To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Tablet GoClever - reklamacja

zadaniel - 2014-01-29, 12:34
Temat postu: Tablet GoClever - reklamacja
Witam,

Jakieś 1,5 roku temu kupiłem tablet w Biedronce i ostatnio zawartośc tabletu została wyczyszczona, łącznie z aplikacjami (niektóre płatne). Stało się to już drugi raz. I mam pytanie w związku z tym. Czy mogę go reklamować w Biedronce? Jak wygląda proces reklamacji? Moge liczyć na zwrot pieniedzy za sprzęt? Trochę się wkurzyłem po stracie wszystkich danych i szczerze powiedziawszy wolałbym zwrot pieniędzy niż jego naprawę ewnetualną naprawę.

Z góry dziękuję za odpowiedź

pozdrawiam

Anonymous - 2014-01-29, 12:36

W książeczce gwarancyjnej masz opisane warunki gwarancji, podany na pewno jest też nr do serwisu, zadzwoń i zapytaj. Jak zaniesiesz do sklepu to na pewno od razu nie oddadzą pieniędzy, tylko też wyślą do naprawy.
B_Krakow - 2014-01-29, 12:40

Tylko reklamacja na podstawie paragonu. Tablet oddajesz do sklepu. Wypełniamy protokół reklamacyjny. Od tego czasu mamy 2 tygodnie na danie odpowiedzi co dalej z Twoją reklamacją (zwrot gotówki czy naprawa). Jeśli naprawa, to sprzęt idzie do serwisu i tam reklamacja się przeciąga (mówię z doświadczenia). Łączny czas oczekiwania na naprawę ok 1,5 miesiąca.
zadaniel - 2014-01-29, 12:44

Kiedyś na tym forum obiło mi się o uszy, że Biedronka rozpatruje reklamacje na korzyść klienta. Także, może jakbym się uparł, że poproszę o zwrot pieniędzy, to może by na tym stanęło.
B_Krakow - 2014-01-29, 12:45

Tak było kiedyś :] Tabletu używasz od 1,5 roku więc raczej nie licz na zwrot gotówki od razu.
kluq - 2014-01-29, 15:53

Jeżeli okaże się ,że to wina oprogramowanie to nie liczyłbym na pozytywne rozpatrzenie reklamacji gdyż najczęściej ani systemy ani oprogramowanie nie są objęte gwarancją tak w laptopach jak i w tabletach.
zadaniel - 2014-01-30, 08:34

Tak mi się wydaje, że to może być wina systemu. Czyli nie mam co liczyć, żeby reklamacja zakończyła się pozytywnie?
Ciekawe czy Biedronka mi zwróci za kasę za aplikacje, za które zapłaciłem.

Promo3 - 2014-01-30, 09:40

zadaniel napisał/a:
Tak mi się wydaje, że to może być wina systemu. Czyli nie mam co liczyć, żeby reklamacja zakończyła się pozytywnie?
Ciekawe czy Biedronka mi zwróci za kasę za aplikacje, za które zapłaciłem.


Aplikacje które zakupiłeś (tablet ma Androida rozumiem?) są przypisane do konta na którym się logowałeś, więc można bez problemu je zainstalować.
Co do przyznania gwarancji to raczej ci jej nie przyjmą. Musiałbyś udowodnić, że oprogramowanie samo się wyczyściło, a nie zostało wykonane ręcznie przywrócenie ustawień fabrycznych.

michal77 - 2014-01-30, 12:32

Też wątpię żeby przyznali reklamację na oprogramowanie, może jakiś wirus był? (chyba też są na Androidzie).
To jest przykładowa tak samo jakbym kupił laptopa z win8, dostał jakiegoś wira, który by "zjadł" oprogramowanie, i chciałbym na podstawie tego reklamacje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group