Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tajemniczy klient
Autor Wiadomość
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-06, 13:15   

podstawa budowania sprzedaży:
klient: czy ten ser jest dobry.
ja: proszę pana najlepszy jaki kiedykolwiek jadłem, i klient bierze trzys sztuki :D
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-07, 09:33   

hahah gdybym tak robił zawsze to w sumie półki były były puste , co przełożyło by się na wzrost sprzedaży :yeah:
Brodacz Dobry patent :)
  Ocena JMP: 8/10
     
fibi 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 09 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-10, 20:07   

Witam. Studiuję w Warszawie- mieszkam w Bielsku. :aniol:

Zawsze się zaopatruję w Biedronce. Dla mnie to najlepszy sklep :em29:
_________________
nauka pływania bielsko
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-10, 20:23   

Witamy na najlepszym forum. :yeah:
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-06-10, 20:59   

Taaa... studenci kochają biedronkę :em29: :em29: :em29:
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
joanna1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 18
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-06-23, 09:54   

Robię podobnie, a zazwyczaj jeśli klient o coś pyta, to zawsze mogę mu polecić lepszy produkt w/g mnie i tak robię, tzn. droższy, i mam satysfakcję, że kupują to co chcę :) znam tych moich klientów już na tyle, że wiem co preferują, a są i tacy,co w większości przypadków potrzebują rady i tak naprawdę decydowania za nich, bo przecież wiedzą, że badziewia im nie wcisnę....nawet nie wiesz jaką mam satysfakcję w tym wszystkim, a jeszcze większą, gdy przychodzą z powrotem i chwalą, że miałam rację i takie tam, to naprawdę miłe, fajnie mieć więź z klientami :) to napędza naprawdę niesamowicie pozytywnie :)
_________________
Joanna
 
     
~Wiosenka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 25 Mar 2013
Posty: 40
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-23, 09:02   

Witajcie.
Czy ktoś się orientuje czy można jakoś z dokładnością sprawdzić dzień w którym był TK. Pewne rzeczy z wizyty są dla Naszej ekipy nie jasne. ;/
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-23, 15:41   

KR ma taką możliwość

[ Dodano: 2015-07-23, 16:51 ]
chociaż data wizyty i tak jest podana więc jeżeli zapis pozwala to sprawdźcie monitoring albo wystarczy sprawdzić kto był na zmianie to tez coś rozjaśni
 
     
~kendzirko 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-24, 08:10   

Najlepsze są punkty w audycie:

1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
2) czy na sklepie brakowało ceny?

Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny.
_________________
Głupota ludzka jest jak rzeka- im szersza, tym ciężej ją ominąć.
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 674
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-24, 09:51   

Jak dobrze przeczytałam scenariusz to za spelnienie standardów akcji promocyjnej jest1 punkt a za niespełnienie nie ma punktów ujemnych .
Tylko o jakiej akcji mamy mu powiedzieć? Urzadzamy mieśzkanie? Kup więcej za mniej? Wina nowego świata? Mega rabatach?
 
     
@żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 297
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-24, 10:32   

Jak to nie ma ujemnych punktów nam właśnie za to odjęli ;(
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 674
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-24, 11:01   

Za ODP tak był 1 punkt
Za nie 0 punktów . sprawdze dzisiaj ,bo w końcu wydrukowali scenariusz i leży na socjalnym .
U nas naradzie nie ma wyników a TK zawsze bywał u nas między 9 a 11 i niestety zawsze punkt za kolejki brak ceny premi brak
 
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-24, 11:17   

W ostatnim raporcie jest wyjaśnione o co chodzi z ta akcją promocyjną. Za przykład podana jest kukurydza. klient pyta o kukurydze my go prowadzimy i mowimy np. zachecam do skorzystania zoferty combo kupując 3 szt płaci pan jak za dwie. Masakra człowiek nie ma czasu na nim a bedzie opowiadal o wszystkim, a czasami nawet nie skojarzy sie ze to jest w jakiejs akcji.
 
     
Mariano

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 356
2 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-07-24, 12:34   

czyli robią wszystko, żeby premii nie było...
 
     
~Wiosenka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 25 Mar 2013
Posty: 40
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-07-24, 15:28   

kendzirko napisał/a:
Najlepsze są punkty w audycie:

1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
2) czy na sklepie brakowało ceny?

Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny.


U Nas to samo,jest coraz gorzej,nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ,ale odechciewa się pracować!Sprzedaż wzrosła Nam o 200% straty spadły a TK MASAKRA :bu:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo