To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Reklamacja

Isuzu29 - 2014-12-07, 19:59
Temat postu: Reklamacja
Witam forumowiczów, dzisiaj oddałem na gwarancje Laptopa którego kupiłem 1,5 roku temu.
Kierownik sklepu poinformował mnie że będę oczekiwać do 14 dni ale może to potrwać krócej.
Z zasady wiem iż przed świętami ten okres jest znacznie dłuższy.

Moje pytanie brzmi: Czy waszym zdaniem powinienem czekać na jakąś informacje telefoniczną czy mam sam chodzić do tej biedronki co kilka dni i się dowiadywać jak sprawa stoi ?

Lub jeśli ktoś wie, to niech mi napisze ile z reguły trwa naprawa lub wymiana sprzetu w biedronce.

Dziękuje z góry za odpowiedzi

Hell - 2014-12-07, 20:02

Wszystko zależy od rodzaju usterki, ja na twoim miejscu co kilka dni pytałabym jak tam sprawa się rozwija.
kogata - 2014-12-07, 23:35

my jak dostaniemy info co i jak zawsze dzwonimy, jest tak dla nas wygodniej niż co kilka dni odpowiadać na te same pytania
owadzik2 - 2014-12-08, 09:00

ja wysyłam sms-a
danielos333 - 2014-12-08, 09:12

ja na bieżąco dzwonię do klienta jak tylko na pulpicie komputera pojawi się informacja rozstrzygająca i zamykam reklamacje
argen64 - 2014-12-08, 10:28

Osobiście bym nie dzwonił i czekał na wiadomość. Jeżeli nie byłoby żadnej informacji w ciągu 14 dni, poszedłbym w 15 dzień i poprosił o zwrot pieniędzy. Jeżeli tak jak piszesz, że laptopa masz 1,5 roku to za sumę którą ci zwrócą kupisz obecnie lepszego. Pozdrawiam.
misiunia_32 - 2014-12-08, 10:53

ja już ponad miesiąc czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji i do dzisiaj cisza
kogata - 2014-12-08, 11:03

W takim wypadku warto udać się do sklepu z protokołem reklamacji bo co sklep to obyczaj, może ktoś "zapomniał" Cię poinformować. Jeżeli jest to towar wartościowy, a nie sklep nie dostał informacji (bo i tak się zdarza) to na Twoim miejscu zadzwoniłabym do Biura Obsługi Klienta.
Anonymous - 2014-12-08, 13:43

argen64 napisał/a:
Osobiście bym nie dzwonił i czekał na wiadomość. Jeżeli nie byłoby żadnej informacji w ciągu 14 dni, poszedłbym w 15 dzień i poprosił o zwrot pieniędzy. Jeżeli tak jak piszesz, że laptopa masz 1,5 roku to za sumę którą ci zwrócą kupisz obecnie lepszego. Pozdrawiam.
Jeżeli nie ma informacji po 14 dniach, wtedy uważa się reklamację za zasadną i zgadza się na załatwienie reklamacji zgodnie z żądaniem w niej zgłoszonym. Ale nie ma nigdzie powiedzianego, że od razu klient dostaje kasę. Klient najpierw może domagać się tylko bezpłatnej naprawy, bądź bezpłatnej wymiany towaru, jeśli nie da się go naprawić.
VanMaster - 2014-12-08, 15:06

tak zgadzam się z wami ale zauważcie że biedronka jest pośrednikiem a nie producentem sprzętu i błędne jest myślenie że po 14 dniach roboczych dostaniecie naprawiony towar lub gotówkę biedronka ma 14 dni na poinformowanie klienta o tym co będzie się działo z tym towarem i dopiero od momętu dostarczenia go do serwisu jest odliczany faktyczny czas reklamacji więc dużo prościej jest zanieść towar do autoryzowanego serwisu danej marki w mieście niż reklamować przez sklep trwa to szybciej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group