To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - Ściema tajemniczego klienta

vitalyzd - 2013-04-16, 11:48

firma chyba w miesiącu marcu , dopieła niejednej biedronce - brak pieczywa :] wolna amerykanka :] firm pod pretekstem TK ustala sobie koszty pracownicze :] Ach tym damy premię a tym teraz nie itd :]
ondrasz - 2013-04-16, 17:02

powiem wam, że chyba coś jednak w tym jest - na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy w poszczególnych miesiącach po 19ej w biedronce były bułki albo chleb krojony ten zwyczajny....
sylwiar1979 - 2013-04-16, 20:28

Tajemniczy klient to ciekawa osoba, mój znajomy bawi się w coś takiego w wolnych dniach za kasiorke i powiem tylko tyle:
wszystko zależy od niego jak idzie i nie udowodnisz później iż specjalnie zaniżył,
czy podwyższył ocenę

marta1 - 2013-04-17, 07:42

ja myślę że niektóre punkty napewno można zweryfikować tylko nikomu nie chce się tego robić...
koli1988 - 2013-04-17, 08:28

A jak u was odnosi się kierownictwo do używania klaksonu w elektryku? Bo w TK jest punkt odnośnie osoby używającej go i czy używa się klaksonu w ramach informacji o chęci przejazdu. Bo u mnie na sklepie za każdym razem jak użyje bo nie mam siły ciągle przepraszać bo i tak nie reagują to dostaje opierdziel.
marta1 - 2013-04-17, 08:32

a dlaczego dostajesz opierdziel chyba ten klakson po to jest żeby go używać...
koli1988 - 2013-04-17, 08:58

no ja też tak myślę ale kierownictwu to się nie podoba więc poprosiłem ich o zapoznanie się z punktem 8.7 jeżeli dobrze pamiętam ale nie dostałem żadnej odpowiedzi na dal prócz tego że nie wolno mi go używać
piivko19 - 2013-04-21, 23:45
Temat postu: Tego boją się w Biedronkach ...
https://www.hotmoney.pl/T...jemniczy-a30253

Co jest problemem: jakość obsługi w Biedronce, czy też uczciwość kontrolerów?

Pracownicy Biedronki na swoim nieoficjalnym forum nasza-biedronka.pl od kilku tygodni narzekają na rzekomą nierzetelność przysyłanych przez firmę kontrolerów. Tzw. Tajemniczy Klient przychodzi do dyskontu sieci, robi zakupy, a następnie wystawia opinię obsłudze.

w zeszlym miesiacy dostalismy bardzo niskie noty od tajemniczego klienta. po zapoznaniu ze szczegółowym raportem okazalo sie ze to jakas sciema. w jednym z punktow bylo ze kasjer nie mial widocznego identyfikatora, po sprawdzeniu na kamerach okazalo sie ze kasjer siedzial na kasie 10min i mial caly czas widoczny identyfikator. czy mozna sie jakos odwolac od czegos takiego? - skarżył się w lutym użytkownik forum.

Wkrótce dołączyli do niego inni pracownicy:

Według mnie wynik TK jest z góry zaplanowany. Ostatnio w naszej biedronie po wizycie TK dostaliśmy ujemnie punkty za brak bułki PZ 50g o godzinie 18 . Sprawdziliśmy w markecie i okazało się, że owa bułka była. Przeważnie zawsze kiedy PLki są dosyć przyzwoite TK zawala wszystko – nieco branżowym slangiem opowiada na forum jeden z kasjerów.

Zdaniem pracowników, Tajemniczy Klient w ogóle nie jest potrzebny do kontroli w sklepach Biedronki, bo przecież każdy ruch obsługi i tak jest rejestrowany na różne sposoby, np. raportami kierowników i nagraniami monitoringu.

Niektórzy pracownicy boją się, że jeśli ich sklepy otrzymają niskie oceny, to zostaną ukarani lub nie dostaną premii. Jednakże koledzy uspakajają: ci, którzy dostają od Tajemniczego Klienta najlepsze oceny (100 procent) i tak nie otrzymują żadnych premii. Pracowników starają się uspokajać także kierownicy sklepów, także obecni na forum.

Wkrótce postaramy się dowiedzieć u właścicieli Biedronki na czym dokładnie polega praca Tajemniczych Klientów oraz do czego służą ich raporty. Jeśli zaś ktoś z Was pracuje w Biedronce i też ma coś do powiedzenia o Tajemniczych Klientach, prosimy o informacje na dajsygnal@dajsy­gnal.pl.

Hell - 2013-04-22, 11:46
Temat postu: Re: Tego boją się w Biedronkach ...
piivko19 napisał/a:
https://www.hotmoney.pl/Tego-boja-sie-w-Biedronkach-Tajemniczy-a30253

Co jest problemem: jakość obsługi w Biedronce, czy też uczciwość kontrolerów?

Pracownicy Biedronki na swoim...

Ja chciałam zapytać z jakiej okazji nasze wypowiedzi z forum są tam cytowane? Kto na to pozwolił i czy ma takie prawo? :zly:

agaF - 2013-04-22, 19:06

u mnie też po ostatniej wizycie Tk wyszło na jaw, że ściemniał... po sprawdzeniu monitoringu większość się nie zgadzała!!!
ewelidar - 2014-10-25, 19:58

porzadek i standardy - 5%
tyle lat w biedrze i nie widzialam takiego wyniku
żądam, aby po każdej kontroli "tajemniczy" się ujawniał i od razu wskazał co mu się nie podoba. Bo nie wierzę, że poprzedniego miesiąca, przed rewolucją premiową mieliśmy 100% a teraz nagle 5%

moli - 2014-10-25, 20:09

U nas jak zawsze 100 % ;)
krzysieq - 2014-10-25, 22:32
Temat postu: .
U nas wzrost sprzedaży, pl-ki małe, tk 50% obsługa 0%.... u nas też nigdy tego nie było
leon - 2014-10-26, 13:23

"czy kasjer wręczył ci resztę- nie"
Kur...wa schował sobie do kieszeni buhahahaha
Wstyd JMP

gabikk74 - 2014-10-26, 13:37

Witam.MAM pytanie bo nigdzie nie mogę się doszukać czegoś na ten temat,a mianowicie.Czy KS może kazać robić swoim pracownikom na sklepie TK i to w dodatku w godzinach pracy i nie anonimowo tylko podpisany kwestionariusz zwrócić Jemu? Co chce przez to osiągnąć? Nie oddałam jeszcze tego i nie chce bo dla mnie to jest śmieszne? Pomóżcie.czy muszę się do tego stosować?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group