To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - zepsute mieso!

BlueBird87 - 2013-12-15, 15:25
Temat postu: zepsute mieso!
Witam!
Chciałem się pożalić, bo kupiłem wczoraj pierś z kurczaka z datą ważności do 19 grudnia, a gdy dziś po otwarciu poczułem odór zepsutego mięsa!
Pierś kupiłem w sobotę w biedronce w Kupcu Poznańskim. Była ona przeceniona na 12zł/kg, to powinno wzbudzić moją podejrzliwość, ale to nie usprawiedliwia biedronki!
Jestem zły bo jest niedziela, a ja nie mam co na obiad zrobić!
Czy ktoś wie gdzie zgłosić taką sytuację? Chciałbym zawiadomić jakiś sanepid albo inny odpowiedni urząd, ktoś wie gdzie dzwonić?
Mam wrażenie że biedronka miała świadomość co sprzedaje, bo dali obniżoną cenę, tak jakby chcieli szybko pozbyć się zepsutego produktu.
Zastanawia mnie tylko, czy perfidnie zmienili datę ważności, czy po prostu trzymali na paletach w ciepłym pomieszczeniu zamiast włożyć do lodówek.
Tak czy siak, od dziś biedronka straciła moje zaufanie :bu:
Pozdrawiam,
Marcin

biedronka1477 - 2013-12-15, 15:30

Cena była wszędzie obniżona po prostu ją oddaj i kup na obiad coś innego.
mucha - 2013-12-15, 15:33

Biedronka nie jest winna, tylko firma dostarczająca mięso do biedronki, w tym wypadku sklep biedronka jest tylko pośrednikiem sprzedającym to mięso. Nie mozemy przecież zajrzeć do każdej tacki i powąchać czy to mięso jest świeże czy zepsute. A termin ważności ustala firma dostarczająca mięso, my jako sklep nie przebijamy dat ważności. Było po prostu wziąć to mięso i zanieść do sklepu w którym je kupiłeś i zamienić na inne bądź wziąć zwrot kasy za nie.
BlueBird87 - 2013-12-15, 16:19

mucha napisał/a:
Biedronka nie jest winna, tylko firma dostarczająca mięso do biedronki, w tym wypadku sklep biedronka jest tylko pośrednikiem sprzedającym to mięso. Nie mozemy przecież zajrzeć do każdej tacki i powąchać czy to mięso jest świeże czy zepsute. A termin ważności ustala firma dostarczająca mięso, my jako sklep nie przebijamy dat ważności. Było po prostu wziąć to mięso i zanieść do sklepu w którym je kupiłeś i zamienić na inne bądź wziąć zwrot kasy za nie.


Jest niedziela po południu, więc trochę ciężko z tym oddaniem. Poza tym mam do tej biedronki daleko.
Nie wiedziałem że można oddać otwarte mięso, spróbuję to zrobić jutro.

A co to terminu ważności: być może był dobry, tylko podczas dostawy trzymano długo w cieple przed schowaniem do lodówek. Tego nie jestem w stanie stwierdzić, choć pare razy widziałem jak w przejściu stały palety z nabiałem, jogurtami itp. i nikt się nie kwapił żeby to pochować do chłodni.

Cloud - 2013-12-15, 16:28

BlueBird87 napisał/a:
choć pare razy widziałem jak w przejściu stały palety z nabiałem, jogurtami itp. i nikt się nie kwapił żeby to pochować do chłodni.


Jest takie wrażenie bo zazwyczaj klient wchodzi robi zakupy i wychodzi całość nie trwa zbyt długo, a niestety my mamy posady Kasjer-Sprzedawca jak jest dzwonek bo przyszło więcej osób to usiąść na kasie trzeba, o towary się nie martw zawsze są w końcu poukładane, a jeśli coś się nie mieści leci do chłodni.

Odnośnie twojego zakupu rzecz oczywista, masz paragon masz opakowanie nie ważne że otwarte ważne że towar jest niezgodny z twoim oczekiwaniem i nie ma zmiłuj trzeba go wymienić lub zwrócić koszt zakupu.

kluq - 2013-12-15, 18:25

Nie musi mieć paragonu wystarczy opakowanie i produkt :)
ontakisam - 2013-12-15, 19:12

BlueBird87 napisał/a:
choć pare razy widziałem jak w przejściu stały palety z nabiałem, jogurtami itp. i nikt się nie kwapił żeby to pochować do chłodni.


