Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak Przerwy
Autor Wiadomość
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-26, 17:35   

Larrikol napisał/a:
Może być tak jak mówisz, ale nie raz może też nic się nie dziać przez te 15 min. Nie wmawiajcie, że od razu świat się wali, kiedy idzie kierownik na przerwę, bo tak nierzadko nie jest.


Świat się nie wali, ale u nas dla kierownika pełne 15 min w spokoju to rzadkość, natomiast bardzo pilnują, by kasjerzy na przerwy schodzili i było tak cały czas, nie tylko teraz, gdy zaznacza się to w systemie.
 
     
@patogen123 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 419
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-26, 18:03   

Larrikol napisał/a:
joannajaan napisał/a:
Ja sobie mogę coś przekąsić w biurze, w biegu, oni nie. NIGDY
To rzeczywiście postawa godna naśladowania. Przykład idzie z góry, dziwne że Twoi kasjerzy nie przekąszą sobie czegoś w biegu do toalety... Jak Ty możesz, to czemu nie oni?


Bo oni nie chcą i to w zupełności wystarczy, bo mają do tego prawo.
  Ocena JMP: 3/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2017-12-26, 18:44   

Może i rzadkość, ale należy próbować i chcieć zmian na swoim polu, żeby móc domagać się ich gdzie indziej. Trzeba pokazywać, co jest ważne na swoim przykładzie, żeby słowa nie okazały się puste.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
1 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-12-26, 18:53   

Lujan napisał/a:
Ja osobiscie jestem w szoku, ze istnieje w ogole dyskusja na taki temat i ze sa jeszcze biedronki, ktore nie puszczaja na przerwy. Zgloscie to do SOM a najlepiej od razu, anonimowo, do biura obslugi pracownika.

Lujan a kto ma niby to zrobić ? Ci którzy nie wiedzą po co firma wprowadziła opcję odhaczania przerwy , Ci którzy nie chodzą bo a to kierownik zabrania , a to klienci wredni albo Ci którzy nie korzystają z przerwy a zaznaczają że na niej byli ? Nawet jeśli będzie takie zgłoszenie to kto je potwierdzi ? Tu nie jest potrzebny SOM i BOP , tu jest potrzebna zmiana myślenia , odrobina odwagi , asertywność i konsekwencja .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 297
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-27, 09:38   

Nie ma takiej możliwości że ktoś nie pójdzie u nas na przerwę. Nawet w okresie przedświątecznym chociaż pracowaliśmy w okrojonym składzie każdy po kolei na nią schodził i kropka :D pamiętajcie że macie do niej niezbywalne prawo i nikt nie może wam go odmówić :regulamin:
W nowym roku niektórym kasjerom życzę więcej asertywności a niektórym kierownikom żeby pamiętali że człowiekiem się jest a kierownikiem tylko bywa :pa1:
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-27, 19:02   

BTW żuczku świetny debiut ;)
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@żuczek1 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Maj 2015
Posty: 297
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-27, 19:51   

Martuś jaki debiut jak ja tu stały bywalec :P ale dziękuję ;)
 
     
~robbert83

Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 35
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-27, 19:58   

A ja przeszedłem w połowie grudnia że sklepu wysokoobrotowego na niskoobrotowy i przerwę mam cały czas, mimo że ta co była przedemną płakała jaki to zapierdol. Na tym sklepie każdy kasjer ma czas zjeść pogadać, nie mogę się przestawić ze starego sklepu gdzie wszystko biegiem.
 
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-28, 13:44   

Przerwa to przerwa. Teraz jestem na macierzynskim, ale wczesniej schodzilam z zegarkiem w reku I koniec. Dodam ze to zalezy od zgrania na sklepie. U mnie byly gwiazdy ktore kozaczyly I nie schodzily na przerwy I odbijalo sie to na innych pracownikach. Jedno trzeba dodac ze musimy glosno I stanowczo wolac o przerwe I manifestowac takie przejawy jak opisuje wyzej. Mnie nie interesuja ze ktos chce sie podlizac I pokazac jak to zapiernicza ktos na sklepie bez przerwy. Ja mam potrzebe zejsc do toalety I na sniadanie I to jest moje 15 minut ktore mi sie nalezy. A jesli ktos nie schodzi to jego sprawa. Ale przez takie zachowania potem sa gadki ,szmatki na temat przerw. U mnie na zmianie zawsze oznajmialysmy kierownictwu ze schodzimy na przerwe I zawsze zaczynalo sie od dziewczyny siedzacej cala zmiane I tak pokolei. Niestety to pracownicy I niektorzy kierownicy dopuszczaja do sytuacji patologicznych. Niestety ale to my sami stwarzamy takie chore sytuacje. Dla przykladu podam: jedna dziewczyna z obsady nawija na lewo I prawo jak to zle bo dzieje sie to czy tamto I siamto a kiedy sa sytuacje kiedy dochodzi do zebran w ktorych mozemy pewne kwestie poruszyc to jej zawsze jest zajebiscie dobrze. Wiec jak.moze.na sklepach byc dobrze jak sami robimy z siebie murzynow.....Moze spotka mnie tu wielka krytyka ale jak pracuje juz tyle lat to napatrzylam sie juz wiele I wiele sytuacji mnie spotkalo. I mysle ze wielu mi przyzna racje.
 
     
#majamaja 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Lis 2017
Posty: 106
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-28, 21:39   

przerwa to nasze święte prawo i nikt nie może nam zabronić na takie przerwy chodzić. Jak ktoś nie chce niech nie chodzi... tylko niech nie jęczy jaki on zmęczony. Te 15min przerwy to nie tylko posiłek ale także przerwa od klientów - nie oszukujmy się... nie wszyscy to anioły.
 
     
@makota


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 222
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-30, 00:24   

Larrikol napisał/a:
Może być tak jak mówisz, ale nie raz może też nic się nie dziać przez te 15 min. Nie wmawiajcie, że od razu świat się wali, kiedy idzie kierownik na przerwę, bo tak nierzadko nie jest.


zawsze się coś dzieje jak tylko zrobię pierwszego gryza i to wcale nie na socjalu tylko oczywiście w biegu :) nie wiem, może jestem jakaś pechowa... i co z moją przerwą???? kierujący przerwę mają tylko w teorii,procedurze i ptaszku na ecp. taka jest prawda.
_________________
klient w krawacie jest mniej awanturujący się :)
 
     
~Ant3kk 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 47
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-30, 00:45   

Nie ma czegoś takiego jak brak przerwy, jest tylko słaba osoba dająca sobie ją zabrać "na potrzeby sklepu".
 
     
lufka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 06 Sty 2018
Posty: 22
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-07, 19:16   

O to to... U nas nie ma problemu z przerwami ba nawet często kierownicy przypominają, że te 15 min to nasz czas i mamy z tego korzystać i nawet oko przymykają gdy się idzie na fajke. Klientów też trzeba wychować a nie ulegać z tym obslugiwaniem i odsyłaniem do innej kasy.
_________________
... należy się łudzić, że prócz krzyku wyjdzie z nas coś jeszcze..
  Ocena JMP: 6/10
     
skowronek 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2018
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-04-25, 19:06   

Jak się ma czas przerwy do zmiany trwającej 12godz. np. od 6.00-18.00? Są jakieś przepisy, które dokładnie to precyzują, czy ustala sobie to pracodawca w swoim regulaminie? Zap.. od samego rana np. do godz. 13.00 i po tych 7 godzinach wyjście na 15min. przerwę to trochę przegięcie, a często tak się zdarza.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-04-25, 19:56   

15 minut. Każda przerwa ponad to to przerwa do odpracowania.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo