Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwrot?
Autor Wiadomość
Tomson 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 1
Wysłany: 2014-08-11, 17:22   Zwrot?

Witajcie,
3 dni temu kupiłem telefon MyPhone C-Smart a dziś już ma pęknięty ekran...
Czy jest szansa, że uda się go zwrócić?
 
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-11, 17:26   

A sam pękł? Ja osobiście bym tego nie przyjął.
  Ocena JMP: 10/10
     
asd 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-11, 19:23   

Czy oddająć sprzęt (w czasie gwarancji oczywiście) po 3 razie odebrania z serwisu trzeba oddawać gotówkę jeżeli klient sprzęt ma już 1,5 roku i obawia się że po raz 4 będzie musiał oddać do serwisu.
  Ocena JMP: 9/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-11, 19:26   

Jeżeli jest to ciagle ta sama usterka, producent powinien wymienić na nowy i dobrze, żeby taki klient w końcu sam skontaktował się z serwisem i opowiedział o swoich lękach :)
 
     
@Zed


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 219
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-12, 06:32   

Na moim sklepie było podobnie z ostatnim smartfonem. Według klientki szybka sama pękła w telefonie podczas noszenia w torbie, sprzęt spakowaliśmy i wysłaliśmy. Po jakimś czasie dostaliśmy towar z odpowiedzią z serwisu "uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji" :)
 
     
#argen64


Stanowisko:
klient

Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 61
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-12, 14:57   

Zed napisał/a:
Na moim sklepie było podobnie z ostatnim smartfonem. Według klientki szybka sama pękła w telefonie podczas noszenia w torbie, sprzęt spakowaliśmy i wysłaliśmy. Po jakimś czasie dostaliśmy towar z odpowiedzią z serwisu "uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji" :)

Z pękniętym wyświetlaczem nie mamy szans w serwisie. Zawsze uznają to za naszą winę czyli uszkodzenie mechaniczne. No chyba, że mamy odpowiednie ubezpieczenie sprzętu, które można dokupić. Niestety Biedronka nie oferuje tej opcji. A tak na marginesie najbardziej śmieszą mnie opinię gimbusów na temat telefonów w postaci... "Telefon do d...y, upadł mi 3 razy i pękł wyświetlacz"....
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-12, 17:27   

To ubezpieczenie to kolejne zwykłe naciąganie i nabijanie ludzi w butelkę , raz jedyny je wykupiłem i powiedziałem nigdy więcej.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-16, 11:04   

Tomason a na jakiej biedronce kupiłeś ten telefon?
  Ocena JMP: 10/10
     
@Kamillo 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 190
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-24, 23:13   

@Kluq
Na lapka wykupiłem ochronę, niech sobie to głęboko wsadzą... 300 zł za nic bo za lapka nie uznali ubezpieczenia. Wszystkim radzę: jak miła Pani zaproponuje ubezpieczenie sprzętu to niech swoim nazwiskiem napisze że zwróci sama koszty np: za zalanego laptopa :)

(chodzi oczywiście o inny sklep sprzedający takie sprzęty)
  Ocena JMP: 5/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo