To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

adrianooo - 2016-03-11, 11:02

Antrykota napisał/a:
"Przyjmujemy reklamacje, masz kase i spadaj, nie zawracaj dupy." ;)


O to to to ! :yeah:

Mariano - 2016-03-11, 13:47

makota napisał/a:

każdy food przyjęty od klienta teoretycznie powinniśmy wrzucać w PL.

dobrze użyte słowo "TEORETYCZNIE" ;)

argus - 2016-05-26, 12:11

chciałbym oddać towar tzn.tarcza magnetyczna a nie mam paragonu proszę o wiadomość
DarkSide - 2016-05-26, 12:14

argus, nie my tu jesteśmy od tego !! a poza tym paragon to podstawa tak samo jak opakowanie itp
Anonymous - 2016-05-26, 18:52

A dlaczego chcesz oddać? Znudziła Ci się, czy ma wadę?
bettina - 2016-06-05, 21:15

jak mam zrobic zwrot za doładowanie ktore jest nieczytelne a do zwrotu potrzebuje nr transakcji potwierdzenia, ??\
gwiazda22 - 2016-06-05, 21:44

musisz wyszukać sobie w markecie-paragon i tam bedziesz miała napisany nr transakcji wiesz która godzina,kasjerka jaka kasa wpiszesz to i powinnaś znaleźć
turek2001 - 2016-07-22, 10:08

Witam

Przedwczoraj kupiłem w Biedronce telefon Myphone infiniti 2s za 499 zł. na prezent. Niestety, telefon jako prezent sie nie spodobał :(
Telefon był uruchomiony tylko raz żeby sprawdzić czy działa, jest w stanie idealnym, wszystko co było w pudełku też jest. Mam dowód zakupu(paragon)
Czy mogę zwrócić telefon z powrotem do sklepu i otrzymać zwrot gotówki, tak jak kiedyś można było zwracać produkt? Czy coś sie zmieniło ze zrotami sprzętu?

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Anonymous - 2016-07-22, 10:48

Zajdz do sklepu i zapytaj, może pozwola. Możesz tez zadzwonić do biura obsługi klienta i tam zapytać.

800 080 010*
(z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00**
(z telefonu komórkowego lub z zagranicy)

bok@biedronka.eu

turek2001 - 2016-07-22, 10:51

I tak zrobie, pójde do sklepu, może uda sie dokonać zwrotu :) Dzięki z a odpowiedź :)
Anonymous - 2016-07-22, 10:54

Tak to już bywa z tymi niespodziankami :)
bieniekpoho - 2016-08-03, 11:39

Mam pytanie, otóż 9 miesięcy temu kupiłem DRON QUADCOPTER AIRCRAFT HI6039C.
Czy mam możliwość oddania sprzętu i zażądania zwrotu pieniędzy jeżeli jedno z śmigieł przestało działać (oryginalny paragon, pudełko itd.) ?

Anonymous - 2016-08-03, 11:44

Masz mozliwosc oddac do naprawy, jak w kazdym innym sklepie. Jesli w serwisie stwierdza, ze nie ma mozliwosci naprawy, wtedy oddadza gotowke.
bieniekpoho - 2016-08-03, 11:54

Ale zażądać zwrotu nie mogę? bez wysyłania na serwis?
Anonymous - 2016-08-03, 12:57

Ale na jakiej podstawie? Masz gwarancje, a gwarancja obejmuje zwrot gotowki jedynie wtedy, gdy nie ma mozliwosci naprawy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group