To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - skarga na określony sklep

WładcaBiedronek - 2014-01-27, 08:18

jak tak czytam te wasze posty to doszedlem do wniosku ze nie warto ogladac telewizora bo firma Jeronimo to najlepsza komedia jaka ogladalem!
wiki21 - 2014-01-27, 08:19

lenka*,
lenka* napisał/a:
Do głowy by mi nawet nie przyszło że ochroniarz podszedł do ciebie na sali sprzedaży przed zakończeniem paragonu

A jednak tak było i oto jest cała afera.Stało się to na sali sprzedaży a nie jak twierdzicie że powinno się to odbyć na linii kas i po wydaniu paragonu.

lenka* napisał/a:
Że tak nie wolno robić wie każdy pracownik sklepu a co dopiero ochroniarz.


Jednak każdy nie wie bo ktoś oprócz tego pana ktoś tam pracuje i komuś on podlega.Może wystarczyło aby kierownik sklepu porozmawiał z tym panem i uswiadomił mu na czym polega jego praca. Była przy tym też pracownica sklepu.
Dziękuje za opinie na ten temat .

WładcaBiedronek - 2014-01-27, 08:21

wiki21 zgadzam sie z toba w 100% zloz oficjalna skarge do rzecznika ochrony praw konsumenta

[ Dodano: 2014-01-27, 08:32 ]
rzecznik ochrony praw konsumenta to magiczne slowo ktore czyni cuda wyprobowane w kilku przypadkach osobiscie za kazdym razem z pozytywnym rezultatem a osoby ktore tobie tutaj tak elokwetnie doradzaja powinny najpierw troszke sie doszkolic w kwesti prawa

Anonymous - 2014-01-27, 08:54

A osoby, które tak chętnie udzielają porad prawnych, powinne dokładnie przeczytać do czego się odnoszą? wiki21, dopiero teraz wspomniała, że wszystko się odbyło na sali sprzedaży, najpierw bez sensu klepała 2 strony postów bez konkretnego przedstawienia sytuacji. Więc może zanim szanowny pan (niby) KR wyrzuci telewizor, po prostu dokładniej zacznie czytać.
wiki21 - 2014-01-27, 10:02

Larrikol,
Było wczesniej napisane że na teranie sklepu a fachowo jako to sie nazywa sala sprzedaży to tylko może ktoś wiedzieć kto tam pracuje. To stwierdzenie że coś ukradziono padło obok działu nabiału jak mam być tak dokładnie. Gdyby nie zapis monitoringu to można wszystko komuś wmówić bez konsekwencji.
Wyrok odrazu zapadł bo tak wynika że klient przyszedł do sklepu z zamiaram kradzieży. Pomimo moich pytań jak wyglądają procedury w przypadku podejrzenia o kradzież dopiero w którymś poście znalazła się osoba która napisała jak naprawdę powinno być. :)

biedronka1477 - 2014-01-27, 11:07

Mam dziwne wrażenie, że to jakiś sprawdzian z procedur :rool:
wiki21 - 2014-01-27, 17:28

biedronka1477,

Nie to sprawdzian z głupoty i tego jak można potraktować uczciwą osobę stwierdzeniem,, że chyba pani ukradła masełko,,
Chęć wyjaśnienia przez samą pomówioną i kontrola monitoringu pokazała jak można bezpodstawnie kogoś oczernić i zrobić złodziejem na oczach całego sklepu.
Wystarczy wtedy przeprosić na zapleczu i jest ok. tak ??? Cały sklep widział ten incydent.
Porostu nie mam słów i naprawdę nie chce mi sie już pisać ,ale może to otworzy oczy co niektórym osobom , które są odpowiedzialne za zatrudnianie takich własnie pracowników ochrony.

Anonymous - 2014-01-27, 17:53

Ciężko mi uwierzyć, że pracownik ochrony był aż tak niedoinformowany i sprzed regału chłodniczego, zabrał kobietke od razu na socjalny. Nie uwierzę też, że kierownik zmiany widząc to nie uprzedził ochrony o tym, że tak się nie robi. Zwykła prowokacja i tyle.
biedronka1477 - 2014-01-27, 17:59

Mi też się nie chce a co miał paśc na kolana i prosić o wybaczenie? Co nie którym osobą? wątpię żeby na tym forum były obecne osoby które zatrudniają firmy ochroniarskie.
wiki21 - 2014-01-27, 18:41

Larrikol,

Mam wrażenie że znasz wszystkich pracowników ochrony i nie dopuszczasz takiej myśli iż naprawdę tak sie stało .
Popieranie takiego zachowania daj dużo do myślenia.
Dobrze że to nie pisze kierownik sklepu lub ZKS , bo można pomyśleć że w każdym sklepie tak samo się traktuje klientów.

marta1 - 2014-01-27, 18:45

ależ rozdmuchaliście temat , myślę że już wszystkie opinie poznaliśmy , zakończmy i pozwólmy zapomnieć wrażliwej klientce o przykrym doświadczeniu i oby więcej takich nie było ... :)
Anonymous - 2014-01-27, 18:47

wiki21 napisał/a:
Popieranie takiego zachowania daj dużo do myślenia.
Może jakiś cytat, w którym wyrażam tą aprobatę? Bo sama jakoś nie mogę znaleźć.
I tu Cię zadziwię, bo akurat jestem ZKS i taka sytuacja zwyczajnie mi sie nie mieści w głowie, że można tak nie znać procedur, w dodatku podstawowych. To, że rzucam pewną wątpliwość na Twoje oskarżenia, nie znaczy że akceptuję opisaną przez Ciebie sytuację. A to chyba właśnie Ty wspominałaś coś wcześniej o czytaniu ze zrozumieniem...
Swoją drogą ciekawe, że nie wiedziałaś jak mówimy na salę sprzedaży, a operujesz skrótami typu "ZKS".

wiki21 - 2014-01-27, 19:05

Larrikol,
Stanowisko:
były pracownik :em29:
Larrikol napisał/a:
Zwykła prowokacja i tyle.


Teraz widzę jaka to prowokacja Pani Kierownik. Nie mam powodu żeby tu opisywć jakieś bajki . Dowiedziałem sie jakie mają tu zdanie prawdziwi pracownicy ochrony i osoby pracujące na różnych stanowiskach w sklepie.
Opinie sobie juz wyrobiłem .
Pozdrawiam i życzę samych miłych klientów.
Biedronki nie są złe tylko ważne jest jacy tam ludzie pracują , bo tak naprawdę to oni są reklamą danego sklepu ;)

Hell - 2014-01-27, 20:10

wiki21, nie jesteś w porządku. Przecież wyjaśniłam Ci że źle się na początku zrozumieliśmy i stąd nasza zła ocena sytuacji ale widzę że dla Ciebie to mało istotny szczegół byle by Twoje było na wierzchu. :rool:
wiki21 - 2014-01-27, 21:43

lenka*,

Dzięki :)

Myślę tylko że traktujmy ludzi tak jakbyśmy sami chcieli być traktowani.
Chciałem znać opinie i nie chodzi mi żeby moje było na wierzchu tylko żeby było tak jak powinno być.
Każdy niech robi swoje a napewno lepiej nam sie będzie żyło.
Pracownik ochrony niech łapie zlodziei zgodnie z zasadami i pozwalajacymi mu przepisami.
Codziennie spotykamy się z tym jak nas traktują inni i nie zawsze to jest miłe.
Może wystarczy trochę wiecej życzliwości.
Pozdrawiam :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group