To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

brodacz1989 - 2017-04-05, 12:27

Ja generalnie nie przyjmuje zwrotów jeśli to jest z winy klienta bo wziął za dużo czy też nie przemyslal zakupu.
Włodarz - 2017-04-05, 22:46

Ja nie przyjmuje. Jest zakaz to jest zakaz. Trzeba następnym razem przemyśleć to co się kupuje.
vitalyzd - 2017-04-06, 14:34

Jak mnie wku%$# to Ci nic nie zwrócę ;) jak to kiedyś uczyli lepiej przyjąć zwrot niż zrazić do siebie klienta ; ]
Włodarz - 2017-04-06, 14:56

Nie ma że zrazić klienta jest po to nowa procedura żeby klienci kupowali z głową. To też jest bezpieczeństwo produktu nigdy nie wiesz co klient może zrobić z danym produktem. Czy go w jakiś sposób zakazić czy coś innego. Nie i koniec kropka.
Przy audycie kontrola sprawdza czy towar jest zwracany zgodnie z procedurą i ze wszystkich niewłaściwych zwrotów później trzeba się tłumaczyć i tłumaczenie że klient się rzucał czy coś nie przyjmują.

Piotrek10020 - 2018-07-19, 12:51

Kupiłem ostatnio zestaw 60 wierteł w Biedronce i się zastanawiam czy jeśli jedno z wierteł ulegnie uszkodzeniu i chciał bym złożyć reklamację to czy musiał bym oddać cały zestaw wszystkie wiertła czy tylko to jedno uszkodzone ??? podczas składania reklamacji ? .
fryndzel - 2018-07-19, 21:25

całość produktu.
MalaAsia - 2018-07-19, 21:39

Włodarz napisał/a:
Ja nie przyjmuje. Jest zakaz to jest zakaz. Trzeba następnym razem przemyśleć to co się kupuje.

służbista? zasady zasadami, a bycie człowiekiem to drugie, w granicach rozsądku oczywiście, zasady można nagiąć jak się chce i zrobić tak by klient był zadowolony i samemu nie mieć problemów ...

matyllda85 - 2018-07-21, 21:06

Ja dziś się dowiedziałam od ks, że w ogóle nie powinniśmy zwrotów przyjmować. Niczego. I mam uprzedzać klientów, żeby dokładnie przemyśleli czy chcą na pewno to, co kupują :em29:
MalaAsia - 2018-07-21, 21:17

matyllda85 napisał/a:
Ja dziś się dowiedziałam od ks, że w ogóle nie powinniśmy zwrotów przyjmować. Niczego. I mam uprzedzać klientów, żeby dokładnie przemyśleli czy chcą na pewno to, co kupują :em29:

wolne żarty

Patrycja. - 2018-07-22, 09:38

matyllda85 napisał/a:
Ja dziś się dowiedziałam od ks, że w ogóle nie powinniśmy zwrotów przyjmować. Niczego. I mam uprzedzać klientów, żeby dokładnie przemyśleli czy chcą na pewno to, co kupują :em29:

ciekawe, wiem,że nie wolno chłodni przyjmować, bo przerwanie ciągu chłodnicze nastąpiło, wyrobów tytoniowych i alko , ale że wszystkiego ? ? to pierwsze co słyszę

majamaja - 2018-07-22, 11:11

Patrycja. napisał/a:
matyllda85 napisał/a:
Ja dziś się dowiedziałam od ks, że w ogóle nie powinniśmy zwrotów przyjmować. Niczego. I mam uprzedzać klientów, żeby dokładnie przemyśleli czy chcą na pewno to, co kupują :em29:

ciekawe, wiem,że nie wolno chłodni przyjmować, bo przerwanie ciągu chłodnicze nastąpiło, wyrobów tytoniowych i alko , ale że wszystkiego ? ? to pierwsze co słyszę


dodatkowo środków higieny osobistej, pampersów, produktów żywienia wstępnego dla dzieci... zgodnie z procedurami oddać można towar pełnowartościowy z nf (o ile to nie elektronika gdzie klient już coś sobie ustawiał/grzebał) oraz każdy towar (nawet chłodnia) jeśli była wywieszona zła cena lub jej brak. Za towary uszkodzone nie ma zwrotu gotówki tylko wszystko (nawet żąrówkę) wysyła się na reklamację.

