To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Reklamacja

iwonek - 2012-09-16, 22:16

Robertty jak byś przeczytał dokładnie moje posty to byś nie pisał takich bzdyr na mój temat, a problematyczny jesteś raczej ty
Henry777 - 2012-10-25, 20:19

Witam.

Mam pytanie - czy laptop zakupiony w jednym sklepie biedronki można reklamować w innym? Przykładowo zakupiłem laptop na ulicy Rokicińskiej w Łodzi i czy mogę go zareklamować w sklepie na ulicy Zgierskiej do którego mam bliżej?

Kolejne pytanie - czy jeżeli serwis gwarancyjny laptopów firmy Acer znajduje się wyłącznie w Czechach to również mogę liczyć na naprawę sprzętu?

Anonymous - 2012-10-25, 20:25

A moze tak u producenta? Dzwonisz na call center acera i sie dogadujesz.
Henry777 - 2012-10-25, 20:27

A jeśli zaniosę sprzęt do Biedronki to czy ona nie załatwi naprawy w ramach gwarancji? A co z tym moim pierwszym pytaniem?
Anonymous - 2012-10-25, 20:38

Jak chcesz byc bez komputera ze 2 miesiace to zanies do Biedronki :) Producent zalatwi to szybciej. I w sklepie pewnie tez odesla Cie do producenta, bo tam powienienes sie z tym zglosic w pierwszej kolejnosci. Gwarancje masz od producenta, a nie od sprzedawcy, Sklep tylko posredniczy w zawarciu umowy.
angella - 2012-10-25, 21:24

Witam! W sierpniu klientka przyniosła z reklamacją do naszego sklepu laptop firmy Acer. Powiedziała, że chce aby został on naprawiony. Wysłaliśmy go do działu reklamacji i po nie całym miesiącu naprawiony laptop wrócił do właścicielki :)
xnyl - 2012-10-25, 23:27

Henry777 napisał/a:
Witam.

Mam pytanie - czy laptop zakupiony w jednym sklepie biedronki można reklamować w innym? Przykładowo zakupiłem laptop na ulicy Rokicińskiej w Łodzi i czy mogę go zareklamować w sklepie na ulicy Zgierskiej do którego mam bliżej?

Kolejne pytanie - czy jeżeli serwis gwarancyjny laptopów firmy Acer znajduje się wyłącznie w Czechach to również mogę liczyć na naprawę sprzętu?


1. w kazdym tylko po co?
2. oczywiscie tylko po co? (fakt ze acer robi laptopy u siebie jest ich duzym plusem. nie grzebia w nim ludzie ktorzy widza dana usterke 2x raz w zyciu... sa to dobrzy serwisanci - a sprzet jest naprawiany blyskawicznie)

https://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/service-point
0801080650*
022 471 07 77

zadzwon.
przysla ci kuriera ktory wezmie lapka do brna na koszt acera.

poczekaj maksymalnie kilka dni i laptop masz w domu naprawiony badz wymieniony.
szybko i prosto bez ruszania sie z domu.

[ Dodano: 2012-10-25, 23:29 ]
Larrikol napisał/a:
Jak chcesz byc bez komputera ze 2 miesiace to zanies do Biedronki :) Producent zalatwi to szybciej. I w sklepie pewnie tez odesla Cie do producenta, bo tam powienienes sie z tym zglosic w pierwszej kolejnosci. Gwarancje masz od producenta, a nie od sprzedawcy, Sklep tylko posredniczy w zawarciu umowy.


nie prawda ze w pierwszej kolejnosci do producenta. klient ma oczywiscie prawo wyboru czy korzysta z gwarancji udzialanej przez sprzedawce czy przez producenta. mimo postrednictwa wg. prawa polskiego sprzedawca ponosi pelna odpowiedzialnosc za towar ktory sprzedaje przez 24 msc ;]

paradocs1982 - 2012-10-26, 08:43

hm dziwią mnie co po niektóre posty bo spora część osób ma racje wasze przepisy są skonstruowane na podstawie ogólnie panujących i to nic dziwnego że po 3 msc jeśli coś przestaje działać idzie się go reklamować. Na każdy sprzęt obowiązuje reklamacja i rękojmia i tu nie ma większego znaczenia czy to czajnik czy tez zegarek 12 msc jest obligatoryjne i jeśli nie ma opcji naprawy albo wymiany jest zwrot kasy proste.
xnyl - 2012-10-26, 10:46

nie 12 a 24.
co wiecej w biedronce klient decyduje czy chce kasy czy naprawy.

biedronka1477 - 2012-10-26, 11:20

O tak przynoszą zajechany czajnik i chcą wymienić na nowy a jak nie ma to chcą pieniądze. W ten sposób mogą często wymieniać sprzęty w domu na nowe.
xnyl - 2012-10-26, 11:21

moga. taka polityka firmy i juz.
Anonymous - 2012-10-26, 15:30

Ciekawe, kto ponosi koszty naprawy tych acerow po uplywie 12 miesiecy, na ktore producent daje gwarancje. Bogata ta nasza firma.
xnyl napisał/a:
co wiecej w biedronce klient decyduje czy chce kasy czy naprawy

U nas tak nie ma, jak cos jest na liscie do naprawy idzie do naprawy i tyle i klient sobie moze zyczyc... Jak sie nie da naprawic, wtedy dopiero zwracamy koszty. Dostajemy niezle po tylku jak sie nie zastosujemy.
xnyl napisał/a:
nie prawda ze w pierwszej kolejnosci do producenta. klient ma oczywiscie prawo wyboru czy korzysta z gwarancji udzialanej przez sprzedawce czy przez producenta. mimo postrednictwa wg. prawa polskiego sprzedawca ponosi pelna odpowiedzialnosc za towar ktory sprzedaje przez 24 msc

Wiem, ze tak jest wg prawa, ale moze czas nauczyc klientow, zeby z takimi duperelami nie przychodzili tam, gdzie kupili, ale szli do producenta i tam to reklamowali, tym bardziej, ze jest szybciej? Biedronka uczy klentow zlych nawykow.

Henry777 - 2012-10-26, 16:04

Ale wystarczy sam paragon aby wysłać tego laptopa do Czech? Trzeba chyba udać się do jakiejś Biedronki aby podbili kartę gwarancyjną.
Anonymous - 2012-10-26, 16:13

wystarczy paragon
Anonymous - 2012-10-26, 17:40

Larrikol napisał/a:
xnyl napisał/a:
co wiecej w biedronce klient decyduje czy chce kasy czy naprawy

U nas tak nie ma, jak cos jest na liscie do naprawy idzie do naprawy i tyle i klient sobie moze zyczyc... Jak sie nie da naprawic, wtedy dopiero zwracamy koszty. Dostajemy niezle po tylku jak sie nie zastosujemy.


"W pierwszej kolejności nalezy spytać Klienta, czy woli, aby jego towar został naprawiony (jeżeli reklamowany produkt podlega naprawie - dotyczy towarów Non Food) chce otrzymać nowy towar w zamian za reklamowany, czy też woli gotówkę. Towar należy przyjąć nie kwestionując zasadności reklamacji."

Tak mówi PKS, więc niestety jest tak że klient może sobie życzyć ;(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group