To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

brodacz1989 - 2015-05-06, 13:15

podstawa budowania sprzedaży:
klient: czy ten ser jest dobry.
ja: proszę pana najlepszy jaki kiedykolwiek jadłem, i klient bierze trzys sztuki :D

adrianooo - 2015-05-07, 09:33

hahah gdybym tak robił zawsze to w sumie półki były były puste , co przełożyło by się na wzrost sprzedaży :yeah:
Brodacz Dobry patent :)

fibi - 2015-06-10, 20:07

Witam. Studiuję w Warszawie- mieszkam w Bielsku. :aniol:

Zawsze się zaopatruję w Biedronce. Dla mnie to najlepszy sklep :em29:

Hell - 2015-06-10, 20:23

Witamy na najlepszym forum. :yeah:
Miawka - 2015-06-10, 20:59

Taaa... studenci kochają biedronkę :em29: :em29: :em29:
joanna1 - 2015-06-23, 09:54

Robię podobnie, a zazwyczaj jeśli klient o coś pyta, to zawsze mogę mu polecić lepszy produkt w/g mnie i tak robię, tzn. droższy, i mam satysfakcję, że kupują to co chcę :) znam tych moich klientów już na tyle, że wiem co preferują, a są i tacy,co w większości przypadków potrzebują rady i tak naprawdę decydowania za nich, bo przecież wiedzą, że badziewia im nie wcisnę....nawet nie wiesz jaką mam satysfakcję w tym wszystkim, a jeszcze większą, gdy przychodzą z powrotem i chwalą, że miałam rację i takie tam, to naprawdę miłe, fajnie mieć więź z klientami :) to napędza naprawdę niesamowicie pozytywnie :)
Wiosenka - 2015-07-23, 09:02

Witajcie.
Czy ktoś się orientuje czy można jakoś z dokładnością sprawdzić dzień w którym był TK. Pewne rzeczy z wizyty są dla Naszej ekipy nie jasne. ;/

marta1 - 2015-07-23, 15:41

KR ma taką możliwość

[ Dodano: 2015-07-23, 16:51 ]
chociaż data wizyty i tak jest podana więc jeżeli zapis pozwala to sprawdźcie monitoring albo wystarczy sprawdzić kto był na zmianie to tez coś rozjaśni

kendzirko - 2015-07-24, 08:10

Najlepsze są punkty w audycie:

1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
2) czy na sklepie brakowało ceny?

Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny.

tadam - 2015-07-24, 09:51

Jak dobrze przeczytałam scenariusz to za spelnienie standardów akcji promocyjnej jest1 punkt a za niespełnienie nie ma punktów ujemnych .
Tylko o jakiej akcji mamy mu powiedzieć? Urzadzamy mieśzkanie? Kup więcej za mniej? Wina nowego świata? Mega rabatach?

żuczek1 - 2015-07-24, 10:32

Jak to nie ma ujemnych punktów nam właśnie za to odjęli ;(
tadam - 2015-07-24, 11:01

Za ODP tak był 1 punkt
Za nie 0 punktów . sprawdze dzisiaj ,bo w końcu wydrukowali scenariusz i leży na socjalnym .
U nas naradzie nie ma wyników a TK zawsze bywał u nas między 9 a 11 i niestety zawsze punkt za kolejki brak ceny premi brak

fryndzel - 2015-07-24, 11:17

W ostatnim raporcie jest wyjaśnione o co chodzi z ta akcją promocyjną. Za przykład podana jest kukurydza. klient pyta o kukurydze my go prowadzimy i mowimy np. zachecam do skorzystania zoferty combo kupując 3 szt płaci pan jak za dwie. Masakra człowiek nie ma czasu na nim a bedzie opowiadal o wszystkim, a czasami nawet nie skojarzy sie ze to jest w jakiejs akcji.
Mariano - 2015-07-24, 12:34

czyli robią wszystko, żeby premii nie było...
Wiosenka - 2015-07-24, 15:28

kendzirko napisał/a:
Najlepsze są punkty w audycie:

1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
2) czy na sklepie brakowało ceny?

Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny.


U Nas to samo,jest coraz gorzej,nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ,ale odechciewa się pracować!Sprzedaż wzrosła Nam o 200% straty spadły a TK MASAKRA :bu:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group