To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Błędne ceny

Makatka - 2018-06-05, 17:28
Temat postu: Błędne ceny
Witam. Wczoraj w biedronce kupiłam dziecku bawełnianą koszulkę reprezentacji Polski. Cena w gazetce 29,99. Po wyjściu ze sklepu okazało się, że zapłaciłam 39,99. Zgłosiłam sprawę do kasjerki, chwilę później rozmawiałam z kierowniczką. Na swoim czytniku sprawdziła cenę na podstawie kodu z metki wszytej do ubrania i okazało się, że w systemie jest błąd. Wyskakuje nazwa koszulka poliestrowa, której cena w gazetce to właśnie 39,99. Pani poinformowała mnie, że mogę zwrócić towar i nie ma opcji zwrotu różnicy. Zadzwoniłam do BOKu. Konsultant zasugerował wysłanie zdjęcia paragonu z opisem sytuacji i czekam co z tego wyniknie. Czy ktoś z Was miał taką sytuację? Już nie chodzi mi o te 10 zł, ale o fakt, że klient w ten sposób musi walczyć o swoje. Każdy szanujący się sklep dba o prawa klienta. Biedronka w tej kwestii jest daleko w tyle.
Karina9411 - 2018-06-05, 17:31

Kierowniczka powinna zwrócić różnicę...
Anonymous - 2018-06-05, 18:30

Makatka napisał/a:
Już nie chodzi mi o te 10 zł
Na pewno o to nie chodzi...
u8t3io3p - 2018-06-05, 18:31

Jeśli koszulka wyglądała tak samo jak na zdjęciu w gazetce to powinna zwrócić różnice, chyba, że była informacja na tablicy ogłoszeń, że był błąd w podczas drukowania gazetki bo tak też czasem bywa

Ogólnie to nie ma kto wymieniać tych cen, niech dalej ucinaja etaty :P

Makatka - 2018-06-05, 18:43

Nie było żadnej informacji na tablicy ogłoszeń, kierowniczka nie zwróciła różnicy. W TV nadal reklamują koszulkę w cenie 29,99. Dziś z ciekawości zobaczyłam w jakiej cenie jest taka sama damska koszulka i 29,99. Zaczepiłam kierowniczkę i mówiła, że jeżeli indeksy się zgadzają to może zwrócić różnicę. Nie miałam jeszcze czasu, żeby pójść i sprawdzić ten indeks. W żadnym innym sklepie nie miałam takiej sytuacji. Z reguły ze słowem "przepraszamy" zwracano różnicę. Mam coraz mniejsza ochotę na odwiedzanie najbliższej biedronki. Szczególnie po sytuacji sprzed niespełna 2 tygodni z buszującą po lodówce myszą.
u8t3io3p - 2018-06-05, 18:56

No wg mnie w biedronce jest coraz większy syf, z czystym sercem nie polecam robić tam zakupów jeśli jest gdzieś obok inny sklep
marta1 - 2018-06-05, 19:06

Dziwne czasy nastały ... problem był do rozwiązania na miejscu w sklepie , od ręki a tu trzeba aż napisać na forum jakby miało to coś zmienić .
Rootek90 - 2018-06-05, 20:01

bo te KS i ZKS są czesto jakies uspoledzone nie wiem kto ich wybiera na stanowiska kierownice.
u8t3io3p - 2018-06-05, 20:05

Rootek90 napisał/a:
bo te KS i ZKS są czesto jakies uspoledzone nie wiem kto ich wybiera na stanowiska kierownice.


zauwazylem i to nie tylko moje spostrzezenia sa, ze na zks ida osoby ,ktorymi latwo sie steruje, wykonuje wszystkie polecenia przelozonych bez zajakniecia sie, bez wlasnego zdania

oczywiscie nie wszyscy tacy sa

Makatka - 2018-06-05, 20:23

marta1, ale ja próbowałam rozwiązać ten problem na miejscu. Dwa razy rozmawiałam z kierowniczką i powiedziała, że nie może mi zwrócić różnicy, wiec podpowiedz mi proszę jak miałam ten problem rozwiązać inaczej. Kłócić się, bić? Liczyłam na to, że ktoś miał może podobną sytuację i byłam ciekawa czy coś wskórał w sklepie.

[ Dodano: 2018-06-05, 20:27 ]
Larrikol zapewniam, że nie chodzi. Gdyby o to chodziło zwróciłabym tę koszulkę.Chodzi o to, że firma nie szanuje klienta. A na przyszłość, jeżeli to co chcesz powiedzieć nie jest ani pożyteczne, ani konieczne, ani prawdziwe to po co otwierać usta...

Anonymous - 2018-06-05, 20:42

Po co? A no może dlatego, że każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie? Czyjaś opinia, jeśli nie idzie w zgodzie z Twoją jest zbędna? Zaskocze Cię, ale jesteś na forum. To takie miejsce, gdzie jeśli pytasz to spotykasz różne stanowiska, a jeśli się nie zgadzasz z takim obrotem rzeczy to po co otwierasz usta?
marta1 - 2018-06-05, 20:46

Makatka, powinnaś żądać rozwiązania sprawy na Twoją korzyść powołując się na prawa konsumenta , kierowniczka powinna wiedzieć jak to zrobić , skoro oddanie różnicy było dla niej nie do wykonania , powinna zrobić zwrot i sprzedać Ci tą koszulkę pod właściwym indeksem i z właściwą ceną .
Nie oceniaj całej firmy po jednej kierowniczce , bo to trochę tak jak oceniać wszystkich klientów na podstawie Ciebie .

tadam - 2018-06-05, 20:54

Informatycy chyba źle wprowadzili indeksy U nas cena dziecięcej to też 39.99.Drukowałam ceny na te rzeczy z akcji .Na FB biedronki też widziałam wpisy na ten temat.

Chociaż teraz jak przeglądam gazetkę to na pierwszej stronie jest za 29,99 koszulka kibica bawełniana .A na 3 jest koszulka kibica za 39,99

Makatka - 2018-06-05, 20:55

Larrikol wiem gdzie jestem. Twój post NIC! nie wniósł do mojej sprawy. Uszczypliwości można sobie darować. Nie oceniaj, nie jesteś mną, żeby wiedzieć o co mi chodzi. Tyle ode mnie w temacie. Marta1 dziękuję za konkretną podpowiedź. O tym samym mówiłam kierowniczce. Odpowiedź: "nie mogę tego zrobić, mogę tylko dokonać zwrotu".

[ Dodano: 2018-06-05, 21:01 ]
tadam napisał/a:
Informatycy chyba źle wprowadzili indeksy U nas cena dziecięcej to też 39.99.Drukowałam ceny na te rzeczy z akcji .Na FB biedronki też widziałam wpisy na ten temat.

Chociaż teraz jak przeglądam gazetkę to na pierwszej stronie jest za 29,99 koszulka kibica bawełniana .A na 3 jest koszulka kibica za 39,99
I w takiej cenie (39,99) sprzedawaliście bawełniane? Na 3 stronie jest koszulka kibica, ale poliestrowa i ona faktycznie jest w wyzszej cenie.
MalaAsia - 2018-06-05, 21:09

Makatka napisał/a:
Marta1 dziękuję za konkretną podpowiedź. O tym samym mówiłam kierowniczce. Odpowiedź: "nie mogę tego zrobić, mogę tylko dokonać zwrotu".

no i szkoda, że na ten zwrot się pani nie zgodziła, dostałaby pani kasę i drugi raz kupiła koszulkę, w prawidłowej cenie

gadżety dumni z naszych

dziecięce i damskie 29.99, męskie 39.99



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group