A co ma paleta z nabiałem do kontenerów z mięsem i mrożonkami?Stała paleta?Niech se stoi..Oby wypakowane produkty z kontenerów szybko trafiły do lodówek.A uwierz mi że to priorytet.

BlueBird87 - 2013-12-15, 19:47

ontakisam napisał/a:

A co ma paleta z nabiałem do kontenerów z mięsem i mrożonkami?


Jak to co. Zarówno nabiał jak i mięso powinno być trzymane w lodówce.

Cloud - 2013-12-15, 19:50

BlueBird87 napisał/a:
ontakisam napisał/a:

A co ma paleta z nabiałem do kontenerów z mięsem i mrożonkami?


Jak to co. Zarówno nabiał jak i mięso powinno być trzymane w lodówce.


Błąd towary mrożone w lodówce a nabiał czyli jogurty, sery, śmietany etc w chłodni, wątpię abyś chciał konsumować jogurt w stanie stałym :)

BlueBird87 - 2013-12-15, 20:08

Cloud napisał/a:
BlueBird87 napisał/a:
ontakisam napisał/a:

A co ma paleta z nabiałem do kontenerów z mięsem i mrożonkami?


Jak to co. Zarówno nabiał jak i mięso powinno być trzymane w lodówce.


Błąd towary mrożone w lodówce a nabiał czyli jogurty, sery, śmietany etc w chłodni, wątpię abyś chciał konsumować jogurt w stanie stałym :)


Ja lodówką nazywam urządzenie które schładza do temperatury +2 do +4 stopnie. Czyli lodówka to dla mnie to samo co chłodnia.
Czy ja wspomniałem coś o zamrażarce?

Jeśli masz w domu lodówkę która ci mrozi jedzenie to współczuję.

mucha - 2013-12-15, 20:15

BlueBird87 napisał/a:


Jak to co. Zarówno nabiał jak i mięso powinno być trzymane w lodówce.

Uwierz że mięsa i mrożonki przyjeżdżają w kontenerach chłodniczych i od razu trafiają do chłodni lub zamrażarek, natomiast nabiał przyjeżdża na palecie ale staramy się możliwie szybko rozłożyć do chłodni.
Aby zwrócić towar potrzebny jest paragon, przynajmniej u nas są wymagane. KR wymaga oby był paragon do wszystkich zwracanych rzeczy.

kluq - 2013-12-15, 20:22

Na szczęście nie Kr ustanawia prawo więc jego wymaganie mnie osobiście nic a nic by nie interesowało :)
BlueBird87 - 2013-12-15, 21:27

mucha napisał/a:

Aby zwrócić towar potrzebny jest paragon, przynajmniej u nas są wymagane. KR wymaga oby był paragon do wszystkich zwracanych rzeczy.


KR to Kierownik?

Czyli w niektórych biedronkach może nie być wymagany paragon? Bo ja niestety swój paragon wyrzuciłem.

Anonymous - 2013-12-15, 21:55

To jest przecież marka własna, do zwrotu towaru marki własnej w biedronce nie jest wymagany paragon. Tym bardziej, że to przecież zła jakość fileta, więc ja bym albo zwróciła albo zamieniła na podobny wagowo towar. Zawsze możesz zadzwonić do biura obsługi klienta i zapytać jak masz postąpić w zaistniałej sytuacji.
A z drugiej strony... też nie wiadomo jak Ty przechowywałeś zakupione mięso i kiedy schowałeś je do lodówki.

BlueBird87 - 2013-12-16, 01:42

Larrikol napisał/a:
To jest przecież marka własna, do zwrotu towaru marki własnej w biedronce nie jest wymagany paragon. Tym bardziej, że to przecież zła jakość fileta, więc ja bym albo zwróciła albo zamieniła na podobny wagowo towar. Zawsze możesz zadzwonić do biura obsługi klienta i zapytać jak masz postąpić w zaistniałej sytuacji.
A z drugiej strony... też nie wiadomo jak Ty przechowywałeś zakupione mięso i kiedy schowałeś je do lodówki.


No tego nie udowodnię, że schowałem od razu do lodówki po przyniesieniu.
Ale chyba bym wam się tu nie żalił bez powodu, prawda? :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group