To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

jakihno - 2015-02-12, 11:38

Marakesz napisał/a:
Larrikol napisał/a:
Przecież nie musi być karty gwarancyjnej, wystarczy paragon.

Nie trzeba mieć paragonu :)


Jak to nie?

Na zdrowy rozsądek, biedrona musi wiedzieć czy towar był kupiony u niej czy gdzieś indziej(chyba że ewidentnie etykieta made in biedrona). No i kiedy.

A od strony sklepu, to zwroty robi sie na kasie podając dane własnie z paragonu, date, nr systemowy, nr sklepu... Zdarza sę że kierownik wyszukuje w komputerze paragon jeżeli klient zgubi bądż coś, ale to z danego dnia, ewentualnie dzień, dwa wcześniej...

Więc proszę o rozwinięcie tematu, bo może czegoś nie wiem po prostu :) a w branży dopiero 2 miesiące siedzę, więc co podpatrze bądż podpytam to wiem, ale bez szczegółów.

Marakesz - 2015-02-12, 11:45

To temat stary jak świat.

Oczywiście, że najłatwiej jest złożyć reklamację przedstawiając paragon.

Ale do reklamacji można przedstawić też wyciąg z konta z informacją o tym zakupie, można przedstawić potwierdzenie płatności kartą z terminala
Mało tego w poprzedniej mojej pracy miałem dziesiątki sytuacji, gdy klient zgubił paragon i za pomocą jego informacji lub świadków, których przedstawił, powiedział mniej więcej kiedy dokonał zakupu i musieliśmy szukać paragonu w naszych kopiach zapasowych a klient spisał tylko stosowne oświadczenie.

Nie trzeba mieć paragonu :)

Hell - 2015-02-12, 16:01

jakihno, w sklepie, na tablicy korkowej, w strefie wejścia wisi informacja dotycząca warunków zwrotu i reklamacji towarów.
jakihno - 2015-02-12, 23:20

Hell napisał/a:
jakihno, w sklepie, na tablicy korkowej, w strefie wejścia wisi informacja dotycząca warunków zwrotu i reklamacji towarów.


To jutro sobie wcześniej wyjdę i obczaję co tam jest napisane...W oczy sie rzuca tylko plakat o segregacji odpadów, a na reszte jakoś nigdy nie zwracałem uwagi...
dzięki :)

TajemniczyK - 2015-04-06, 16:12

Podepnę się pod temat :)

Na mikołaja (2014 r) zakupiłek w Biedronce helikopter na zdalne sterowanie (79,99 zł).

Helikopter przestał działać ...mam paragon.
Jak wygląda z naprawą gwarancyjną sprzętu zakupionego z Biedronce ?
Mam podejść do sklepu, w którym był kupiony czy do pierwszego lepszego ?
Czy jest potrzebne oryginalne opakowanie z zabawki ?

Hell - 2015-04-06, 16:23

Podejdź ze sprzętem i paragonem do pierwszej lepszej biedronki z jakimś ale niekoniecznie oryginalnym opakowaniem, wyślą do naprawy.
TajemniczyK - 2015-04-06, 16:26

Hell napisał/a:
Podejdź ze sprzętem i paragonem do pierwszej lepszej biedronki z jakimś ale niekoniecznie oryginalnym opakowaniem, wyślą do naprawy.


Bardzo dziękuję za informację :) !!

turek2001 - 2015-09-22, 12:57

Witam

Chciałbym zwrócić zakupiony kilka dni wcześniej smartfon MyPhone C-smart 2 ze względu na to, że aparat w tym smartfonie nie posiada autofocusa, mimo iż na stronie producenta w danych technicznych jest informacja o tym, żę aparat ma autofocus(głownie ze względu na wspomniany autofocus go kupiłem).


Dodam, że posiadam paragon za zakupiony towar, oryginalne nie zniszczone opakowanie i akcesoria(ładowarka, kabel usb, zestaw słuchawkowy). Opakowanie smartfona jest otwarte, a w zasadzie było już otwarte na sklepie, jak telefon był w gablocie.

I tu mam pytanie- czy powinni przyjąć mi zwrot ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

tarantula2013 - 2015-09-22, 13:28

Nie powinno być żadnych problemów ze zwrotem.
turek2001 - 2015-09-22, 13:50

Dzięki za odpowiedź :)
vitalyzd - 2015-09-25, 17:06

Ja zawracam towar ale jak ktoś krzywo patrzy to mówię , że nie przyjmujemy zwrotów. Sklep nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru pełnowartościowego, towar uszkodzony tylko zwrot i tyle. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym - sprzedawca nie ma obowiązku prawnego do przyjęcia towaru od klienta który zakupił w tym że sklepie dany produkt wolny od wad.
Realia_1986 - 2015-09-26, 11:07

vitalyzd, nie zgodzę się z Tobą, a jak ktoś kupi sobie spodnie, przyjdzie i powie, że spodnie nie pasują to też powiesz "nie przyjmuję zwrotów, bo towar jest wolny od wad"? musisz przyjąć, bo niestety nie ma możliwości przymierzenia towaru w sklepie to raz, dwa jeśli chodzi o telefon, jeśli na opakowaniu jest informacja, że telefon ma wbudowany autofocus, a tego autofocusa nie ma, to towar w tym momencie jest niezgodny z opisem, więc chcąc nie chcąc telefon musisz przyjąć bez gadania. Tu jest troszkę inna sprawa, bo klient sprawdził na stronie producenta, ze ten model posiada tą funkcję, nic nie wspomniał czy ta informacja była zawarta na opakowaniu, nie mniej jednak jestem pewna, że jak będzie szukał pomocy na infolinii to i tak będziesz musiał zwrócić pieniążki.
tadam - 2015-09-26, 11:55

Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjąć zwrotu to prawda,ale z tego co mi wiadomo według standardów firmy klient w biedronce ma prawo do zwrotu.
patryk3 - 2015-10-05, 22:44

a jak się zapłaciło kartą i chce się coś zwrócić,to oddają gotówkę czy trzeba czekać na zwrot na kartę i ile to dni trwa ?
goska7906 - 2015-10-05, 23:00

Zwrot na kartę a czeka sie 2-4 dni zależy od banku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group