To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwrot towaru a naklejki

nanna2222 - 2017-09-01, 06:34
Temat postu: Zwrot towaru a naklejki
Witam mam pytanie koleżanka wczoraj kupiła fotelik dla dziecka, dostała naklejki. Przed zakupem pytała się kasjera czy jest możliwość zwrotu fotelika. Kasjer powiedział że tak. Okazało się,że fotelik nie pasuje do auta i koleżanka chciala zwrócić.KS nie chciala przyjąć do zwrotu twierdząc że w wewnętrznym regulaminie jest zapis że nie może przyjąć fotelika do zwrotu bo wydane były naklejki. Koleżanka chciala oddac również naklejki.
miecia - 2017-09-01, 06:51

Kasjerka popełniła błąd mówiąc że może potem zrobić zwrot. W poprzedniej edycji naklejek równiez nie było możliwości zwrotów. A zwrot naklejek nie wchodzi w rachubę bo kasjerzy się z nich rozliczają. KS działa tutaj zgodnie z regulaminem. Czasem warto samemu czytać regulamin niż polegać na osobie trzeciej, gdyż naklejki dopiero weszły w obieg ponownie, a kasjerka mogła być osobą nową, po urlopie, dniach wolnych, i mogła równiez tego nie wiedzieć.

Oto jeden pkt. regulaminu który jest ogólnodostępny na stronie internetowej Biedronki:

4.16. W chwili przyznania Punktów Uczestnikowi, Uczestnik traci prawo do odstąpienia od Zakupu
i zwrotu zakupionych w ramach Zakupu produktów, o ile w odniesieniu do danego Sklepu lub
asortymentu, do takiego zwrotu byłby on uprawniony. Powyższe postanowienie w żaden
sposób nie narusza jednak uprawnień Uczestnika wynikających z właściwych przepisów
o rękojmi za wady fizyczne lub prawne lub gwarancji jeśli gwarancja została w odniesieniu do
danego produktu udzielona.

Defensor - 2017-09-04, 01:27

Zapytaj najlepiej u rzecznika praw konsumenta jak to wygląda.
biedronka1477 - 2017-09-04, 11:42

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować towaru, który nie ma wad.
kluq - 2017-09-04, 11:43

Nie ma co pytać. Zwrot towaru zakupionego z sklepie stacjonarnym to tylko dobra wola sprzedawcy a w tym przypadku to już tym bardziej nic nie wskóra :)
miecia - 2017-09-04, 20:31

biedronka1477 napisał/a:
Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować towaru, który nie ma wad.
Moze zrobic zwrot towaru nie podajac przyczyny. Teraz chyba jest 14 dni. Sklep nie musi przyjac jesli ma slady uzytkowania, jest nie kompletny i cos tam jeszcze. Ale w tym konkretnym przypadku jest regulamin z zapisem ze po wydaniu naklejek nie ma mozliwosci zwrotu. Moze probowac wyzej ale watpie zeby cos zalatwila. Chyba ze wyjatkowo biedronka ukloni sie w stosunku do klienta zeby zachowac dobra twarz.
Sylu00001 - 2017-09-04, 21:17

Tak z ciekawości.. A jezeli na kasie zaznaczylo sie ze klient chce naklejki ale nie wbilo sie kodu, przy czym wydrukuje sie osobny paragon na odbior naklejek to czy zwrotu towaru tez nie mozna zrobic? Przeciez na paragonie nigdzie nie ma napisane ze sie te naklejki wzielo :)
moli - 2017-09-04, 23:09

Nie można zrobić zwrotu w takim przypadku klient traci Prawo do zwrotu towaru pelnowartosciowego
Biurowa - 2017-09-04, 23:18

Od strony technicznej zwrot towaru po wcześniejszym wzięciu nalepek jest jak najbardziej wykonalny. Nie pojawia się żaden komunikat, że nie można zwrócić towaru ani nic w tym stylu.
Testowaliśmy u siebie i spokojnie przechodzi.

Niech idzie z tym fotelikiem zwrócić go do jakiejkolwiek innej Biedronki i nie przyznaje, że brała nalepki i spokojnie powinno przejść 8)

biedra2014 - 2017-09-05, 04:05

Jak ma Sie nie przyznawac jak na paragonie widzieja zminusowane naklejki
sylwuńka - 2017-09-05, 06:57

Na fiskalnym paragonie nie ma zadnej wzmianki o naklejkach,tylko na tym dodatkowym niefiskalnym a jego nie trzeba miec do zwrotu. Jest to sposob na obejście niewygodnego punktu regulaminu bo ks ani zks przy kasie nie sprawdza tego....
miecia - 2017-09-05, 07:16

No tak jest to sposób bo faktycznie na paragonie nie pisze nic o naklejkach, jest to jakies obejscie.
biedra2014 - 2017-09-05, 09:08

Co wy mowicie jesli wbijacie naklejki ktore dajecie klientowi przy zakupach to jest na normalnym paragonie ze naklejki gang swiezakow i, ilosc naklejek pomnozona razy 1zl i potem to zminusowane. A potem tez sie drukuja niefiskalne o naklejkach ale na normalnym paragonie tez widnieja
Sylu00001 - 2017-09-05, 09:23

Jak sie nie wbije kodu na naklejki to nie ma ich paragonie :)
miecia - 2017-09-05, 09:37

biedra2014 napisał/a:
Co wy mowicie jesli wbijacie naklejki ktore dajecie klientowi przy zakupach to jest na normalnym paragonie ze naklejki gang swiezakow i, ilosc naklejek pomnozona razy 1zl i potem to zminusowane. A potem tez sie drukuja niefiskalne o naklejkach ale na normalnym paragonie tez widnieja

Tak masz rację mam paragon i rzeczywiście pisze ilosc gratisów, czyli naklejek.
Jest cos takiego:
Opis Wartość gratisów np. 3.
A do tego jeszcze wychodza dwa wydruki z informacja.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group