To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Świadczenia socjalne - Brak bonów

bolka - 2016-10-11, 08:58

:em29:
gangi kubusia - 2016-11-07, 00:13

A co powiecie o takiej sytuacji : U nas jest dziewczyna która nie dostała przelewu bo w CUWie nie widzieli skanu oświadczenia. Ale oświadczenie było wypełnione,wprowadzone i zeskanowane
Gdy dziewczyna nie dostała zasilenia to kierownictwo wysłało skany wszystkich raportów z OHra ,które potwierdzają ze dokument był zeskanowany,nawet raport dokumentów wysyłanych do OSG a w kadrach(po tel interwencjach) tylko odsyłają, ze trzeba czekać ,ze duzo takich osób itp wiec moze inne osoby które tu napisały także miały wszystko dopełnione tylko system tam u nich tego nie widział i nie ma co syczeć na KS
A swoja droga co kogoś obchodzi błąd informatyczny, ci którzy dopełnili obowiązku powinni dostac te zasilenia.

Lewdaim - 2016-11-07, 04:35

My już 4 razy skanowaliśmy dokumenty nowo zatrudnionej kasjerki a kadry cały czas wydzwaniają, że nie mają jej dokumentów, więc coś musi być na rzeczy, że komunikacja OHR - Kadry nie działa tak jak powinna.
Pela - 2016-12-08, 16:15

Witam, u mnie jest bardzo podobna sytuacja tylko że ja wypełniła oświadczenie i odeslalam na sklep ponieważ w tym czasie byłam na macierzyńskim moja ks mówi ze dokumenty zostały zeskanowane do kadr a w kadrach ich nie ma. I co mam zrobić. Zostałam z niczym komu dziękować...
Skiter1991 - 2016-12-08, 17:45

Przecież to można bardzo łatwo sprawdzić kiedy to zostało zeskanowane i wysłane, jeżeli przed terminem to NIE MA TAKIEJ OPCJI żeby nie dostać tego co się należy.
Hell - 2016-12-08, 18:12

Trzeba jeszcze do hr wprowadzić oświadczenie, może tego zabrakło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group