to, że oddajemy za dżemik, bo klient się pomylił i wziął nie ten albo za papier bo nie miał być queen a melodia to tylko i wyłącznie nasz dobra wola

MalaAsia - 2018-07-22, 13:48

majamaja napisał/a:

oraz każdy towar (nawet chłodnia) jeśli była wywieszona zła cena lub jej brak.


albo jak kasjer się pomyli

majamaja napisał/a:

to, że oddajemy za dżemik, bo klient się pomylił i wziął nie ten albo za papier bo nie miał być queen a melodia to tylko i wyłącznie nasz dobra wola


pamiętam przypadek, gdy pieluchy były pomieszane i kobieta wzięła nie te i chciała oddać, by kupić promocyjne, a zks która była u nas na zastępstwie zwrotu kobiecie nie zrobiła wmawiając jej, że sama wzięła nie te i ma nie wiadomo o co i do kogo pretensje Ta chciała iść kiero pokazać skąd wzięła i że to nie jej wina, no jak poszły to się zdziwiła, bo zks jak poszła wcześniej 'sprawdzić cenę' pięknie wzystko uporządkowała i ... była z siebie bardzo zadowolona. Nie wiem jak wy, ale ja wręcz brzydzę się takim cwaniactwem, na naszym sklepie raczej robi sie tak, by iść klientowi na rękę, jeśli tylko jest to możliwe, a nie jeszcze go oszukiwać, by biedra kilka zł więcej na nim zarobiła, oj, długo potem tej kobiety u nas nie widziałam, w mieście jest przecież więcej biedronek. Kiedyś kupowała u nas wielkie kosze, teraz tylko jakieś pierdutki, których gdzie indziej brakło to musiała tu wstąpić ... damesa przyjechała, klientkę nam zraziła i pojechała do siebie .... moim zdaniem całkowity bezsens ...

Anonymous - 2018-07-22, 14:58

Już nawet nie chodzi o to jak duże zakupy robiła, ale towar którego klient w żaden inny sposób nie może zużyć, a sklepowi to nie robi różnicy, to po co? Zwykła złośliwość, a klient traci zaufanie do sklepu. Chyba w ten sposób odreagowuje jakieś swoje niepowodzenia.
majamaja - 2018-07-22, 16:17

Larrikol napisał/a:
Już nawet nie chodzi o to jak duże zakupy robiła, ale towar którego klient w żaden inny sposób nie może zużyć, a sklepowi to nie robi różnicy, to po co? Zwykła złośliwość, a klient traci zaufanie do sklepu. Chyba w ten sposób odreagowuje jakieś swoje niepowodzenia.


to nie złośliwość tylko procedura do dupy. Ktoś pomyli się i weźmie nie ten numerek mleka NAN i zgodnie z procedurą nie mamy prawa zrobić zwrotu. To samo z pampersami... paczka zamknięta ale jest to towar wyszczególniony w wykazie, którego zwrócić nie można. Oczywiście czasami taki zwrot robimy... na własną odpowiedzialność.

a wytłumaczenie, że paczka pampersów nie leżała gdzie trzeba... klientka powinna zwrócić uwagę na numerek a nie brać w ciemno. Jak w taki sam sposób kupuje buty to jej współczuję. Jak idziesz do CCC i swoje ulubione kozaczki za 500zł leżą odłożone na dziale z kapciami dziecięcymi za 35zł to nie znaczy, że te kozaczki kupisz po taniości :D Gdyby tak było sama chętnie ''przeniosłabym'' mojego ulubionego Lasockiego do działu ''kapciowego'' :D

MalaAsia - 2018-07-22, 16:23

majamaja napisał/a:
To samo z pampersami... paczka zamknięta ale jest to towar wyszczególniony w wykazie, którego zwrócić nie można. Oczywiście czasami taki zwrot robimy... na własną odpowiedzialność.

A co to za odpowiedzialność? czym to grozi? napisaniem wyjaśnienia, że paczka była uszkodzona, żeby się nikt nie czepiał?
Zastawić sklep paletami, że ludzie przejść nie mogą to się nikt nie boi na swoją odpowiedzialność, a zrobić zwrot pieluch i to w syt gdy ewidentnie była wina burdelu na sklepie na jej zmianie, to już tak bo procedura? co realnie jest zgodne z procedurami w biedronkach? chyba pozastawiane wyjścia ewakuacyjne?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group