Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@realistka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Lis 2012
Posty: 229
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-06, 15:36   

Ja oddaje gotówkę jeżeli klient sobie tego życzy
 
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-10-06, 15:46   

realistka napisał/a:
Ja oddaje gotówkę jeżeli klient sobie tego życzy

Jesli jesteś kasjerem to dziwi mnie to.
Przecież kasjer nie robi zwrotów i nie decyduje co oddajemy.
No chyba ze jesteś ks czy ks to luz:-P
  Ocena JMP: 10/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-06, 16:15   

tu na forum można być nawet kr :P a wracając do tematu u mnie zwracamy tylko na kartę jeśli była płatność kartą
 
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-06, 17:29   

marta1 napisał/a:
tu na forum można być nawet kr :P a wracając do tematu u mnie zwracamy tylko na kartę jeśli była płatność kartą


Może twoi kasjerzy robią inaczej :-P :-P
  Ocena JMP: 10/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-06, 17:53   

na moim sklepie my kasjerzy wiemy co możemy robić a czego nie :P ale to nie temat o tym co wolno wojewodzie to nie.... :D
 
     
87_dRaGoN_87


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 19
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2015-10-15, 12:43   

Witam

Podobno nowa procedura odnośnie zwrotów towarów uszkodzonych mówi że klient nie może żądać gotówki jeżeli towar nie był wysłany do naprawy. Czyli klient przychodzi z uszkodzonym towarem nie zwracamy mu gotówki tylko wysyłamy do naprawy i dopiero po naprawie dowiemy się czy towar został naprawiony czy mamy zwrócić gotówkę bo nie da się naprawić sprzętu. Pytanie moje co w sytuacji gdy np: klient kupi telefon i przychodzi po jakimś czasie i mówi ze chce zwrócić telefon bo nie spełnił jego oczekiwań, użytkował go np: 6 miesięcy nie jest uszkodzony. Zwracamy mu gotówkę ?? towar już drugi raz nie sprzedasz bo jest używany.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-15, 12:56   

Pol roku to juz chyba za dlugi okres uzytkowania, aby zadac zwrotu gotowki
 
     
87_dRaGoN_87


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 19
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2015-10-15, 13:02   

Tez tak myślę że za długo pytanie czy jest to gdzieś ujęte w naszej procedurze. Bo znając klienta zadzwoni na infolinie opier..... i za chwilę telefon proszę zwrócić klientowi gotówkę. Bo klient nasz Pan może wszystko
 
     
Edka

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 11
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-15, 18:14   

ja w takiej sytuacji zawsze dzwonię do kr
 
     
Mariano

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 356
1 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-10-15, 23:34   

Larrikol napisał/a:
Pol roku to juz chyba za dlugi okres uzytkowania, aby zadac zwrotu gotowki
Najpierw rozpieszcza się klientów tym, że mogą wykłócać się o byle gówno i zwracać dosłownie wszystko i w każdym terminie, a teraz stawiasz pojęcie "za długi okres użytkowania"? To przeczy polityce włażenia w dupę klientowi.
 
     
Zguba 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 16 Paź 2015
Posty: 20
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-16, 02:23   

Ja przyjmuję wszystko jak leci odkąd dostałam ochrzan od KR... Facet przyniósł myjke ciśnieniową po półtora roku używania jej i powiedział że nie spełnia jego oczekiwań, żądał zwrotu pieniędzy. Była niekompletna i uszkodzona. Powiedziałam że odeślemy ją do reklamacji i zobaczymy czy naprawią czy zwrócimy pieniądze. Za godzine miałam tel od KR z ochrzanem że nie znam procedur itp. Klient zawsze ma rację! Chciałam dobrze dla firmy, wyszło jak zawsze... Tak więc nic tylko kupować w biedronce a jak kończy się gwarancja przynieść a my zwrócimy kasę😜
 
     
@K!KA 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 24 Maj 2011
Posty: 172
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-16, 19:50   

Ok "klient ma zawsze rację" jednak nie zawsze bo to raczej przesada żeby tyle mieć tel przy du... e i go oddać ja bym go wyśmiała po swojemu :D

[ Dodano: 2015-10-16, 19:51 ]
Ludzie to mają różne jazdy ale żeby tak po takim czasie to już wstyd :)
_________________
Przyjaciół nie poznaje się w biedzie tylko wtedy.... jak reagują na Twoje SUKCESY!!!
 
     
~Kot_kreskowy 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Sty 2016
Posty: 36
Skąd: 5 chmurka na niebie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-09, 18:59   

mam pytanko jak wygląda procedur przyjmowania reklamacji na Food?
_________________
Kobieta musi mieć poukładane w głowie - na głowie nie koniecznie
 
     
@Antrykota 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: 3city
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-09, 19:06   

"Przyjmujemy reklamacje, masz kase i spadaj, nie zawracaj dupy." ;)
  Ocena JMP: 6/10
     
@makota


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 222
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-09, 23:10   

Kot_kreskowy napisał/a:
mam pytanko jak wygląda procedur przyjmowania reklamacji na Food?


każdy food przyjęty od klienta teoretycznie powinniśmy wrzucać w PL, jeśli klient oddaje coś bo stwierdził jakąś wadę to dodatkowo dzwonimy do BOK.
_________________
klient w krawacie jest mniej awanturujący się :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo