To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Rekrutacja na zastępce kierownika

menadzermaja - 2015-08-09, 15:20
Temat postu: Rekrutacja na zastępce kierownika
Witam, jutro mam rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko zastępcy kierownika. Jestem osoba z zewnątrz. Wysłałam cv trochę dlatego bo akurat była rekrutacja i ku mojemu zdziwieniu zaprosili mnie na rozmowę. Przeszukałam już forum, trochę poczytałam na temat rekrutacji ale może ktoś chciałby mi jeszcze coś pomóc, podpowiedzieć. Nie ukrywam, że zależny mi na tej pracy choćbym miała tyrać jak wół. Pracy się nie boję. Jakieś dobre rady? Pytania na rekrutacji? Acha ile tak naprawdę zarabia zastępca? Dziekuję za każdą podpowiedź :-)
Drzazga - 2015-08-09, 16:25

Nie chce cię od razu straszyć ale z tym wołem nieprzesadzilas szczególnie że jesteś z zewnątrz to dochodzi ci jeszcze mnóstwo wiedzy która musisz przyswoić oprócz tej stricte kierowniczej. Jeśli chodzi o zarobki w to zależy od regionu.
menadzermaja - 2015-08-09, 16:44

jestem z mazowieckiego a o prace staram sie w Sierpcu :-( (( Masz racje byc może przesadziłam ale naprawdę nie boje sie cięzkiej pracy, po prostu chcę pracowac.
Włodarz - 2015-08-09, 17:25

Praca nie jest taka straszna. Wiedzy jest do opanowania wcale nie tak dużo i jest ona dość prosta. Na wszystko są procedury i wystarczy poczytać książkę którą dostaniesz troszkę własnego rozumu i inwencji twórczej i wcale nie będzie źle. Też jestem z zewnątrz i szczerze chbya prostszej pracy niż ta w Biedronce nie miałem :P Jeśli pracowałaś w handlu lub w pokrewnej branży i miałaś troszkę do czynienia ze stanowiskiem kierowniczym to poradzisz sobie bez najmniejszego problemu.
Najpierw będziesz miała o ile dobrze pamiętam 2tyg szkolenie na kasjera a następnie będziesz przechodzić do zadań na stanowisku kierowniczym. Później rozmowa podsumująca twoje postępy i zaangażowanie i następnie wyjazd na sklep szkoleniowy gdzie doszlifujesz swoją wiedze i umiejętności. Bułka z masłem ;)
a o zarobkach ci nie powiem bo nie wiem ile w twoim regionie się zarabia. Na rozmowie kwalifikacyjnej nie mówili?
Pytania na rekrutacji hmmm standardowe chyba jak na wszystkich plus do tego jakieś specyficzne sytuacje z klientem. Opowiedzenie swoich doświadczeń swojego najlepszego i najgorszego dnia i najbardziej stresującej chwili w dotychczasowej pracy. To chyba takie najważniejsze pytania z mojej rozmowy. A i jeszcze jedno czy miałem do czynienia w moich poprzednich pracach ze stanowiskiem funkcyjnym co na nim robiłem i jakie były moje obowiązki (czy rekrutowałem ludzi, czy rozmawiałem o zwolnieniu danego pracownika czy miałem wpływ na ocenę pracy podwładnych)

Hell - 2015-08-09, 18:34

menadzermaja, no ja bym absolutnie nie nazwała szkolenia osoby z zewnątrz "bułką z masłem" ale jeżeli Ci bardzo zależy to już połowa sukcesu. Apropo programu szkoleniaWłodarz , dawno się zmienił, nie ma już "etapu kasjera".
Włodarz - 2015-08-09, 21:06

Hell możliwe że się zmienił ja jeszcze ten etap miałem a zatrudniałem się rok temu.
Dla mnie to szkolenie nie było trudne, wystarczy chcieć a idzie wszystko szybko opanować.

helenaZ - 2015-08-10, 13:52

Menadzermaja. - na pewno łatwo nie będzie bo co innego awans wewnętrzny gdzie masz pojęcie chociażby o pracy kasjera + własny wkład żeby nauczyć się pewnych rzeczy które jako kasjer obowiązku znać nie musisz a co innego zaczynać od zera. Zależy czy pracowałaś już gdzieś wcześniej w handlu bo jeśli tak to myślę że dasz sobie radę a jeśli nie to pozostaje tylko życzyć powodzenia. Na pewno musisz się uzbroić w cierpliwość, mieć duże ambicje na to stanowisko i nie poddawać się a będzie dobrze.
menadzermaja - 2015-08-11, 12:45

Jestem już po. Na odpowiedź muszę czekać do piątku. Przyznam się że dla mnie osoby postronnej pytania były z kosmosu. Pytanie typu...klient zrobił bardzo duże zakupy w Biedronce, kupił tez torbę. Wyszedł ze sklepu i torba mu sie zerwała co zrobisz? Prawidłowa odpowiedź: Pozwalam klientowi wziąć wszystkie zakupy jeszcze raz za darmo....hmmm nie wpadłam na ten pomysł głównie z tego powodu że cały czas podkreślały że to duuuże zakupy. a przepytywała mnie kierownik regionu i jeszcze jedna ale na pewno nie kierownik sklepu. :-(
marta1 - 2015-08-11, 12:56

Bo biedronka to taka firma która rządzi się swoimi prawami i ma swoje procedury , dla większości jak z kosmosu :D
menadzermaja - 2015-08-11, 13:07

No cóż, dałam z siebie wszystko dlatego żalu do siebie nie będę miała, jednak czuje trochę niedosyt. Do piątku jeszcze kilka dni wiec czekam. Dzięki wszystkim za porady.
marta1 - 2015-08-11, 13:12

Jeżeli nadal chcesz u nas pracować to trzymamy kciuki :)
Seven of Nine - 2015-08-11, 20:29

NA tym teście powinno być też zadanie praktyczne np.ile palet towaru rozłożysz w ciągu powiedzmy trzech godzin w między czasie biegając do kas na dzwonki licząc bank doradzając klientom itp.bo praca zks mim zdaniem polega głównie na robieniu kilku rzeczy jednocześnie,ale i tak życzę powodzenia :)
Marakesz - 2015-08-13, 21:11

menadzermaja napisał/a:
Jestem już po. Na odpowiedź muszę czekać do piątku. Przyznam się że dla mnie osoby postronnej pytania były z kosmosu. Pytanie typu...klient zrobił bardzo duże zakupy w Biedronce, kupił tez torbę. Wyszedł ze sklepu i torba mu sie zerwała co zrobisz? Prawidłowa odpowiedź: Pozwalam klientowi wziąć wszystkie zakupy jeszcze raz za darmo....hmmm nie wpadłam na ten pomysł głównie z tego powodu że cały czas podkreślały że to duuuże zakupy. a przepytywała mnie kierownik regionu i jeszcze jedna ale na pewno nie kierownik sklepu. :-(


Co prawda jest gorąco i moja mózgownica pracuje już tylko z przyzwyczajenia więc za cholerę nie rozumiem tego pytania...

Jak to pozwalam mu wziąć jeszcze raz zakupy za darmo? Gdzie? Skąd?

Weź mi który wyjaśnij co tu chodzi -.-

Hell - 2015-08-13, 21:18

No oczywiście wziąć za darmo te same rzeczy ze sklepu jako że tamte się mogły zabrudzić bądź uszkodzić na skutek rozerwanej reklamówki, nie robicie tak? :D
Anonymous - 2015-08-13, 21:19

menadzermaja napisał/a:
Jestem już po. Na odpowiedź muszę czekać do piątku. Przyznam się że dla mnie osoby postronnej pytania były z kosmosu. Pytanie typu...klient zrobił bardzo duże zakupy w Biedronce, kupił tez torbę. Wyszedł ze sklepu i torba mu sie zerwała co zrobisz? Prawidłowa odpowiedź: Pozwalam klientowi wziąć wszystkie zakupy jeszcze raz za darmo....hmmm nie wpadłam na ten pomysł głównie z tego powodu że cały czas podkreślały że to duuuże zakupy. a przepytywała mnie kierownik regionu i jeszcze jedna ale na pewno nie kierownik sklepu. :-(


NORMALNIE SZOK, A POTEM KR Z KO OSKARŻAJĄ CIĘ O KRADZIEŻ , CZYLI ROZDAWANIE TOWARU :) I JESZCZE ZMOWĘ Z TAMTYM KLIENTEM



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group