

Witam mam pytanie koleżanka wczoraj kupiła fotelik dla dziecka, dostała naklejki. Przed zakupem pytała się kasjera czy jest możliwość zwrotu fotelika. Kasjer powiedział że tak. Okazało się,że fotelik nie pasuje do auta i koleżanka chciala zwrócić.KS nie chciala przyjąć do zwrotu twierdząc że w wewnętrznym regulaminie jest zapis że nie może przyjąć fotelika do zwrotu bo wydane były naklejki. Koleżanka chciala oddac również naklejki.
 
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-01, 06:51   

Kasjerka popełniła błąd mówiąc że może potem zrobić zwrot. W poprzedniej edycji naklejek równiez nie było możliwości zwrotów. A zwrot naklejek nie wchodzi w rachubę bo kasjerzy się z nich rozliczają. KS działa tutaj zgodnie z regulaminem. Czasem warto samemu czytać regulamin niż polegać na osobie trzeciej, gdyż naklejki dopiero weszły w obieg ponownie, a kasjerka mogła być osobą nową, po urlopie, dniach wolnych, i mogła równiez tego nie wiedzieć.

Oto jeden pkt. regulaminu który jest ogólnodostępny na stronie internetowej Biedronki:

4.16. W chwili przyznania Punktów Uczestnikowi, Uczestnik traci prawo do odstąpienia od Zakupu
i zwrotu zakupionych w ramach Zakupu produktów, o ile w odniesieniu do danego Sklepu lub
asortymentu, do takiego zwrotu byłby on uprawniony. Powyższe postanowienie w żaden
sposób nie narusza jednak uprawnień Uczestnika wynikających z właściwych przepisów
o rękojmi za wady fizyczne lub prawne lub gwarancji jeśli gwarancja została w odniesieniu do
danego produktu udzielona.
 
     
Defensor 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 01:27   

Zapytaj najlepiej u rzecznika praw konsumenta jak to wygląda.
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 11:42   

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować towaru, który nie ma wad.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 11:43   

Nie ma co pytać. Zwrot towaru zakupionego z sklepie stacjonarnym to tylko dobra wola sprzedawcy a w tym przypadku to już tym bardziej nic nie wskóra :)
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 20:31   

biedronka1477 napisał/a:
Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować towaru, który nie ma wad.
Moze zrobic zwrot towaru nie podajac przyczyny. Teraz chyba jest 14 dni. Sklep nie musi przyjac jesli ma slady uzytkowania, jest nie kompletny i cos tam jeszcze. Ale w tym konkretnym przypadku jest regulamin z zapisem ze po wydaniu naklejek nie ma mozliwosci zwrotu. Moze probowac wyzej ale watpie zeby cos zalatwila. Chyba ze wyjatkowo biedronka ukloni sie w stosunku do klienta zeby zachowac dobra twarz.
 
     
Sylu00001 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 28 Cze 2017
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 21:17   

Tak z ciekawości.. A jezeli na kasie zaznaczylo sie ze klient chce naklejki ale nie wbilo sie kodu, przy czym wydrukuje sie osobny paragon na odbior naklejek to czy zwrotu towaru tez nie mozna zrobic? Przeciez na paragonie nigdzie nie ma napisane ze sie te naklejki wzielo :)
 
     
@moli 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 16 Maj 2010
Posty: 309
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 23:09   

Nie można zrobić zwrotu w takim przypadku klient traci Prawo do zwrotu towaru pelnowartosciowego
  Ocena JMP: 6/10
     
Biurowa 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 427
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-04, 23:18   

Od strony technicznej zwrot towaru po wcześniejszym wzięciu nalepek jest jak najbardziej wykonalny. Nie pojawia się żaden komunikat, że nie można zwrócić towaru ani nic w tym stylu.
Testowaliśmy u siebie i spokojnie przechodzi.

Niech idzie z tym fotelikiem zwrócić go do jakiejkolwiek innej Biedronki i nie przyznaje, że brała nalepki i spokojnie powinno przejść 8)
 
     
@biedra2014

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 206
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 04:05   

Jak ma Sie nie przyznawac jak na paragonie widzieja zminusowane naklejki
 
     
@sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 466
Skąd: warszawa
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 06:57   

Na fiskalnym paragonie nie ma zadnej wzmianki o naklejkach,tylko na tym dodatkowym niefiskalnym a jego nie trzeba miec do zwrotu. Jest to sposob na obejście niewygodnego punktu regulaminu bo ks ani zks przy kasie nie sprawdza tego....
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 07:16   

No tak jest to sposób bo faktycznie na paragonie nie pisze nic o naklejkach, jest to jakies obejscie.
 
     
@biedra2014

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 206
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:08   

Co wy mowicie jesli wbijacie naklejki ktore dajecie klientowi przy zakupach to jest na normalnym paragonie ze naklejki gang swiezakow i, ilosc naklejek pomnozona razy 1zl i potem to zminusowane. A potem tez sie drukuja niefiskalne o naklejkach ale na normalnym paragonie tez widnieja
 
     
Sylu00001 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 28 Cze 2017
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:23   

Jak sie nie wbije kodu na naklejki to nie ma ich paragonie :)
 
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:37   

biedra2014 napisał/a:
Co wy mowicie jesli wbijacie naklejki ktore dajecie klientowi przy zakupach to jest na normalnym paragonie ze naklejki gang swiezakow i, ilosc naklejek pomnozona razy 1zl i potem to zminusowane. A potem tez sie drukuja niefiskalne o naklejkach ale na normalnym paragonie tez widnieja

Tak masz rację mam paragon i rzeczywiście pisze ilosc gratisów, czyli naklejek.
Jest cos takiego:
Opis Wartość gratisów np. 3.
A do tego jeszcze wychodza dwa wydruki z informacja.
Ostatnio zmieniony przez miecia 2017-09-05, 09:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo