Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Apel do klientów
Autor Wiadomość
@4ever 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 340
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-19, 23:53   

bryndza napisał/a:
Wczoraj taka sytuacja na mojej biedronie para robi zakupy o 20,55 sa kasowani i baba przypomina sobie że ona chce fakture zk poszła wypisać wraca i przeprasza panią że system padł nie da się wypisać faktury zeby odebrała nastepnym razem to sie zaczeło że ona tu tak żadko bywa [1 na tydzień ]mamy jej wysłać ona nie wyjdzie ze sklepu dopóki nie dostanie faktury trwało to około 20 min w końcu koleżanka powiedziała że wyśle jej z prywatnych pieniędzy taka wredna sssssssss :boks:

No to rzeczywiście wredna ;/
Jeśli mielibyście na klawiaturze funkcje faktura, wtedy można takiej upierdliwej wydrukować z kasy. :klotnia:
:ops: Ale jeszcze w biurze w kompie muszą być jej dane zapisane
 
     
#Cloud 


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 77
3 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 09:57   

Jedyne czego bym chciał od klientów to tego żeby tak jak ja na wszystko co robię patrze oczyma klienta, oni od czasu do czasu spojrzeli oczami kasjera.
Nie ma chyba nic gorszego gdy człowiek patrzy na człowieka i jeden widzi osobę a drugi chce usilnie widzieć kogoś gorszego do którego nawet nie warto powiedzieć dzień dobry...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 10:03   

no pięknie to napisałeś , zgadzam się , to może wymyślimy jakies hasło , wydrukujemy i naklejmy na drzwiach wejsciowych do biedry :)
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
2 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 10:13   

Cytat:
drugi chce usilnie widzieć kogoś gorszego do którego nawet nie warto powiedzieć dzień dobry...


Nawet nie "powiedzieć" a ODPowiedzieć . Ostatnio coraz częściej szłyszę na uprzejme dzień dobry ze strony kasjera - reklamówkę proszę - ot taka nowa kultura
  Ocena JMP: 3/10
     
~Ania 40 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Lut 2014
Posty: 48
Skąd: Trójmiasto
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 11:55   

Najlepsze jest nieużywanie przekładek na taśmie. Często jest tak że skasuję połowę towaru następnego klienta, a ten się budzi i woła, że to nie jego. Wołam kierownika i czekam spokojnie aż ten przyjdzie. Najlepiej jak właśnie rozlicza kasy, albo przyjmuje dostawę. :yeah: :P
  Ocena JMP: 7/10
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 15:43   

Cloud napisał/a:
Jedyne czego bym chciał od klientów to tego żeby tak jak ja na wszystko co robię patrze oczyma klienta, oni od czasu do czasu spojrzeli oczami kasjera.
Nie ma chyba nic gorszego gdy człowiek patrzy na człowieka i jeden widzi osobę a drugi chce usilnie widzieć kogoś gorszego do którego nawet nie warto powiedzieć dzień dobry...

WYWIESIĆ TO PRZY WEJŚCIU :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
#angare 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 15 Paź 2014
Posty: 63
1 UP 5 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 18:40   

ale macie problemy
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 19:40   

no pewnie bo dla kr codzienność z klientami to kosmos a dla nas kasjerów codzienność :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo